TM_362

3|10|2023 #362 13 Εκδότης Αργύρης Νομικός arnomikos@tech-mail.gr Διευθύντρια Έκδοσης Βασιλική Χονδροδήμου v.chondrodimou@librapress.gr Διευθυντής Σύνταξης Σωτήρης Χατζηστρατής Αρχισυντάκτης Χρίστος Κρανάκης x.kranakis@librapress.gr Marketing & Sales Manager Αφροδίτη Μπαλίδου a.balidou@librapress.gr Σύνταξη Παναγιώτης Αποστολόπουλος Χάρης Ματθαίου Νίκος Δρικάκης Συνεργάτες Παύλος Κερασίδης Ανταποκριτής Β. Ελλάδας Κώστας Παπαζαχαρίου Καλλιτεχνική Επιμέλεια Σωτήρης Ανδρίτσος Web Developer Λευτέρης Χαμακιώτης Videographer Αντώνης Παπαθανασίου Νομική Υποστήριξη Βασιλική Κέντογλου Λογιστήριο Χρύσα Τσιαντούλα fin@librapress.gr ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ Καυκάσου 145,113 64, Αθήνα, Τηλ.: 210-8815417, Fax: 210-8815416 e-mail: info@tech-mail.gr Site: www.tech-mail.gr Νέο βίντεο για τη φιλοσοφία της LG Electronics Η LG Electronics α νέδειξε το μήνυμα Life's Good παρουσιάζοντας ένα νέο βίντεο που επικοινωνεί με όμορφο τρόπο το πραγμα- τικό νόημα της φιλοσοφίας της LG και το ισχυρό μήνυμα της εταιρείας για τη σημα- σία της αισιοδοξίας. Όπως ανέφερε η εταιρεία σε σχετική της ανακοίνωση, η καμπάνια Life's Good, που ξεκίνησε τον Αύγουστο του 2023, έχει ως στόχο να εμπνεύσει τους ανθρώπους να αντιμετωπίζουν τις προκλήσεις με αισιο- δοξία σε δύσκολους καιρούς, καθώς και να αναδείξει τη διαχρονική φύση της φιλοσο- φίας και των αξιών της LG, τις οποίες η εται- ρεία διατηρεί σταθερά σε όλη τη διάρκεια της ιστορίας της. Το βίντεο της LG επιμελήθηκε ομάδα έμπειρων δημιουργών με επικεφαλής τον βραβευμένο με Emmy σκηνοθέτη Nicolai Fuglsig, του οποίου η απλή, γοητευτική αφήγηση δείχνει τόσο δυναμικά τι μπορεί να συμβεί όταν κάποιος επιλέγει να βαδίσει στο μονοπάτι της αισιοδοξίας. «Η LG ήρθε σε μένα με την ιδέα να μοιρα- στεί το νόημα της φιλοσοφίας της, Life's Good, μέσα από το πρίσμα της επιλογής της αισιοδοξίας και αμέσως με τράβηξε το εγχείρημα», δήλωσε ο κος Nicolai Fuglsig. «Το Life's Good αντιπροσωπεύει τη σταθε- ρή δέσμευσή μας να κάνουμε τη ζωή των ανθρώπων καλύτερη μέσω της καινοτο- μίας», δήλωσε ο κος Jeongseok (JS) Lee, Ανώτερος Αντιπρόεδρος και Επικεφαλής του Global Marketing Center της LG. «Σύμ- φωνα με το μελλοντικό μας όραμα να γί- νουμε μια εταιρεία Smart Life Solutions, θα επικοινωνούμε με διάφορους πελάτες σε κάθε σημείο επαφής με πιο δυναμικό και νεανικό τρόπο». «Με την παγκόσμια καμπάνια μας, στο- χεύουμε να μεταδώσουμε το μήνυμά μας, Life's Good, εμπνέοντας και ενθαρρύνο- ντας τους πελάτες να αντιμετωπίσουν τη ζωή με αισιόδοξη στάση», δήλωσε η κα Kim Hyo-eun, Αντιπρόεδρος του Global Marketing Center της LG. «Ελπίζουμε ότι το βίντεο του brand μας μπορεί να εμψυχώσει τους πελάτες και να δημιουργήσει ουσια- στική επιρροή στη ζωή τους». Καθώς η LG μετασχηματίζεται, αλλάζει τον τρόπο που επικοινωνεί με τους πελάτες και τα στελέχη της μέσω της πρόσφατης ανα- νέωσης του brand της, διασφαλίζοντας ότι οι αξίες και η φιλοσοφία του Life's Good αποδίδονται σε κάθε σημείο επαφής σε όλη την εμπειρία του χρήστη. Μέχρι στιγμής, η καμπάνια έχει κοσμήσει μερικά από τα πιο εμβληματικά σημεία σε διάφορες πόλεις σε όλο τον κόσμο, όπως το Ντουμπάι, το Λον- δίνο, τη Νέα Υόρκη και τη Σεούλ.

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz