TM_376

12 23|10|2023 #376 Το Κέντρο Αειφορίας (CSE) προχώρησε σε συνεργασία με το Κέντρο Κατάρτισης του Κέντρου Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης ΚΕΒΙΒΜ του Οικονομικού Πα- νεπιστήμιου Αθηνών, για την επιστημο- νική υποστήριξη και καθοδήγηση του νέου εκπαιδευτικού προγράμματος με τίτλο Πράσινο Μάρκετινγκ & Eπικοι- νωνία για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη . Το πρόγραμμα έχει καταρτιστεί ειδικά για επαγγελματίες Marketing και Επικοι- νωνίας από τον καθηγητή και Πρόεδρο του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινω- νίας, κο Κωνσταντίνο Ήντουνα και τον επισκέπτη καθηγητή του iΜΒΑ/ΟΠΑ και καθηγητή στο University of Illinois, κο Νίκο Αυλώνα. Στόχος του προγράμματος είναι να παρουσιάσει τις βέλτιστες πρακτι- κές υπεύθυνου-πράσινου marketing (responsible-green marketing) που συμβάλλουν στη Bιώσιμη Ανάπτυξη (sustainability) της επιχείρησης. Πιο συγκεκριμένα, εστιάζει στο πώς τα δι- αφορετικά εργαλεία της στρατηγικής marketing και επικοινωνίας μιας επιχεί- ρησης μπορούν να σχεδιαστούν και να υλοποιηθούν με τέτοιο τρόπο, ώστε να έχουν θετική επίδραση στην αειφορία και, κατά συνέπεια, στη μακροχρόνια επιβίωση της επιχείρησης στην αγορά. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην περιγρα- φή μελετών περιπτώσεων (case studies) από την ελληνική και τη διεθνή αγορά. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει δύο οκτά- ωρες δια ζώσης διαλέξεις, στις 11 και 12 Οκτωβρίου, και κατόπιν τέσσερις έως έξι εβδομάδες, στις οποίες οι συμμετέχο- ντες θα έχουν τη δυνατότητα να ασχο- ληθούν με την συγγραφή εργασίας που αφορά στην πιστοποίησή τους. Στους εκπαιδευόμενους που θα ολοκλη- ρώσουν επιτυχώς το πρόγραμμα χορη- γείται Πιστοποιητικό Επαγγελματικής Εκ- παίδευσης και Κατάρτισης του Κέντρου Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, το οποίο συνοδεύεται από Συμπλήρωμα του Πιστοποιητικού, στο οποίο αναφέ- ρονται αναλυτικά το αντικείμενο του προγράμματος, οι θεματικές ενότητες που παρακολούθησε ο εκπαιδευόμενος, καθώς και η μεθοδολογία εκπαίδευσης που ακολουθήθηκε. Πρόγραμμα για το Πράσινο Marketing από το CSE Από τις 25 Οκτωβρίου, οι μέχρι σήμερα πελάτες του Pop Market, θα έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιούν τα ψώνια της εβδομάδας μέσω το υ Wolt Market , ενός ψηφιακού super market στην τσέπη του καταναλωτή, καθώς το Pop Market στα- ματάει τη λειτουργία του. Μέσω της εμπορικής συμφωνίας μεταξύ των δύο πλευρών, επι- τυγχάνεται η ομαλή μετάβαση των μέχρι πρότινος πελατών της Pop στο Wolt Market, ενώ παράλληλα μέρος του εξοπλισμού της Pop μεταβιβάζεται στο Wolt Market. Την ίδια στιγμή, οι πρώην καταναλωτές του Pop Market που επιλέγουν το Wolt Market για τα ψώνια τους, επωφελούνται, μέσα από προσφορά με ειδικό κουπόνι, κερδίζοντας δώρο 6 ευρώ + 6 ευρώ στις 2 πρώτες αγορές τους. O κος Αθανάσιος Μπιλάλης , Γενικός Διευθυντής του Wolt Market για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, δήλωσε σχετικά: «Είναι χαρά μας που το Wolt Market επεκτείνει τη δραστηριότητά του και μπορεί να ικανοποιεί τις ανάγκες ακόμα περισσότερων καταναλωτών. Η φετινή χρονιά – που σηματοδότησε τα δύο χρόνια επιτυχημένης λειτουργίας τουWolt Market στην Ελλάδα – γίνεται ακόμα πιο ξεχωριστή, με τη δυνατότητα εξυπηρέτη- σης των μέχρι πρότινος πελατών του Pop Market, για την οποία είμαστε εξαιρετικά ενθουσιασμένοι». ΗWolt αναλαμβάνει τους πελάτες του Pop Market

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz