TM_374

12 19|10|2023 #374 Το TikTok α νακοινώνει την κυκλοφορία του Search Ads Toggle, ενός νέου τύ- που αγοράς διαφημίσεων που επιτρέπει στους διαφημιστές να τοποθετούν τις δι- αφημίσεις τους στη σελίδα αποτελεσμά- των αναζήτησης του TikTok. Πλέον, οι χρήστες του TikTok έχουν 1,5 φορές περισσότερες πιθανότητες από χρήστες άλλης πλατφόρμας να ανακα- λύψουν νέες μάρκες και προϊόντα στην πλατφόρμα και το 52% των χρηστών του TikTok αξιοποιούν την πλατφόρμα για έρευνα για να μάθουν περισσότερα για νέα προϊόντα ή brands. Καθώς το TikTok συνεχίζει να αναπτύσ- σει τη σουίτα προϊόντων performance μάρκετινγκ, η τοποθέτηση διαφημίσε- ων αναζήτησης του TikTok (search ad placement) για πρώτη φορά προσφέ- ρει στους διαφημιζόμενους μια νέα τοποθέτηση διαφήμισης όπου ειδικευ- μένοι χρήστες υψηλής πρόθεσης (high intent) συμμετέχουν σε βασικές συμπε- ριφορές αναζήτησης που σχετίζονται με την επιχείρησή τους. Με γνώμονα την ασφάλεια της επωνυ- μίας, η Εναλλαγή διαφημίσεων αναζή- τησης ( Search Ads Toggle ) επιτρέπει στους διαφημιζόμενους την επιλογή να προσθέτουν αρνητικές λέξεις-κλει- διά σε κάθε ομάδα διαφημίσεων για να αποφεύγουν την προβολή διαφημί- σεων σε σχέση με ερωτήματα που δεν ευθυγραμμίζονται με την επωνυμία τους. Η εσωτερική έρευνα του TikTok δείχνει ότι το 70% των ομάδων διαφημίσεων με το Search Ads Toggle «ενεργό» βλέπουν χαμηλότερο κόστος ανά ενέργεια, ως αποτέλεσμα πιο αποτελεσματικών μετα- τροπών που προέρχονται από την τοπο- θέτηση διαφημίσεων αναζήτησης. Το TikTok παρουσιάζει το Search Ads Toggle Η Yalco , ε λληνική εταιρεία παραγωγής και εμπορίου ειδών οικι- ακού και ξενοδοχειακού εξοπλισμού, ανακοίνωσε τα οικονομι- κά αποτελέσματα α΄ εξαμήνου του 2023. Τα αποτελέσματα δείχνουν σταθερά μικτά κέρδη και σημαντι- κή βελτίωση στα καθαρά χρηματοοικονομικά έσοδα. Συγκεκριμένα, τα μικτά κέρδη της εταιρείας ανήλθαν στις 761 χιλ. ευρώ, βελτιωμένα ως ποσοστό τζίρου στο 26,8%, έναντι 25,9% την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους, ενώ το EBITDA βελτιώθηκε οριακά κατά €12 χιλ.. Οι πωλήσεις της εταιρείας δια- μορφώθηκαν στις 2.841 χιλ. ευρώ κατά το πρώτο εξάμηνο του 2023 σημειώνοντας οριακή μείωση της τάξης του 3% σε σύγκρι- ση με την αντίστοιχη περίοδο της προηγούμενης χρονιάς. Τα κα- θαρά χρηματοοικονομικά έσοδα ανήλθαν στις 406 χιλ. ευρώ, μια αξιοσημείωτη μεταβολή από τα προηγούμενα χρηματοοικονομι- κά έξοδα ύψους 96 χιλ. ευρώ, μία θετική αλλαγή που αποδίδεται σε κέρδος ποσού €0,5 εκ. από διαγραφή δανείου. Επιπλέον, κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους η Yalco εξασφάλι- σε χρηματοδότηση ύψους 0,5εκ. ευρώ από συνδεδεμένα μέρη, ενισχύοντας τη ρευστότητα της εταιρείας, ενώ η επικείμενη πώ- ληση ακινήτου στο Καλοχώρι Θεσσαλονίκης αναμένεται να συμ- βάλει περαιτέρω στην οικονομική σταθερότητα της εταιρείας. Ο Σωκράτης Κωνσταντίνου , Διευθύνων Σύμβουλος της Yalco, σημείωσε με την ευκαιρία της ανακοίνωσης των οικονομικών αποτελεσμάτων: «Τα μέχρι στιγμής αποτελέσματα καταδεικνύ- ουν αφενός την αφοσίωσή μας στην αποτελεσματική οικονο- μική διαχείριση της εταιρείας και αφετέρου την τεράστια δυ- ναμική μας στον κλάδο του HO.RE.CA. αλλά και των δύο super brands μας, ΙΩΝΙΑ και FEST. Δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε να εφαρμόζουμε μέτρα που αυξάνουν την αποτελεσματικότητα και ενισχύουν τα αποτελέσματα της εταιρείας, ενώ παραμένου- με προσηλωμένοι στο όραμά μας για βιώσιμη ανάπτυξη και δη- μιουργία αξίας για όλους. Καθώς προχωρούμε, θα συνεχίσουμε να λαμβάνουμε στρατηγικές αποφάσεις που θα εξασφαλίζουν την ηγετική θέση μας στην αγορά». Αναλυτικά τα Οικονομικά Αποτελέσματα Χρήσης του α’ εξαμή- νου 2023 εδώ . YALCO Σε άνοδο τα οικονομικά αποτελέσματα α΄εξαμήνου

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz