TM_351
12 18|9|2023 #351 Εν αναμονή της επικείμενης κυκλοφορί- ας του iPhone 15 της Apple, οι ειδικοί της Kaspersky έχ ουν αποκαλύψει μια σειρά από απάτες που εκμεταλλεύονται τον εν- θουσιασμό που περιβάλλει τους χρήστες γύρω από αυτήν την τεχνολογική καινο- τομία. Αυτές οι απάτες περιλαμβάνουν διάφορα δόλια συστήματα, καθένα από τα οποία ενέχει ξεχωριστούς κινδύνους για τους ανυποψίαστους καταναλωτές, συμπεριλαμβανομένων πιθανών απω- λειών προσωπικών δεδομένων, αλλά και χρημάτων. Οι απατεώνες δελεάζουν τους χρή- στες με το πρόσχημα να αγοράσουν το iPhone 15 πριν από την επίσημη κυκλο- φορία του. Αυτή η μέθοδος αξιοποιεί την προθυμία των χρηστών να είναι μεταξύ των πρώτων που θα κατέχουν την πιο εξελιγμένη συσκευή της Apple. Έτσι, οι απατεώνες ισχυρίζονται ότι μπορούν να παρέχουν iPhone πριν από την κυκλοφο- ρία του και υπόσχονται στους χρήστες την ευκαιρία να τα αποκτήσουν, συχνά και σε προνομιακή τιμή. Για να εξασφαλίσουν την «αποκλειστι- κή» αγορά τους, τα θύματα υποχρεού- νται να καταβάλουν προκαταβολή ή να αποκαλύψουν οικονομικά τους στοιχεία. Επιπλέον, ζητείται από τους χρήστες να παρέχουν προσωπικά στοιχεία αναγνώ- ρισης, όπως το όνομα, η διεύθυνση και ο αριθμός τηλεφώνου τους. Μετά την υπο- βολή της πληρωμής, οι απατεώνες εξα- φανίζονται, αφήνοντας τα θύματα χω- ρίς το υποσχόμενο iPhone και έχοντας κλέψει τα χρήματά τους. Πέρα από τους οικονομικούς κινδύνους, αυτή η απάτη εγείρει επίσης σημαντικές ανησυχίες για την προστασία της ιδιωτικής ζωής, κα- θώς τα παραβιασμένα δεδομένα ενδέχε- ται να πωληθούν στο Dark Market. Για να αποφύγετε να πέσετε θύμα τέ- τοιων απατών, οι ειδικοί της Kaspersky προτείνουν: Επαληθεύστε την πηγή: Βεβαιωθείτε ότι έχετε να κάνετε με αξιόπιστους και εξουσιοδοτημένους πωλητές, ει- δικά για αγορές πριν από την επίσημη κυκλοφορία. Αποφύγετε τις προκαταβολικές πλη- ρωμές: Να είστε προσεκτικοί με προ- σφορές που απαιτούν προκαταβολικές πληρωμές για δώρα ή προϊόντα πριν από την κυκλοφορία τους. Χρήση επίσημων καναλιών: Βασιστείτε στην επίσημη ιστοσελίδα της Apple ή σε εξουσιοδοτημένους λιανοπωλητές για γνήσιες αγορές. Ελέγξτε τις κριτικές: Πριν κάνετε οποι- εσδήποτε διαδικτυακές αγορές, ερευ- νήστε τον πωλητή και ελέγξτε τα σχόλια των πελατών. Ενεργοποιήστε έλεγχο ταυτότητας δύο παραγόντων (2FA): Προστατέψτε τους λογαριασμούς σας στο διαδίκτυο, ειδικά εκείνους που συνδέονται με τρό- πους πληρωμής, με το 2FA. Χρησιμοποιήστε λύση ασφάλειας: Μια αυτοματοποιημένη λύση ασφάλειας θα σας προστατεύσει από όλες τις γνω- στές και άγνωστες απάτες. Μείνετε ενημερωμένοι: Μείνετε ενη- μερωμένοι σχετικά με συνήθεις απάτες και βέλτιστες πρακτικές ασφάλειας στον κυβερνοχώρο. Κυβερνοαπάτες με πρόσχημα το νέο iPhone Ο όμιλος Alibaba Group θα αγκαλιάσει την τεχνητή νο- ημοσύνη και θα προωθήσει νεότερους ανθρώπους στα ανώτερα διοικητικά κλιμά- κια, τόνισε ο νέος CEO του Ομίλου, Eddie Wu, καθώς ο γίγαντας του ηλεκτρονικού εμπορίου και του Cloud αντιμετωπίζει την πιο φιλό- δοξη αναδιάρθρωση στην ιστορία του. «Οι καιροί αλλάζουν και το ίδιο πρέπει να κάνει και η Alibaba!» ανέφερε σε υπό- μνημα προς το προσωπικό του οργανισμού ο Eddie Wu, που ανέλαβε τα νέα του καθήκοντα την περασμένη βδομάδα. Ο Wu αντικατέστησε τον Daniel Zhang για να γίνει ο τέταρτος Διευθύνων Σύμ- βουλος της Alibaba στην 24χρονη ιστορία της. Ανέ- λαβε επίσης τη διεύθυνση του τμήματος Cloud μετά την αιφνιδιαστική αποχώρηση του Zhang από τη μονάδα. Στο υπόμνημα, οWu έθεσε τους μακροπρόθεσμους στόχους του για την εταιρεία, οι οποίοι προσαρμόζονται με βάση την ανάγκη ανεύρεσης νέων σημείων ανάπτυξης εν μέσω ενός δύσκολου οικονομικού περιβάλλοντος και αυξανόμενου ανταγωνισμού. Οι δύο κύριες στρατηγικές εστιάσεις της Alibaba θα είναι η ενίσχυση της πελα- τοκεντρικής της προσέγγι- σης και η αξιοποίηση των AI εφαρμογών. «Θα αναπρο- σαρμόσουμε τις δραστηρι- ότητές μας γύρω από αυτές τις δύο βασικές στρατηγικές και θα αναδιαμορφώσουμε τις επιχειρηματικές μας προ- τεραιότητες», σημείωσε ο νέος CEO. «Κατά την επόμενη δεκαε- τία, ο πιο σημαντικός παρά- γοντας αλλαγής θα είναι οι διαταραχές που θα επιφέρει η τεχνητή νοημοσύνη σε όλους τους τομείς», πρόσθε- σε. «Αν δεν συμβαδίσουμε με τις αλλαγές της εποχής της Τεχνητής Νοημοσύνης, θα εκτοπιστούμε». Σύμφωνα με το εταιρικό σχέδιο που ανακοινώθηκε τον Μάρτιο, η Alibaba θα διασπαστεί σε έξι ξεχωριστές μονά- δες, συμπεριλαμβανομένων των Cloud, e-commerce, logistics, media και entertainment. Κάθε μονάδα θα εποπτεύεται από τον δικό της Διευθύνοντα Σύμβουλο και το δικό της διοικητικό συμ- βούλιο και οι περισσότερες από αυτές θα έχουν τη δυνατότητα να επιδιώξουν ξεχωριστές εισαγωγές ή άντληση κεφαλαίων. Alibaba H νέα στρατηγική του Ομίλου
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz