TM_348
8 13|9|2023 #348 Η Klarna γιο ρτάζει έναν χρόνο λειτουρ- γίας στην Ελλάδα, μετρώντας περισ- σότερους από 240.000 καταναλωτές, οι οποίοι προστίθενται στο δίκτυο των πάνω από 150 εκατ. χρηστών της εται- ρείας παγκοσμίως. Σύμφωνα με το σχετικό ανακοινωθέν της εταιρείας, μετά από έναν χρόνο λειτουρ- γίας στη χώρα, η Klarna αποτελεί πλέον ισχυρό μοχλό ανάπτυξης για περισσό- τερους από 1.500 εμπόρους που δρα- στηριοποιούνται σε εθνικό και διεθνές επίπεδο σε διάφορους τομείς, όπως στο λιανικό εμπόριο ηλεκτρονικών ειδών με τα Public, τον κλάδο του οικιακού εξοπλισμού με τα IKEA και Leroy Merlin, τη μόδα με τα H&M, Tommy Hilfiger και BSB, και τέλος, τα αθλητικά είδη με τα Cosmos Sport και Zakcret. Η Klarna βο- ηθά τους εμπόρους να κατανοήσουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών και τους παρέχει εργαλεία marketing για να προσελκύσουν νέους πελάτες, να αναπτύξουν την επιχείρησή τους και να ξεχωρίσουν από τον ανταγωνισμό. Αυτό που προσφέρει η Klarna είναι ολο- κληρωμένη υποστήριξη στη συνολική αγοραστική εμπειρία τόσο διαδικτυακά, όσο και στα φυσικά καταστήματα. «Το γεγονός ότι η Klarna ξεπέρασε τους 240.000 καταναλωτές που χρησιμο- ποιούν ενεργά τις υπηρεσίες μας για τις αγορές τους, καθώς και τους 1.500 εμπόρους συνεργάτες, είναι ένα ορό- σημο για το οποίο είμαστε υπερήφανοι. Αυτό το κατόρθωμα δείχνει ξεκάθαρα τη δυναμική της Klarna στην Ελλάδα, καθώς προσφέρουμε στους καταναλω- τές τη δυνατότητα να έχουν καλύτερη αγοραστική εμπειρία, μεγαλύτερο έλεγ- χο, διαφάνεια και περισσότερες επιλο- γές στο πώς αγοράζουν και πληρώνουν. Επιπλέον, συμβάλλουμε σημαντικά στην ανάπτυξη των εμπόρων, παρέχοντας επιλογές πληρωμών που αυξάνουν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, με απο- τέλεσμα μεγαλύτερο παραγόμενο τζίρο για τους συνεργάτες μας», δήλωσε ο κος Ηλίας Πίτσαβος , Επικεφαλής της Klarna στην Ελλάδα. Τέλος, η εταιρεία παρουσίασε τα βασικά ορόσημα της πορείας της κατά τον έναν χρόνο λειτουργίας στην Ελλάδα: Σεπτέμβριος 2022: Η Klarna λανσάρει τη λειτουργία της στην Ελλάδα με 4 βα- σικούς παίκτες που δραστηριοποιούνται σε διαφορετικούς τομείς της αγοράς, σε εθνικό και διεθνές επίπεδο. Από την 1η Ιουλίου, τα Public, τα H&M, η Cosmos Sport και το Spitishop προσφέρουν για πρώτη φορά στην Ελλάδα την υπηρεσία Pay in 3 της Klarna. Νοέμβριος 2022: Η Klarna γίνεται διαθέσιμη στα περισσότερα μεγάλα brands, όπως About You, Zakcret και Funky Buddha, προσφέροντας σε πε- ρισσότερους Έλληνες καταναλωτές πιο έξυπνους και διαφανείς τρόπους αγο- ρών. Επιπλέον, η Klarna ανακοινώνει νέα πανευρωπαϊκή συνεργασία με τη VivaWallet και η υπηρεσία Buy Now, Pay Later της Klarna προστίθεται στους τρό- πους πληρωμής που προσφέρει η Viva Wallet στους χιλιάδες εμπόρους της. Δεκέμβριος 2022: Η Klarna ανακοι- νώνει την προσθήκη του Pay Now στις υπηρεσίες πληρωμών που παρέχει στην Ελλάδα. Φεβρουάριος 2023: Η Klarna ανακοι- νώνει τη νέα συνεργασία της με την ΙΚΕΑ Ελλάδας για την παροχή ευέλικτων επιλογών πληρωμής στους Έλληνες καταναλωτές. Μάρτιος 2023: Η Klarna φτάνει τους 100.000 καταναλωτές και τους 600 εμπόρους συνεργάτες στην ελληνική αγορά και συνάπτει στρατηγικές συ- νεργασίες, όπως με την Simpler, τη δι- αδικτυακή πλατφόρμα που στοχεύει να απλοποιήσει τις online αγορές. Απρίλιος 2023: Η Klarna ανακοινώνει την επέκταση της υπηρεσίας Pay in 3 και στα φυσικά καταστήματα. Οι καταναλω- τές αποκτούν την ευελιξία να κάνουν τις in-store αγορές τους σε 3 άτοκες δόσεις ακόμη και με τη χρεωστική τους κάρτα. Η επέκταση των υπηρεσιών της Klarna και στα φυσικά καταστήματα ξεκίνησε με τα Public και σύντομα επεκτάθηκε στα καταστήματα Zakcret και Sneaker Cage. Μάιος 2023: Η Klarna ανακοινώνει τη νέα παγκόσμια συνεργασία της με το Airbnb, για να παρέχει στους επισκέπτες ευέλικτες επιλογές πληρωμής των κρα- τήσεων για τη διαμονή τους. Παράλλη- λα, η Klarna προσφέρει τις υπηρεσίες της σε περισσότερα μεγάλα brands, όπως τα Leroy Merlin που δραστηριο- ποιούνται στον κλάδο οικιακού εξοπλι- σμού, την Kiko στον κλάδο ομορφιάς και την Kalogirou στον κλάδο πολυτελών ειδών μόδας. Ιούλιος 2023: Η Klarna συνεργάζεται με τον κορυφαίο διαδικτυακό όμιλο πολυτελούς ρουχισμού YNAP, στην οποία ανήκουν τα sites Net-a-porter, Mr. Portner & The Outnet, αλλά και με το πολύ γνωστό e-commerce brand E- papoutsia. Σεπτέμβριος 2023: Η Klarna συμπλη- ρώνει έναν χρόνο λειτουργίας στην ελληνική αγορά και μετράει περισσό- τερους από 240.000 καταναλωτές που χρησιμοποιούν ενεργά τις υπηρεσίες της για τις αγορές τους, καθώς και πάνω από 1.500 εμπόρους συνεργάτες. Η Klarna γιορτάζει τα πρώτα της γενέθλια στην Ελλάδα
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz