TM_375

6 20|10|2023 #375 Η Space Hellas κ αι το Οι- κονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, αναγνωρίζοντας την ανάγκη διασύνδεσης της εφαρμοσμένης έρευ- νας με την πραγματική αγορά, προχώρησαν σε συνεργασία για την εκπό- νηση Βιομηχανικού Διδα- κτορικού. Συγκεκριμένα, η Space Hellas στηρίζει την επι- στημονική έρευνα του κου Ηλία Μπαλαμπάνη, Junior Data Engineer του τμήμα- τος R&D, ο οποίος εκπονεί Βιομηχανικό Διδακτορικό μέσω συνεργασίας της εταιρείας και του ΟΠΑ, στο Τμήμα Διοικητικής Επιστή- μης και Τεχνολογίας, με επιβλέποντα τον Καθηγητή Διομήδη Σπινέλλη. Το αντικείμενο του διδακτορικού με θέμα Εφαρμογές Κυβερ- νοασφάλειας με τη χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης εντάσ- σεται σε ένα διεθνώς κρίσιμο τεχνολογικό πεδίο και η τεχνο- γνωσία που θα αποκτηθεί θα ενσωματωθεί σε καινοτόμες νέες υπηρεσίες και προϊόντα, όπως αναπτύσσονται από το τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης της εταιρείας. Ο κος Σπύρος Δ. Μανω- λόπουλος , Ε κτελεστικός Πρόεδρος του Ομίλου Space Hellas, δήλωσε σχε- τικά: «Η Space Hellas αξιο- ποιεί τον θεσμό του Βιομη- χανικού Διδακτορικού για να χτίσει γέφυρες μεταξύ της ελληνικής ακαδημα- ϊκής κοινότητας και του ελληνικού επιχειρείν με σκοπό την καινοτομία και την ανάπτυξη της αντα- γωνιστικότητας της χώρας στις διεθνείς αγορές». Ο Αντιπρύτανης Έρευνας και Δια Βίου Μάθησης του Οικονομικού Πανεπιστη- μίου Αθηνών, Καθηγητής Γεώργιος Λεκάκος, με τη σειρά του, ανέφερε: «Το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών στη- ρίζει ενεργά τη συνεργασία μεταξύ του ερευνητικού δυναμικού του ιδρύματος και των ελληνικών επιχειρήσεων, καθώς με αυτόν τον τρόπο η εφαρμοσμένη έρευνα που παράγεται στο ΟΠΑ δη- μιουργεί αξία τόσο για τους ερευνητές που χρηματοδοτούνται από τον ιδιωτικό τομέα όσο και για τις επιχειρήσεις, οι οποίες αυξάνουν την ανταγωνιστικότητά τους σε διεθνές επίπεδο με τελικούς ωφελούμενους την εθνική οικονομία και την κοινωνία». Συνεργασία Space Hellas και ΟΠΑ Η Mastercard κ αι η Skroutz ε νώνουν ξανά τις δυνάμεις τους για δεύτερη συ- νεχή χρονιά, προσφέροντας μοναδι- κά προνόμια στους κατόχους καρτών Mastercard και τους χρήστες της δημο- φιλούς πλατφόρμας αγορών. Συγκεκριμένα, από τις 17 Οκτωβρίου έως τις 30 Νοεμβρίου, οι χρήστες της πλατφόρμας που θα επιλέξουν να γί- νουν μέλη του Skroutz Plus και θα πλη- ρώσουν τη συνδρομή τους με κάρτα Mastercard, αποκτούν αυτόματα 4.500 Skroutz Coins αξίας 8,5€ για την επόμε- νη αγορά τους. Η συγκεκριμένη ενέρ- γεια επεκτείνεται και στα υφιστάμενα μέλη του Skroutz Plus που ανανεώνουν τη συνδρομή τους κάνοντας χρήση της Mastercard κάρτας τους. Επιπλέον, με κάθε αγορά που πραγματοποιούν οι χρήστες της υπηρεσίας Skroutz Plus με κάρτα Mastercard στο διάστημα αυτό, συμ- μετέχουν αυτόματα σε έναν μοναδι- κό διαγωνισμό, όπου οι νικητές θα απολαύσουν μία μοναδική ανεκτίμη- τη εμπειρία από τη Mastercard, στις μαγευτικές Αυστριακές Άλπεις. Η κα Λουκία Χωραφά , Head of Marketing & Communications της Mastercard, για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα, δήλωσε σχετικά: «Η συ- νεργασία μας με τη Skroutz αποτελεί απόδειξη της δέσμευσής μας να προ- σφέρουμε συνεχώς προνόμια στους κατόχους καρτών μας και να αναβαθμί- ζουμε την αγοραστική τους εμπειρία και στο online περιβάλλον. Πλέον, μέσα από τις αγορές τους στο Νο 1 marketplace στην Ελλάδα, οι καταναλωτές κερδίζουν άμεσα και επιπλέον έχουν την ευκαιρία να ζήσουν μία ανεκτίμητη εμπειρία στις Άλπεις. Η νέα καμπάνια ενισχύει τη στρα- τηγική θέση της Mastercard ως βασικού καταλύτη του ψηφιακού οικοσυστήμα- τος, προσφέροντας μια πρόταση αξίας για τους πελάτες». Συνεχίζεται η συνεργασία Mastercard και Skroutz

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz