TM_319

12 4|7|2023 #319 Της Αφροδίτης Μπαλίδου Το περιεχόμενο βίντεο μικρής διάρκειας ενσωματώθηκε πλέον και στο TikTok, το οποίο υποστηρίζεται πλέον από σχεδόν όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τις πλατφόρμες βίντεο. Ήταν μόνο θέμα χρόνου μέχρι η έκρηξη της τεχνητής νο- ημοσύνης να πάρει τον δρόμο της και να «μεταμορφώσει» το TikTok και αυτά τα βίντεο. Η Zoomerang , μ ια εφαρμο- γή επεξεργασίας βίντεο, ανακοίνωσε ότι προσθέτει δύο νέες τεχνολογίες τε- χνητής νοημοσύνης, τις Deforum και Restyle , για να διευκολύνει τους μετα- σχηματισμούς βίντεο μικρής διάρκειας με αξιοποίηση τεχνητής νοημοσύνης στο κινητό. Το Deforum χρησιμοποιεί τη λειτουργία Stable Diffusion για να δημιουργήσει μια σειρά από εικόνες που όταν ενωθούν με- ταξύ τους δημιουργούν ένα βίντεο. Για να χρησιμοποιήσουν αυτή τη λειτουρ- γία, οι χρήστες μπορούν να ανεβάσουν μια εικόνα ή ένα βίντεο και στη συνέχεια, να επιλέξουν ένα προκατασκευασμένο πρότυπο ή να εισάγουν ένα νέο, όπως θα έκανε κανείς σε κανονική γεννήτρια εικό- νων AI, για να δουν το εφέ που εφαρμό- ζεται στο βίντεο. Παρομοίως, η λειτουργία Restyle θα επιτρέπει στους χρήστες να μετατρέ- ψουν ένα βίντεο, διάρκειας έως τριάντα δευτερολέπτων, σε ένα στυλιζαρισμένο βίντεο που έχει δημιουργηθεί με τεχνη- τή νοημοσύνη, χρησιμοποιώντας την τεχνολογία εικόνας που τροφοδοτείται από Stable Diffusion. Τόσο το Deform, όσο και το Restyle, χρησιμοποιούνται σε βίντεο εδώ και μήνες μέσω διάφορων εφαρμογών. Ωστόσο, η σημασία αυτής της έκδοσης είναι ότι φέρνει την τεχνολογία στα κινητά τηλέφωνα τόσο στο iOS όσο και στο Android . «Με την εισαγωγή των Deformκαι Restyle στην εφαρμογή Zoomerang, δίνου- με τη δυνατότητα στους δημιουργούς βίντεο να απελευθερώσουν τη φαντασία τους και να ζωντανέψουν τα μοναδικά καλλιτεχνικά τους οράματα», δήλωσε ο κος David Grigoryan, συνιδρυτής της Zoomerang. Η ανακοίνωση της Zoomerang βασίζεται στην ενσωμάτωση του Stable Diffusion από την Qualcomm στα κινητά, συγκε- κριμένα στο Android, τον Φεβρουάριο. Οι λειτουργίες Deform και Restyle θα εί- ναι διαθέσιμες μόνο στη συνδρομητική βαθμίδα της Zoomerang. Νέες ΑΙ τεχνολογίες επεξεργασίας βίντεο Η HP α νακοίνωσε τη νέα παγκόσμια έρευνα που διεξήχθη από την Morning Consult και αποκαλύπτει τις επιλογές, τις οποίες κάνουν πολλοί γονείς λόγω της κλιματικής αλλαγής, από καθημερινές αποφάσεις μέχρι τον μακροπρόθεσμο οικογενειακό προγραμματισμό. Η έρευνα μεταξύ γονέων στην Ινδία, το Μεξικό, τη Σιγκαπούρη, το Ηνωμένο Βα- σίλειο και τις Ηνωμένες Πολιτείες έδειξε ότι το 91% των γονέων ανησυχεί για την κλιματική κρίση, γεγονός που οδηγεί σε αλλαγές που αναδιαμορφώνουν τη ζωή και τις αγοραστικές τους συνήθειες. Πε- ρισσότεροι από τους μισούς (53%) δη- λώνουν ότι έχει επηρεαστεί η απόφασή τους για την απόκτηση περισσότερων παιδιών. Το 43% των ερωτηθέντων δή- λωσαν ότι έχουν επανεξετάσει το ενδε- χόμενο να εργαστούν σε μια εταιρεία με βάση τη δέσμευσή της για περιβαλλοντι- κά και κοινωνικά ζητήματα. Η έρευνα έδειξε επίσης ότι πολλοί γονείς προτιμούν εταιρείες που αναλαμβάνουν δράση για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής. Σχεδόν τα δύο τρίτα των γονέων (64%) προτιμούν προϊόντα που προέρχονται από βιώ- σιμες πηγές και το 60% δηλώνει ότι οι βιώσιμες πρακτικές των εταιρειών παίζουν μεγάλο ρόλο στις αγοραστι- κές τους συνήθειες. Αυτό συμβαίνει παρά τα ευρήματα ότι η συντριπτική πλειοψηφία των γονέων (84%) ανα- γνωρίζει ότι το κόστος ζωής αυξάνε- ται και περισσότεροι από τους μισούς (57%) πιστεύουν ότι η συμμετοχή σε πρακτικές φιλικές προς το περιβάλ- λον απαιτεί πολύ χρόνο. Ενώ οι γονείς αναλαμβάνουν προσωπι- κή δράση, οι περισσότεροι πιστεύουν ότι οι βασικοί παράγοντες του εται- ρικού κόσμου πρέπει επίσης να δρά- σουν. Οι περισσότεροι γονείς (51%) πιστεύουν ότι οι εταιρείες έχουν «μεγά- λη» ευθύνη στο να λογοδοτήσουν για τη δράση τους για το κλίμα, σε αντίθε- ση με τους καταναλωτές (36%). HP Η κλιματική κρίση επηρεάζει τους καταναλωτών

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz