TM_355

10 22|9|2023 #355 Λίγες ώρες έμειναν για την έναρξη της πρώτης διήμερης υβρι- δικής έκθεσης, η οποία έρχεται να σκιαγραφήσει και να αποκω- δικοποιήσει όλες τις διαστάσεις που αφορούν στο μέλλον της ηλεκτρονικής υγείας (eHealth). Tο InnoHealth Forum ανοίγει τις πύλες του την Παρασκευή, 22 Σεπτεμβρίου και θα ολοκλη- ρωθεί το Σάββατο, 23 Σεπτεμβρίου 2023. Η έκθεση θα πραγ- ματοποιηθεί δια ζώσης στο Πάρκο Καινοτομίας JOIST σ τη Λάρισα και online μέσω live streaming. Tο περιοδικ ό Techmail στηρίζει το συνέδριο ως χορηγός επικοινωνίας. Συγκεκριμένα, είκοσι πέντε εκθέτες θα έχουν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τις καινοτομίες τους διά ζώσης και online σε στοχευμένο κοινό. Παράλληλα, επαγγελματίες της υγείας και του φαρμάκου, ερευνητές, ηγέτες του κλάδου, startuppers και υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής, θα προβάλουν τις λύσεις που βελτιώνουν την παροχή υπηρεσιών υγείας, θα συνάψουν συ- νεργασίες, θα αλληλεπιδράσουν με τους εκθέτες και το κοινό, διαμορφώνοντας το μέλλον του eHealth. Το πλούσιο πρόγραμ- μα της έκθεσης περιλαμβάνει: • Τη MATCH4HEALTH εκδήλωση δικτύωσης, η οποία διοργα- νώνεται από το Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης και Ηλεκτρονικού Περιεχομένου, τον Σύνδεσμο Βιομηχανιών Θεσσαλίας & Στερε- άς Ελλάδος και μέλη του Enterprise Europe Network. • Συζητήσεις στρογγυλής τραπέζης. • Ομιλίες και παρουσιάσεις από εξέχουσες προσωπικότητες και οραματιστές του eHealth. • Διαδραστικά εργαστήρια και πλήθος παράλληλων δράσεων. Δείτε αναλυτικά την ατζέντα της διήμερης υβριδικής έκθεσης, πατώντας εδώ . Αντίστροφη μέτρηση για το InnoHealth Forum 2023 Το Skroutz α νακοίνωσε πως προχωρά σε στρατηγικής σημασίας συνεργασία με τα My market . Σ ύμφωνα με τη σχε- τική ανακοίνωση, η συνεργασία σηματο- δοτεί το νέο εγχείρημα της εταιρείας, το grocery shopping, και το επόμενο βήμα στην παροχή εξαιρετικής αγοραστικής εμπειρίας. Το Skroutz, αναφέρει η ανακοίνωση, με- γαλώνει ακόμα περισσότερο και ευελπι- στεί να αποτελέσει την καθημερινή συ- νήθεια για κάθε αγορά, αφού ο χρήστης πλέον μπορεί να αγοράσει σε μια μόνο πλατφόρμα τα πάντα μέσα από εκατομ- μύρια προϊόντα, πάντα απολαμβάνοντας τα οφέλη του Skroutz Marketplace. Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, ενώ στόχος είναι μέχρι τα μέσα Οκτωβρίου να έχει επεκταθεί σε όλες τις πόλεις που εξυπηρετεί το e- shop των My market (Πάτρα, Ιωάννινα, Λάρισα, Βόλος, Τρίκαλα, Καλαμάτα). Η αποστολή των προϊόντων γίνεται απο- κλειστικά από το δίκτυο διανομής της αλυσίδας, ενώ προσφέρεται και δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 59 ευρώ. Στρατηγική συνεργασία Skroutz και My market

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz