TM_320

10 5|7|2023 #320 Η ολοκληρωμένη διαχείριση των reviews, καθώς και γενικότε- ρα της ψηφιακής παρουσίας, είναι ένα κρίσιμο θέμα για τα ξε- νοδοχεία και γενικότερα, για τη βιομηχανία του τουρισμού. Οι επιχειρήσεις του κλάδου, ανεξαρτήτως μεγέθους, δεν μπορούν να έχου ν χαμηλές βαθμολογ ίες και αρνητικές κριτικές, επιση- μαίνει η Globe One Digital . Το θέμα των reviews στα ξενοδοχεία αποτελεί το βασικό αντι- κείμενο του νέου white paper της Globe One Digital , ε νός από τα κορυφαία digital agencies στη Νοτιοανατολική Ευρώ- πη. Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρατίθενται στο white paper, το 79% των πελατών δίνει στα σχόλια και στις αξιολογή- σεις την ίδια σημασία με τις προτάσεις φίλων . Επιπλέον, το 93% των πελατών θα διαβάσει τα σχόλια πριν προχωρήσει σε κράτηση, με το 86% να διστάζει να πραγματοποιήσει αγορά εάν τα σχόλια είναι αρνητικά. Επίσης, είναι αξιοπρόσεκτο ότι μόλις το 47% των επισκεπτών με θετική εμπειρία θα κάνει μία θετική αξιολόγηση, όταν το ποσο- στό αυτό ανεβαίνει στο 95% εάν η εμπειρία είναι αρνητική. Πα- ράλληλα, το 52% των πελατών δεν πρόκειται να κάνει κράτηση αν δεν υπάρχουν καθόλου σχόλια! Τα θετικά σχόλια βοηθούν στην αύξηση των πωλήσεων κατά 18% κατά μέσο όρο, όπως επισημαίνεται στο white paper. Τα ξενοδοχεία με υψηλές βαθμολογίες στις αξιολογήσεις είναι πε- ρισσότερο κερδοφόρα, έναντι εκείνων με χαμηλές. Και αυτό γι- ατί οι επισκέπτες είναι πιο πιθανό να προχωρήσουν σε κράτηση σε ένα ξενοδοχείο με υψηλές βαθμολογίες από τους προηγού- μενους φιλοξενούμενούς του. Ακόμη, οι υψηλές αξιολογήσεις οδηγούν σε αύξηση της πληρότητας, καθώς και της φήμης ενός ξενοδοχείου, ενώ το εκτινάσσουν υψηλότερα και στην κατάτα- ξη των μηχανών αναζήτησης. «Οι αξιολογήσεις και τα σχόλια αποτελούν πλέον βασικό κομ- μάτι της καθημερινότητας των ιθυνόντων ενός ξενοδοχείου. Το διαδίκτυο έχει αλλάξει τα δεδομένα στον συγκεκριμένο το- μέα. Όπως οι online αρνητικές κριτικές μπορούν να βλάψουν τη φήμη ενός ξενοδοχείου, έτσι και μια σοβαρή θετική κριτική μπορεί να βοηθήσει στο να χτιστεί μια δυνατή και αξιοσέβαστη φήμη. Στόχος μας είναι να αντιμετωπίσουμε και τα δύο σενάρια φέρνοντας κερδοφορία στις τουριστικές επιχειρήσεις», επιση- μαίνει ο κος Δημήτρης Παπουτσής , Δ ιευθύνων Σύμβουλος της Globe One Digital. Προκειμένου ένα ξενοδοχείο να πετύχει τις καλύτερες δυ- νατές αξιολογήσεις, η Globe One Digital συνιστά πως αυτό θα πρέπει: • Να παρέχει κορυφαία εξυπηρέτηση στους πελάτες του. • Να διατηρεί τις εγκαταστάσεις του καθαρές και καλά συντη- ρημένες. • Να προσφέρει υψηλής ποιότητας ανέσεις. • Να υπάρχει διαφάνεια. • Να προσφέρει προσωποποιημένη εμπειρία. • Να ακολουθεί τις τελευταίες τάσεις στον κλάδο. • Να απαντά σε όλες τις αξιολογήσεις. • Να ενθαρρύνει τους πελάτες να αφήσουν σχόλια και αξιολογήσεις. • Να διαθέτει εργαζομένους φιλικούς προς τους πελάτες. Σύμφωνα με την Globe One Digital, οι θετικές αξιολογήσεις είναι ένα πρώτο βήμα για την αύξηση των εσόδων, ωστόσο τα ξενοδοχεία θα πρέπει να αξιοποιήσουν μία σειρά από εργα- λεία και μεθόδους, όπως είναι: Δυναμικά εργαλεία διαμόρφωσης τιμών με βάση τη ζή- τηση και την προσφορά ειδικών τιμών σε όσους επισκέπτες έρχονται ξανά ή στα μέλη ενός προγράμματος πιστότητας, το οποίο είναι καλό να δημιουργήσει το ξενοδοχείο. Βελτίωση της online παρουσίας , ώστε το ξενοδοχείο να είναι καταχωρημένο σε όσο το δυνατόν περισσότερες διαδι- κτυακές ταξιδιωτικές πλατφόρμες, έχοντας υψηλής ποιότητας περιεχόμενο, όπως φωτογραφίες, αναλυτικές περιγραφές και θετικές αξιολογήσεις. Εκπαίδευση του προσωπικού , ώστε να μπορεί να ενημερώ- νει για επιπλέον υπηρεσίες ή παροχές που ενδιαφέρουν τους επισκέπτες, δημιουργώντας έτσι νέες πηγές εσόδων. Αξιοποίηση των big data και των analytics , προκειμένου να λαμβάνονται οι σωστές αποφάσεις. Η χρήση των δεδο- μένων από το σύστημα διαχείρισης κρατήσεων (PMS), το Google Analytics και η παρακολούθηση αριθμών, όπως είναι το κόστος για την προσέλκυση μίας κράτησης, το ποσοστό πληρότητας και το έσοδο ανά διαθέσιμο δωμάτιο, είναι στοι- χεία που μπορούν να βοηθήσουν, προκειμένου να γίνουν οι σωστές κινήσεις. Μία έξυπνη χρήση των δεδομένων και των analytics μπορεί να οδηγήσει στον εντοπισμό των τάσεων και των περιοχών όπου μπορούν να αυξηθούν τα έσοδα και η κερδοφορία. Globe One Digital Η σημασία των reviews στα ξενοδοχεία

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz