TM_378

8 25|10|2023 #378 Για ακόμη μια χρονιά, η μεγαλύτερη ετήσια έρευνα της KPMG CEO Outlook επιστρέφει για να προσφέρει χρήσιμες πληροφο- ρίες σχετικά με τις απόψεις των CEOs από την Ελλάδα και τον κόσμο, για επίκαιρα ζητήματα που αφορούν στο σύνολο του επιχειρηματικού κόσμου. H έρευνα διεξάγεται για 6η συνεχή χρονιά και περιλαμβάνει ελληνικά στοιχεία, βασίζεται στις από- ψεις για το μέλλον 1.325 CEOs από 11 σημαντικές αγορές και 50 CEOs από την ελληνική αγορά. Ειδικότερα, οι Έλληνες CEOs φαίνεται να συμμερίζονται την αι- σιοδοξία των CEOs παγκοσμίως για τις προοπτικές ανάπτυξης της οικονομίας και της εταιρείας τους. Ωστόσο, σε έναν γεωπο- λιτικά κατακερματισμένο κόσμο κατατάσσουν τη γεωπολιτική και πολιτική αβεβαιότητα υψηλά στις προκλήσεις που καλού- νται να αντιμετωπίσουν. Εστιάζουν στο αύριο μέσω της υιοθέτησης των σύγχρονων τε- χνολογιών, επενδύουν στην ανάπτυξη και υποστήριξη του τα- λαντούχου δυναμικού, καθώς και στο ESG για τη δημιουργία ου- σιαστικής αξίας στους οργανισμούς που δραστηριοποιούνται. Τα παραπάνω είναι μόνο μερικά από τα βασικά ευρήματα της έρευνας που θα παρουσιαστούν και θα συζητηθούν την Πέ- μπτη, 2 Νοεμβρίου 2023 στις 11:00-13:00 στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία. Για να παρευρεθείτε στην εκδήλωση, μπο- ρείτε να δηλώστε τη συμμετοχή σας εδώ . Την εκδήλωση θα προλογίσει ο κος Νικόλαος Βουνισέας , Senior Partner της KPMG στην Ελλάδα, ενώ τα αποτελέσματα της έρευνας 2023 CEO Outlook για την Ελλάδα θα παρουσιά- σει ο κος Αλκιβιάδης Σιαράβας , Marketing, Communications & Corporate Citizenship Manager της KPMG στην Ελλάδα. KPMG Παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της 2023 CEO Outlook Η Globe One Digital α νακοίνωσε την έναρξη μιας νέας συνεργασίας με το bran d carpo , που διαθέτει εξειδίκευ- ση στην προμήθεια ξηρών καρπών, σοκολάτων και καφέ υψηλής ποιότη- τας. Η Globe One Digital ανέλαβε την αναβάθμιση της ψηφιακής παρουσίας της carpo, με λύσεις και πρακτικές που εστιάζουν στον τομέα της εστίασης και των ξενοδοχείων. Σύμφωνα με την εταιρεία, μέσω της συνεργασίας, η Globe One Digital επιδιώκει να ενισχύσει τη διαδικτυα- κή προβολή και το διαδικτυακό απο- τύπωμα της carpo σε τέτοιο βαθμό, ώστε η αυξημένη ζήτηση να οδηγήσει οργανικά σε μια βελτιστοποιημένη λύση ηλεκτρονικού καταστήματος. Δεν πρόκειται μόνο για συναλλαγές, αλλά για την προσφορά ενός μονα- δικού ψηφιακού ταξιδιού για όλους όσοι αγαπούν τους ξηρούς καρπούς, τη σοκολάτα και τον καφέ. Οδηγός ενόψει του μέλλοντος της συνεργασίας είναι το διακεκριμένο ιστορικό συνεργασιών της Globe One Digital με γνωστές μάρκες, όπως οι Coffee Berry, Costa Coffee, Coffee Island, Coca-Cola HBC, Νιτσιάκος Α.Ε. και ΚΡΙ ΚΡΙ Α.Ε. Παγωτά. Νέα συνεργασία για την Globe One Digital

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz