TM_357

8 26|9|2023 #357 H Impact , μ έλος του Ομίλου SoftOne και ένας από τους μεγαλύτερους πιστο- ποιημένους παρόχους ηλεκτρονικής τιμολόγησης στην Ελλάδα, ανανεώνει τη συνεργασία της με τη φαρμακευτική εταιρεία Genesis Pharma , ε μπλουτίζο- ντας τις υπηρεσίες ηλεκτρονικής τιμολό- γησης που προσφέρει με τη λύση B2G E-Invoicing γ ια την έκδοση παραστα- τικών προς τις Αναθέτουσες Αρχές του Δημοσίου. Η υπηρεσία παρέχει πολλαπλά οφέλη, καθώς απαιτεί μηδενική αρχική επέν- δυση από την επιχείρηση, μειώνει το κόστος της διαδικασίας τιμολόγησης, ενημερώνει αυτόματα τα βιβλία και την ΑΑΔΕ σε real time, ενώ παράλληλα συμ- βάλλει στη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα, καθώς η έκδοση, αποστολή και αποθήκευση των τιμολογίων γίνεται αποκλειστικά ηλεκτρονικά. Ακόμη, η υπηρεσία προσφέρει επενδυτικές φορο- απαλλαγές και φορολογικές διευκολύν- σεις και είναι συμβατή με κάθε υπάρχον λογισμικό ή σύστημα ERP. Ο κος Γιάννης Λαζανάκης , Logistics & MIS Director της Genesis Pharma, δήλωσε σχετικά: «Επεκτείνουμε τη μακροχρόνια και παραγωγική συνεργασία μας με την Impact αναγνωρίζοντας την υψηλή τε- χνογνωσία της και την καινοτομία των υπηρεσιών που προσφέρει σε εφαρμογές πληροφορικής και ειδικά στον τομέα της ηλεκτρονικής τιμολόγησης». H Impact ανανέωσε τη συνεργασία της με τη Genesis Pharma United Media Ο George Makris νέος Programming Director Η United Media , η εταιρεία MME της United Group και μητρική εταιρεία της Νova, ανακοίνωσε τον ορισμό του κου George Makris ως Programming Director. Με καριέρα που καλύπτει πάνω από δύο δεκαετίες στον κλάδο των MME, ο κος Makris φέρνει εκτεταμένη εμπειρία στην ανάπτυξη επι- χειρήσεων, τη στρατηγική προγράμματος, την έρευνα και το marketing. Στο παρελ- θόν κατείχε τις θέσεις του Programming Director της Nova Croatia, του επικεφαλής της τηλεόρασης TV 1+1 της Ουκρανίας και του Director of Research and Strategic Development στο RTL Croatia. Το 2021, ορίστηκε ως Programming Director της United Media καλύπτοντας την περιοχή της Αδριατικής. Χάρη στη στρατηγική προ- σέγγιση και τη δημιουργία προγραμμάτων που σχεδι- άστηκαν για να περιλαμβάνουν τον καλύτερο συνδυασμό πρωτότυπων, εγχώριων παραγωγών και αδειοδοτημένων παγκόσμιων τηλεοπτικών format, όλα τα τηλεοπτικά κανάλια της United Media στη Σερβία, την Κροατία, το Μαυροβούνιο και τη Βοσνία-Ερζεγοβίνη κατέγραψαν σημαντική αύξηση της τηλεθέασης. Στην Κροατία, τοNovaTV είναι εδώ και χρόνια το τηλεοπτικό κανάλι με τη μεγαλύτερη τη- λεθέαση, ενώ στη Σερβία, το NOVA S έχει τοποθετηθεί ως το τρίτο κανάλι με τη μεγα- λύτερη τηλεθέαση. Τα εθνικά τηλεοπτικά κανάλια NOVA M και NOVA BH κατέχουν επίσης υψηλή θέση στην τηλεθέαση. Ο κος Makris ορίζεται τώρα ως Programming Director της United Media στην Ελλάδα και στη Βουλγαρία. Ο κος Makris επισήμανε σχε- τικά: «Είναι πραγματικά με- γάλη τιμή για μένα να αναλά- βω αυτήν την πρόκληση ως Programming Director της United Media. Πρόκειται για μια τεράστια ευκαιρία να συμ- βάλω στην ανάπτυξη και την επιτυχία των ΜΜΕ σε όλες τις χώρες που δραστηριοποιού- μαστε και είμαι ενθουσιασμέ- νος που θα συνεργαστώ με τις ταλαντούχες ομάδες μας για να προσφέρουμε ελκυστικό περιεχόμενο στο κοινό μας σε όλη τη Νοτιοανατολική Ευρώπη». Ο Makris είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στη Δι- οίκηση Marketing B2B και στο παρελθόν έχει επίσης διατελέσει Αναπληρωτής Διευθυντής στην AGB Nielsen Media Research. Φέρνει πλούσια εμπειρία από τους ρόλους του στην Ipsos και την AC Nielsen EMEA.

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz