TM_33
8 18|3|2022 #033 Metaverse Continuum: Επαναπροσδιορισμός της λειτουργίας και της αλληλεπίδρασης του κόσμου Σύμφωνα με τη μελέτη Accenture Technology Vision 2022 με τίτλο «Meet Me in the Metaverse: The Continuum of Technology and Experience Reshaping Business» , οι επιχει- ρήσεις κινούνται προς ένα μέλλον που είναι κατά πολύ διαφορε- τικότερο από αυτό για το οποίο σχεδιάστηκαν να λειτουργούν – καθώς οι τεχνολογίες συγκλίνουν για να αναδιαμορφώσουν τις ανθρώπινες εμπειρίες. Για να υποστηρίξει τους οργανισμούς να αξιοποιήσουν αυτήν την ευκαιρία, η Accenture αναπτύσσει το Accenture Metaverse Continuum Business Group, με επικεφαλής τον Paul Daugherty, Group Chief Executive – Technology και Chief Technology Officer της Accenture και τον David Droga, CEO και Creative Director της Accenture Interactive. Η έκθεση Accenture Technology Vision 2022 προσδιορίζει τέσ- σερις βασικές τάσεις που θα πρέπει να λάβουν υπόψη τους οι οργανισμοί: • WebMe: Putting the Me in Metaverse : Οι επιχειρηματικές στρατηγικές έχουν αναπτυχθεί για το διαδίκτυο του σήμερα, έναν ψηφιακό κόσμο, όπου οι πλατφόρμες συχνά στερού- νται διαλειτουργικότητας και φορητότητας δεδομένων. Το Metaverse και το Web3 είναι σε θέση να αναδιαμορφώσουν το διαδίκτυο. Το 95% των στελεχών πιστεύει ότι οι μελλοντικές ψηφιακές πλατφόρμες πρέπει να προσφέρουν ολοκληρωμένες εμπειρίες, επιτρέποντας τη διαλειτουργικότητα των δεδομένων των πελατών σε διαφορετικές πλατφόρμες και χώρους. • Programmable World: Our Planet, Personalized: To 92% των στελεχών συμφωνεί ότι οι κορυφαίοι οργανισμοί θα ωθή- σουν τα όρια του εικονικού κόσμου για να τον κάνουν πιο πραγ- ματικό, αυξάνοντας την ανάγκη για διαρκή και απρόσκοπτη πλοήγηση μεταξύ των ψηφιακών και φυσικών κόσμων. • The Unreal: Making Synthetic, Authentic: H τεχνητή νοη- μοσύνη αποτελεί προτεραιότητα για τις επιχειρήσεις, καθώς οι εταιρείες και οι καταναλωτές κατευθύνονται από το να εξετά- ζουν τι είναι αληθινό και τι ψεύτικο στο τι είναι αυθεντικό, όχι μόνο όσον αφορά στο περιεχόμενο και τους αλγόριθμους μιας εταιρείας, αλλά ολόκληρου του brand της. Ήδη, το 96% των στε- λεχών αναφέρει ότι οι οργανισμοί τους έχουν δεσμευτεί για τον έλεγχο της προέλευσης των δεδομένων τους και την ουσιαστική αξιοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης. • Computing the Impossible: New Machines, New Possibilities: Η εμφάνιση μιας νέας κατηγορίας μηχανών δίνει τη δυνατότητα σε οργανισμούς σε όλους τους κλάδους να διευ- ρύνουν τα όρια του εφικτού. Σχεδόν όλα τα στελέχη (94%) συμ- φώνησαν ότι η μακροπρόθεσμη επιτυχία των οργανισμών τους θα εξαρτηθεί από την αξιοποίηση της επόμενης γενιάς υπολο- γιστών για την επίλυση φαινομενικά δυσεπίλυτων προκλήσεων. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη φετινή μελέτη, πατήστε εδώ . Οι Teleunicom και Globalsat του ομίλου Kristelcom προχώρησαν στη διασύνδεση με την πλατφόρμα Mydata της ΑΑΔΕ και την αποστολή των ηλεκτρονικών βιβλίων μέσω πιστοποιημένου παρόχου ηλεκτρονι- κής τιμολόγησης, αναθέτοντας την υλοποί- ηση στη Retail@Link. Με τη διασύνδεση αυτή επιτυγχάνεται μείωση κόστους και χρόνου διαχείρισης των παραστατικών για εκδότες και λήπτες, πλήρης ορατότητα status παράδοσης και πρόσβαση στο ευρύτατο δίκτυο της Retail@Link με περισσότερες από 56.000 συνεργαζόμενες επιχειρήσεις. Παράλληλα, δίνεται η δυνατότητα άμε- σης κατάργησης των ΦΗΜ με απλο- ποίηση του εξοπλισμού, καθώς και εκμετάλλευση των θεσμοθετημένων φορολογικών διευκολύνσεων και επεν- δυτικών φοροαπαλλαγών. «e-Τιμολόγησή μου» και οι Teleunicom& Globalsat
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz