TM_361

10 2|10|2023 #361 Η Seapath, θυγατρική του Libra Group στον τομέα της ναυτιλί- ας, και η Pilot LNG, μια κορυ- φαία εταιρεία που δραστηριο- ποιείται στον κλάδο παροχής καθαρών ενεργειακών λύσεων με έδρα το Χιούστον, ανακοί- νωσαν σήμερα τη δημιουργία κοινοπραξίας για την ανάπτυ- ξη, κατασκευή και λειτουργία της πρώτης εγκατάστασης υποδομών υγροποιημένου φυ- σικού αερίου (LNG) στην Ακτή του Κόλπου των ΗΠΑ. Με έναρξη λειτουργίας της στις αρχές του 2026, η νέα δεξαμενή αποθήκευσης LNG θα παρέχει καύσιμα για πλοία που κινούνται με υγροποιημένο φυσικό αέριο στην ευρύτερη περιοχή του Χι- ούστον / Γκάλβεστον στο Τέξας. Το έργο, το οποίο θα αναπτυχθεί με αρχική επένδυση περίπου 150 εκατ. δολαρίων ΗΠΑ, ανταποκρίνεται στις ανάγκες ενός ζωτικού παγκόσμιου και αμερικανικού θαλάσσιου εμπορικού διαδρόμου. Σύμφωνα με την Greater Houston Partnership, οι πλωτοί διάδρομοι της ευρύτερης περιοχής του Χιούστον δημι- ούργησαν οικονομική αξία άνω των 906 δισ. δολαρίων για τις ΗΠΑ το 2022. Επιπλέον, έκθεση του Υπουργείου Μεταφορών των ΗΠΑ του 2023 αναγνώρισε την ευρύτερη περιοχή του Χιού- στον ως το κορυφαίο λιμάνι των ΗΠΑ με βάση τη χωρητικότητα. Καθώς ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός Ναυσιπλοΐας των Ηνω- μένων Εθνών (ΙΜΟ) έχει προωθήσει την παγκόσμια στρατηγική του για την απαλλαγή της ναυτιλίας από τον άνθρακα, το LNG έχει αναδειχθεί ως μια καθαρότερη, πιο φιλική προς το περιβάλλον εναλλακτική λύση στα παραδο- σιακά ναυτιλιακά καύσιμα. Έχει τη δυνατότητα να μειώσει σημαντικά τις εκπομπές των πλοίων, συμπεριλαμβανομέ- νης της μείωσης των εκπομπών οξειδίων του αζώτου κατά 80- 90% και της μείωσης των εκπο- μπών αερίων του θερμοκηπίου κατά 25% σε σχέση με το βαρύ μαζούτ. Οι μοναδικές φυσικές και χημικές ιδιότητες του υγρο- ποιημένου φυσικού αερίου, συ- μπεριλαμβανομένης της αδυνα- μίας του να αναφλεγεί σε υγρή μορφή, το καθιστούν ασφαλέστερη εναλλακτική λύση σε σχέση με τα παραδοσιακά καύσιμα πλοίων. Σύμφωνα με την Clarkson Research, τα πλοία που κινούνται με εναλλακτικά καύσιμα αποτελούσαν περίπου το 60% του συνό- λου των νέων πλοίων που παραγγέλθηκαν από το 2022 και μετά. Από αυτές τις παραγγελίες, περίπου το 80% αποτελείται από πλοία που κινούνται με LNG, συμπεριλαμβανομένων των φορέ- ων εκμετάλλευσης πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Ενώ οι υποδομές αποθήκευσης LNG αναπτύσσονται στο εξω- τερικό, οι υποδομές των ΗΠΑ που υποστηρίζουν την υιοθέτησή του αναπτύσσονται πιο αργά. Η εγκατάσταση αποθήκευσης LNG της Pilot και της Seapath θα χρησιμοποιήσει τη συνδυασμένη τεχνογνωσία τους για την εξυπηρέτηση βασικών λιμενικών συγκροτημάτων της ακτής του Κόλπου των ΗΠΑ, συμπεριλαμβανομένης της εξυπηρέτη- σης μεγάλων εταιρειών κρουαζιέρας και φορέων εκμετάλλευ- σης πλοίων μεταφοράς κοντέινερ. Έρχεται σταθμός ανεφοδιασμού LNG στην Ακτή του Κόλπου Σε παγκόσμια πρεμιέρα, η Honda Marine παρουσίασε τον πρώτο της V8 εξωλέμβιο κινητήρα, την BF350, στη Διεθνή Έκθεση Σκαφών της Γένοβας. Μέσω μιας σειράς τεχνο- λογικών χαρακτηριστικών, η BF350 θα επαναπροσδιορίσει τους υψηλής απόδοσης premium εξωλέμβιους κινητήρες θαλάσσης προσφέροντας την πιο υψηλή ισχύ από έναν εξω- λέμβιο κινητήρα της Honda. Η πε- ρίφημη μηχανολογική αριστεία της Honda εξασφαλίζει τέλεια ισορρο- πία αξιοπιστίας και απόδοσης. Η BF350 τροφοδοτείται από έναν εντυπωσιακό κινητήρα V8 5 λίτρων 60 μοιρών με τεχνολογία VTEC™ (Variable Valve Timing and Lift Electronic Control). Η νέα BF350 προσφέρει εντυπωσι- ακά χαμηλό θόρυβο και κραδασμούς, ενώ προσφέρει έναν νέο διακριτικό, πλούσιο ήχο και συναρπαστική απόδοση, με κάθε χαρακτηριστικό σχεδιασμένο να βελτιώνει την εμπειρία του σκάφους. Η Honda Marine BF350 προσφέρεται με μια νέα ξεχωριστή σχεδίαση και λεπτή σιλουέτα που εναρμονίζεται πλήρως με το νερό. Ο V8 κινητήρας 5 λίτρων προσφέρει την πιο μεγά- λη ισχύ μεταξύ των εξωλέμβιων κινητήρων της εταιρείας. Η BF350 θα ξεκινήσει σε λειτουργία BLAST™ (Boosted Low Speed Torque), παρέχοντας άμεση και ισχυρή επιτάχυνση. Σε σταθερές ταχύτητες, θα ενεργοποιηθεί το ECOmo, όπου το σύστημα βελτιστοποίησης καυσίμου του κινητήρα θα μειώσει την κατανάλωση καυσίμου όποτε είναι εφικτό. Όταν απαιτείται επιπλέον ισχύς, το VTEC™ θα αυξήσει την ισχύ, πα- ρέχοντας συναρπαστική επιτάχυνση. Η τεχνολογία VTEC της Honda παρέ- χει έναν μοναδικό συνδυασμό ισχύ- ος και ροπής, βελτιστοποιώντας την απόδοση σε υψηλές στροφές, κάτι που συμβαίνει ήδη με τις εξωλέμβιες BF250, 225, 150 και 100. Η BF350 της Honda Marine διαθέτει επίσης μια σειρά από έξυπνα χαρα- κτηριστικά που προορίζονται να βελ- τιώσουν τη συνολική εμπειρία συμ- βάλλοντας καθοριστικά στην ευκολία χρήσης, όπως το Cruise Control, το Tilt Limit και το Trim Support. Η λειτουργία Cruise Control προ- σφέρει ομαλή πλεύση, ενώ παράλ- ληλα είναι συμβατή με τη λειτουργία trolling control. Μέσω της επιλογής Cruise Control στην οθό- νη, ρυθμίζεται η ταχύτητα πλεύσης. Το Tilt Limit διαθέτει μια προεπιλεγμένη γωνία trim, για να αποφευχθεί το χειροκίνητο trim του κινητήρα κατά τον ελλι- μενισμό. Πιέζοντας το κουμπί, ο κινητήρας θα στραφεί αυτό- ματα στο προκαθορισμένο ύψος για την αποφυγή γρατσου- νιών στο σκάφος ή τον κινητήρα. Το Automatic Tilt παρέχει μια αυτόματη πλήρη κλίση με διπλό πάτημα του κουμπιού. Το Trim Support διαθέτει 3 προσαρμόσιμες προεπιλογές για αυτόματο trim του κινητήρα για να πλανάρει το σκάφος σας, ενώ παράλληλα βοηθά στην οικονομία καυσίμου. Ο ενσωμα- τωμένος αισθητήρας O2 προσαρμόζει την κατανάλωση καυ- σίμου με βάση τα επίπεδα οξυγόνου στα καυσαέρια, ανιχνεύ- οντας και βελτιστοποιώντας την απόδοση της καύσης. Τόσο το Trim Support, όσο και ο αισθητήρας O2 έχουν σχεδιαστεί για να βελτιστοποιούν την κατανάλωση καυσίμου χωρίς να διακυβεύεται η απόδοση του κινητήρα. Η Honda παρουσίασε την BF350

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz