TM_326

4 13|7|2023 #326 Το Κέντρο Αειφορίας (CSE) προχώρησε σε συνεργασία με το Κέντρο Κατάρτισης του Κέντρου Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης ΚΕΒΙΒΜ του Οικονομικού Πανεπιστήμιου Αθηνών (ΟΠΑ), για την επι- στημονική υποστήριξη και καθοδήγηση του νέου εκ- παιδευτικού προγράμματος με τίτλο «Πράσινο Μάρκε- τινγκ & Επικοινωνία για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη» . Το πρόγραμμα έχει καταρ- τιστεί ειδικά για επαγγελμα- τίες Marketing και Επικοι- νωνίας από τον καθηγητή και πρόεδρο του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνί- ας, κο Κωνσταντίνο Ήντου- να και τον επισκέπτη κα- θηγητή του iΜΒΑ/ ΟΠΑ και καθηγητή στο University of Illinois, κο Νίκο Αυλώνα. Στόχος του προγράμματος είναι να παρουσιάσει τις βέλτιστες πρακτικές υπεύθυνου-πρά- σινου μάρκετινγκ (responsible-green marketing) που συμβάλ- λουν στη Bιώσιμη Ανάπτυξη (sustainability) της επιχείρησης. Πιο συγκεκριμένα, εστιάζει στο πώς τα διαφορετικά εργαλεία της στρατηγικής μάρκετινγκ και επικοινωνίας μιας επιχείρησης, μπορούν να σχεδιαστούν και να υλοποιηθούν με τέτοιο τρόπο ώστε να έχουν θετική επίδραση στην αειφορία και, κατά συνέ- πεια, στη μακροχρόνια επιβίωση της επιχείρησης στην αγορά. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην περιγραφή μελετών περιπτώσεων (case studies) από την ελληνική και διεθνή αγορά. Το πρόγραμμα περιλαμβά- νει δύο οκτάωρες δια ζώ- σης διαλέξεις, στις 11 και 12 Οκτωβρίου , και κατόπιν τέσσερις έως έξι εβδομάδες στις οποίες οι συμμετέχοντες θα έχουν την δυνατότητα να ασχοληθούν με την συγ- γραφή εργασίας που αφορά στην πιστοποίησή τους. Στους εκπαιδευόμενους που θα ολοκληρώσουν επιτυχώς το πρόγραμμα χορηγείται Πι- στοποιητικό Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης του Κέντρου Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθη- νών, το οποίο συνοδεύεται από Συμπλήρωμα του Πιστοποιη- τικού, στο οποίο αναφέρονται αναλυτικά το αντικείμενο του προγράμματος, οι θεματικές ενότητες που παρακολούθησε ο εκπαιδευόμενος, καθώς και η μεθοδολογία εκπαίδευσης που ακολουθήθηκε. ΟΠΑ και CSE Νέο «πράσινο» εκπαιδευτικό πρόγραμμα Η Hillstone Networks Inc. α νακηρύχθηκε για 4η συνεχή χρονιά ως η κορυφαία επιλο- γή των πελατών στο Voice of the Customer 2023 Gartner Peer Insights για τη σειρά των network firewalls. Επιπλέον, αναδείχθηκε ως «Strong Performer» για τη νέα της λύση Network Detection and Response (NDR). Όπως ανακοίνωσε η LEXIS Πληροφορική Α.Ε. , δ ιανομές της Hillstone Networks στην ελληνική αγορά, με βάση τα σχόλια και τις αξιολογήσεις των χρηστών που έχουν προ- μηθευτεί, εγκαταστήσει και χρησιμοποιούν τις λύσεις της Hillstone Networks, το σύνο- λο αυτών δήλωσε πρόθυμο να προτείνει («willingness to recommend» rating) τις λύσεις network firewall και NDR της Hillstone. Συγκεκριμένα, οι χρήστες αξιολόγησαν τον κατασκευαστή με 5/5, ενώ η εμπειρία τους σε θέματα υποστήριξης έλαβε 4.9/5. Ο συνιδρυτής και CTO της Hillstone Networks, Tim Liu, δηλώνει: «Οι πε- λάτες μίλησαν και αναγνώρισαν την ακλόνητη δέσμευσή μας να παρέχουμε ολοκληρωμένες λύσεις κυβερνοασφά- λειας, οι οποίες προσφέρουν αποτε- λεσματική κάλυψη, έλεγχο και σταθε- ρότητα σε περισσότερες από 26.000 επιχειρήσεις παγκοσμίως, σε ένα προκλητικό και δυναμικό τοπίο κυβερ- νοασφάλειας. Θα συνεχίσουμε να και- νοτομούμε και να διευρύνουμε τα όρια της κυβερνοασφάλειας για την προ- στασία των κρίσιμων περιουσιακών στοιχείων των πελατών μας». Νέα διάκριση για τα Firewall της Hillstone Networks

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz