TM_319
4 4|7|2023 #319 Η altoValue πραγματοποιεί το 4ο OKRs altoWebinar με κε- ντρικό θέμα Πώς τα OKRs μπορούν να καλλιεργήσουν μια κουλτούρα συνεχούς βελτίωσης και ευελι- ξίας (agility) . Οι συμμετέχοντες του altoWebinar θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν για 1η φορά στην Ελλάδα και να θέσουν τις ερω- τήσεις τους στον κο Hannes Albrecht, τον διάσημο OKRs Expert και Coach που έχει συνεργαστεί με εταιρείες, όπως οι Daimler, Munich RE, Citi, Free Now και Polestar, σχε- τικά με το πώς κορυφαίες ευρωπαϊκές εται- ρείες έχουν μετασχηματίσει το Performance Management, μέσα από τη χρήση των OKRs. Το θεματικό πρόγραμμα του altoWebinar περιλαμβάνει: • Καλωσόρισμα και introduction στην μεθοδολογία των OKRs και το Continuous Performance Management από τον κο Μάνο Κουμαντάκη (altoValue Founder, Senior Business Transformation Advisor & OKRs.com Global Partner) και τον κο Σταύρο Γιαννέ- τσο (altoValue Co-Founder & Senior Strategy Advisor). • Παρουσίαση των αποδεδειγμένων τεχνικών και βέλτιστων πρακτικών για την ενσωμάτω- ση των OKRs στο CPM με στόχο την αύξηση παραγωγικότητας και του engagement των εργαζομένων από τον κο Hannes Albrecht (Founder at how-to-okr.com). • Q&A session. Για να προχωρήσετε στην προεγγραφή σας, μπορείτε να πατήσετ ε εδώ . Η altoValue διοργανώνει το 4ο OKRs altoWebinar Το webinar θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη, 18 Ιουλίου στις 17:00 Η Cablenet , έ νας από τους μεγαλύτε- ρους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους στην Κύπρο, επέλεξε τη Salesforce , τον παγκόσμιο ηγέτη στο CR M, για την α ντι- κατάσταση του συστήματος CRM που δι- αθέτει. Η νέα πλατφόρμα Salesforce CRM, αξιοποιώντας τις ισχυρές δυνατότητες του Service Cloud , θ α επιτρέψει στην Cablenet να εξυπηρετήσει καλύτερα τους πελάτες της, με στόχο την καλύτερη αλληλεπίδραση και ικανοποίησή τους. Με την εγκατάσταση του Service Cloud, η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών της Cablenet θα έχει πρόσβαση σε ένα ενο- ποιημένο προφίλ κάθε πελάτη, συμπε- ριλαμβανομένου του ιστορικού αγορών, των αιτημάτων εξυπηρέτησης και των προτιμήσεων επικοινωνίας. Αυτό θα επι- τρέψει στην ομάδα να παρέχει εξατομι- κευμένη υποστήριξη και λύσεις στους πελάτες, οδηγώντας σε αυξημένα επίπε- δα ικανοποίησης. Επιπλέον, τα προηγ- μένα εργαλεία δημιουργίας αναφορών και αναλυτικών δεδομένων του Service Cloud θα επιτρέψουν στην Cablenet να αποκτήσει πολύτιμες πληροφορίες σχετι- κά με τη συμπεριφορά και τις προτιμήσεις των πελατών, επιτρέποντας στην εταιρεία να λαμβάνει αποφάσεις βάσει δεδομένων για τη βελτίωση της εμπειρίας τους. «Η Cablenet θέτει τον ικανοποιημένο πε- λάτη στο επίκεντρο της φιλοσοφίας της και η συνεργασία μας με τη Salesforce θα μας επιτρέψει να πάμε την εμπειρία των πελατών μας στο επόμενο επίπεδο», δήλωσε ο κος Γιάννος Μιχαηλίδης, Διευ- θύνων Σύμβουλος της Cablenet. «Με την πλατφόρμα CRM της Salesforce, θα είμα- στε σε θέση να παρέχουμε στους πελά- τες μας ταχύτερες, πιο αποτελεσματικές και πιο εξατομικευμένες υπηρεσίες, δια- σφαλίζοντας ότι οι ανάγκες τους ικανο- ποιούνται πάντα. Ανυπομονούμε για τον θετικό αντίκτυπο που θα έχει αυτό τόσο στην επιχείρησή μας, όσο και στους πε- λάτες μας». «Στη Salesforce, η επιτυχία των πελα- τών είναι μία από τις βασικές μας αξίες», δήλωσε ο κος Robin Fisher, Senior Area Vice President ΕΜΕΑ της Salesforce. «Εί- μαστε πολύ περήφανοι που η Cablenet πέτυχε έναν τόσο σημαντικό στόχο στο ψηφιακό της ταξίδι. Ο πελάτης είναι ο “θησαυρός” κάθε εταιρείας και εμείς επι- τρέπουμε στους πελάτες μας να εξυπη- ρετούν καλύτερα και να προβλέπουν τις ανάγκες των δικών τους πελατών, χάρη σε μια ολιστική στρατηγική που βασίζε- ται στην τεχνητή νοημοσύνη (AI), στα δε- δομένα, και στις δυνατότητες του CRM. Η Cablenet είναι στρατηγικός μας πελάτης στον κλάδο των Επικοινωνιών στην Κυ- πριακή αγορά. Ανυπομονούμε να ανα- πτύξουμε περαιτέρω αυτή τη σχέση και να αξιοποιήσουμε τις συνέργειες μεταξύ των εταιρειών μας». Εστιάζοντας στο μέλλον, η Salesforce και η Cablenet δεσμεύονται να συνεχίσουν τη συνεργασία τους για να προσφέρουν την καλύτερη δυνατή εμπειρία στους πελάτες τους. Η Cablenet σχεδιάζει να επεκτείνει τη συνεργασία της με τη Salesforce και σε άλλους τομείς, αξιοποι- ώντας την ολοκληρωμένη σουίτα λύσε- ων της Salesforce, ώστε να βελτιστοποι- ήσει όλο και περισσότερες διαδικασίες και να συνεχίσει το ταξίδι του ψηφιακού μετασχηματισμού της. Η Cablenet επέλεξε Salesforce CRM
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz