TM_367

8 10|10|2023 #367 Το e-shop.gr στα πλαίσια των ενεργειών Εται- ρικής Κοινωνικής Ευθύνης ανακοίνωσε πως δημιουργεί Σύλλογο Εθελοντών Αιμοδοτών για τους εργαζόμενους. Σύμφωνα με τη σχε- τική ανακοίνωση, η συγκεκριμένη ενέργεια, επιλέχτηκε από το e-shop.gr διότι προάγει την κοινωνική αλληλεγγύη και την αξία του εθελοντισμού. H αιμοδοσία πραγματοποιήθηκε στα κεντρικά γραφεία του e-shop.gr, σε συνεργασία με την κινητή μονάδα του Γενικού και Ογκολογικού Νοσοκομείου Κηφισιάς Οι Άγιοι Ανάργυροι . Αξίζει να σημειωθεί, πως πέρα από την αιμο- δοσία που πραγματοποιήθηκε στα κεντρικά γραφεία του e-shop.gr, πολλοί εργαζόμενοι επέλεξαν να επισκεφτούν κάποιο νοσοκομείο προκειμένου να δώσουν αίμα. Μετά την ολοκλήρωση της αιμοληψίας, η κα Ευγενία Κούκα, νοσηλεύτρια του νοσοκομείου, εξήγησε τους λόγους για τους οποίους η αιμο- δοσία είναι τόσο σημαντική και τόνισε ότι είναι μια διαδικασία με την οποία όλοι μας μπορούμε εύκολα να βοηθήσουμε τον συνάνθρωπό μας. Στο τέλος της ημέρας, αποδόθηκε τιμητική πλακέτα στο προσωπικό και στους εθελοντές του Νοσοκομείου. Το e-shop.gr θεωρεί το έργο τους ιδιαίτερα σπουδαίο, δεδομένου ότι η αι- μοδοσία ως πράξη συμβάλει στη συντήρηση της ανθρώπινης ζωής, ενώ την ίδια στιγμή πα- ρατηρούμε ότι επιτυγχάνεται η ευαισθητοποί- ηση του κόσμου σε κοινωνικά ζητήματα. Η αιμοδοσία είναι μια πράξη αγάπης τόσο για τον εαυτό μας, όσο και για τους άλλους και δεδομένου ότι η Ελλάδα έχει τα χαμηλότερα ποσοστά αιμοδοτών παγκοσμίως, το e-shop.gr μέσα από αυτήν την πρωτοβουλία, ελπίζει να προσφέρει με τον δικό του τρόπο στο κοινω- νικό σύνολο. Εθελοντική αιμοδοσία από το e-shop.gr Το συνέδριο CX & Loyalty τη ς KPMG στην Ελλάδα θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη, 10 Οκτωβρίου στο Ίδρυμα Βασίλη & Ελίζας Γουλανδρή με κεντρικό μήνυμα Intelligent CX Loading . Το συνέδριο θα φέρει σε επαφή top στελέχη και thought leaders από κορυφαίους οργανισμούς για να συζητήσουν και να αναδείξουν τη διαρκώς αυξανόμενη σημασία του Customer Experience (CX), παρουσιάζο- ντας τις παγκόσμιες τάσεις, καινοτομίες και νέες ιδέες, καθώς και τις στρατηγι- κές ευκαιρίες που παρουσιάζονται με τη χρήση των νέων τεχνολογιών. Το συνέδριο θα ξεκινήσει με τον χαιρε- τισμό του κου Δημήτρη Παπαστεργίου, Υπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης, ο οποίος θα αναφέρει τρόπους βελτίωσης της εξυπηρέτησης των πολιτών μέσα από νέα έργα ψηφιοποίησης. Χαιρετι- σμό θα απευθύνει επίσης ο κος Frank Thibaut, Διευθυντής Διοδίων, Εμπορικής Διαχείρισης και Τηλεφωνικής Εξυπηρέ- τησης Πελατών Αττικής Οδού & Πρόε- δρος του ΕΙΕΠ. Θα ακολουθήσουν οι παρουσιάσεις τριών κορυφαίων keynote speakers. Ο κος James Wallman, CEO του World Experience Organization που έρχεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα, θα μοιραστεί ριζοσπαστική άποψη: Οι επαγγελματί- ες του CX πολύ συχνά επικεντρώνονται στον σχεδιασμό υπηρεσιών, όχι στη δη- μιουργία εμπειριών. Στην ανατρεπτική και διαδραστική ομιλία του με θέμα How Experience Engineering Can Close The CX Gap , θα επισημάνει τις διαφο- ρές μεταξύ του service design και του experience engineering και θα μοιρα- στεί επιτυχημένα case studies. O experimental CX thought leader και οραματιστής κος Adrian Swinscoe θα μυήσει τους συμμετέχοντες στο πώς μπορούν οι μάρκες να συνδυάσουν εμπειρία, ψυχολογία και τεχνολογία προκειμένου να προσφέρουν μια ξε- χωριστή εξατομικευμένη εμπειρία που πραγματικά οδηγεί στην αφοσίωση των πελατών τους και η παγκοσμίου φήμης βραβευμένη ομιλήτρια κα Anna Noakes Schulze, εξειδικευμένη στα θέματα customer-centricity, CX for platforms και ecosystems, metaverse, Web3, NFTs, loyalty και brand experience θα απα- ντήσει στο κρίσιμο ερώτημα How NFTs Make Traditional Loyalty Programs Obsolete . O κος Οδυσσέας Τρικαλιώτης, Chief Research Officer για Customer & Employee Experience στην Ipsos, με εξειδίκευση στο Customer Experience Design & Measurement, μέσα από την παρουσίαση πολλών case studies, θα επισημάνει αστοχίες που μπορούν να συμβούν δημιουργώντας έναν CX-centric οργανισμό και θα μοιραστεί προτάσεις για το πώς να διατηρήσετε την επιτυχημένη πορεία σας στο CX maturity journey, ενώ ο κος Ανδρέας Τσαγκάρης, CTO της Performance θα παρουσιάσει ομιλία με θέμα How to get CX insights from oceans of data . Ξεχωριστή θέση στο πρόγραμμα του συνεδρίου έχουν τα 4 panel discussions που θα πραγματοποιηθούν. O κος Πά- νος Κούβαλης, COO και Member of the Board της Interamerican και ο κος Νίκος Χαλκιόπουλος, Chief Insurance Officer της Allianz Ευρωπαϊκή Πίστη θα συζητή- σουν για την εμπειρία του πελάτη στον ασφαλιστικό κλάδο, τον ρόλο της τεχνο- λογίας και πολλά άλλα. Τη συζήτηση θα συντονίσει η Βασιλική Σκέλλα, Director, Actuarial & Insurance services της KPMG στην Ελλάδα. Ο Δ. Παπαστεργίου στο συνέδριο CX & Loyalty της KPMG

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz