TM_321

4 6|7|2023 #321 Τ ο Skroutz κα ι η Convert Group α νακοινώνουν την έναρξη της συνεργασίας τους με το λανσάρισμα της νέας υπηρεσίας Skroutz Market Intelligence για επίσημους εισαγωγείς και δι- ανομείς επώνυμων προϊόντων. Συγκεκριμένα, μέσω της διαδραστικής πλατφόρμας eRetail Audit Marketplace της Convert Group, το Skroutz θέτει τα δεδομένα πωλήσεών του στη διάθεση των brands που κατασκευά- ζουν και εμπορεύονται τα προ- ϊόντα που διακινεί, ανά προϊόν και ανά κατηγορία προϊόντων. Πλέον, τα 33.000 brands όλων των κατηγοριών του Skroutz αποκτούν μέσω εμπορικής συμφωνίας πολύτιμες πληρο- φορίες σε ημερήσια βάση και σχεδόν real-time πρόσβαση σε δεδομένα, όπως τζίρος λι- ανικών πωλήσεων, συνολικός αλλά και ανά προϊόν, δεδομένα καλαθιού και συσχέτιση προϊό- ντων, δεδομένα ανταγωνισμού και κατηγορίας, όροι αναζήτησης καταναλωτών ανά κατηγορία και κωδικό, δεδομένα πλοήγησης καταναλωτών, αλλά και απόδο- σης ενεργειών marketing, όπως τα skroutz ads, πάντα μέσα στα πλαίσια της νομοθεσίας περί προσωπικών δεδομένων. Η πρόσβαση στα δεδομένα πωλήσεων του Skroutz, το οποίο εξυπηρετεί ανά κατηγορία ως και 65% των online πωλήσεων της χώρας, δίνει στα brands σημαντικό στρατηγικό πλεονέ- κτημα. Με το νέο αυτό εργαλείο έχουν ουσιαστικά στα χέρια τους μια αντιπροσωπευτική «ακτινογραφία» όλης της αγοράς. Η δύναμη των δεδομένων είναι εξαιρετικής σημασίας, καθώς αφορούν διάστημα από 2 χρόνια έως και 2 ημέρες πίσω. Έχουν έτσι τη δυνατότητα να εντοπίσουν άμεσα trends, να αναγνωρίσουν μοτίβα, να αξιολογήσουν και να ανα- κατευθύνουν διαφημιστικές καμπάνιες και να πάρουν αποφάσεις βασισμένες σε πραγματικές αγορές, χωρίς αναγωγές και υποθέσεις. Όπως αποκάλυψε το Skroutz, αρκετές είναι οι εταιρείες και τα brands που ήδη έχουν αρχίσει να αξιοποιούν την υπηρεσία Skroutz Market Intelligence, θέτοντας εαυτούς πρωτοπόρους στη σκιαγρά- φηση και κατανόηση της αγοράς του ηλεκτρονικού εμπορίου. Χαρακτηριστικά παραδείγματα εταιρειών είναι οι ALTEX (Funky Buddha), BIAN, BIC, Frezyderm, Kärcher, Mattel, 2XM ΕΛΛΑΣ. Skroutz και Convert Group συνεργάζονται H Empist α νακοίνωσε πως συμπερι- λήφθηκε στη λίστα MSP 501 2023 του Channel Futures με τους κορυφαίους Παρόχους Διαχειριζόμενων Υπηρεσιών ανά τον κόσμο. Η εταιρεία βρίσκεται στο TOP 100 ανάμεσα σε 130.000 επιχειρή- σεις παροχής Managed Services παγκο- σμίως, καθώς κατετάγη στην 74η θέση της λίστας MSP 501 για το 2023 , ενώ το 2022 βρισκόταν στη θέση 89 και το 2021 στη θέση 110. Η λίστα Channel Futures MSP 501 αξιο- λογεί την απόδοση του οργανισμού με βάση τις ετήσιες πωλήσεις, τα επανα- λαμβανόμενα έσοδα, τα περιθώρια κέρ- δους, το μείγμα εσόδων, την ανάπτυξη, την καινοτομία και τις υποστηριζόμενες τεχνολογίες, και κατατάσσει τους παρό- χους χρησιμοποιώντας μια μοναδική με- θοδολογία που σταθμίζει τις οικονομικές επιδόσεις σύμφωνα με τη μακροπρόθε- σμη υγεία και τη βιωσιμότητα, την ικανό- τητα για επαναλαμβανόμενα έσοδα και τη λειτουργική αποτελεσματικότητα. Το ελληνικό γραφείο της Empist σημει- ώνει ραγδαία ανάπτυξη, τόσο σε επίπε- δο πωλήσεων όσο και ανθρώπινου δυ- ναμικού. Ειδικά το πρώτο εξάμηνο του 2023, η Empist είχε αύξηση τζίρου κατά 150% σε σχέση με την αντίστοιχη περίο- δο το 2022. Η επιτυχημένη εμπορική πο- ρεία της επιχείρησης στην Ελλάδα οδή- γησε σε ανάπτυξη του τοπικού γραφείου με αύξηση του ανθρώπινου δυναμικού − ενώ η επιχείρηση έχει 4 νέες ανοικτές θέσεις εργασίας τον Ιούλιο 2023. «Η Empist είναι ένας αμιγώς πελατοκε- ντρικός πάροχος, που εστιάζει στην επι- τυχία των πελατών της πρωτίστως. Τόσο η παγκόσμια αναγνώριση του Channel Futures™, όσο και η ανάπτυξη που βλέ- πουμε στην Ελλάδα, αποδεικνύουν ότι η προσέγγισή μας στην παροχή διαχει- ριζόμενων υπηρεσιών και λύσεων τε- χνολογίας είναι στη σωστή κατεύθυνση. Είμαι περήφανος για την ομάδα μας και όσα έχουμε επιτύχει», σχολίασε σχετικά ο κος Κωνσταντίνος Παπαχαραλά- μπους , Br anch Manager της Empist. Η Empist αναπτύσσεται στην Ελλάδα και διεθνώς

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz