TM_308

10 19|6|2023 #308 Αλλαγή του τρόπου αγορών από την Google Η Focus Bari διεξάγει την ίδια περίοδο μια πανελλαδική έρευ- να που καταγράφει τις εξέ- χουσες, αλλά και τις αρνητικές εμπειρίες που έχουν οι Έλληνες καταναλωτές στη διάδρασή τους με όλους τους κλάδους οργανισμών, ιδιωτικών και δη- μόσιων, όπως τις περιγράφουν οι ίδιοι με δικά τους λόγια! H νέα έρευνα CX Stories της Focus Bari έδειξε ότι: • Η πλειοψηφία των Ελλήνων είναι συμφιλιωμένοι με την τεχνολογία και τη χρησιμοποι- ούν για να βελτιστοποιούν την εμπειρία τους ως πελάτες, ενώ παράλληλα διαβάζουν και κά- νουν κριτικές τόσο για προϊό- ντα όσο και για υπηρεσίες. • Σημαντική αναλογία των κα- ταναλωτών δίνει αξιολόγηση με δική τους πρωτοβουλία, ενώ πολλοί επιλέγουν να μοιρα- στούν τόσο τις θετικές όσο και τις αρνητικές τους εμπειρίες με τον περίγυρο. • Το τελευταίο εξάμηνο, οι κα- ταναλωτές βίωσαν θετικές αλλά και αρνητικές εμπειρίες, τις οποίες μας περιέγραψαν, σε μεγάλη ποικιλία κλάδων. • Η εμπειρία του πελάτη ορίζε- ται από το συναίσθημα με το οποίο φεύγει ο πελάτης μετά από μια επαφή σε οποιοδήποτε touchpoint και είναι καθοριστικό για τις μελλοντικές του επιλογές. Μπορείτε να διαβάσετε ολόκλη- ρη την έρευνα, πατώντας εδώ . Νέα έρευνα της Focus Bari για την εμπειρία των καταναλωτών Η Google ανακοίνωσε μια νέα λειτουρ- γία εικονικής δοκιμής που χρησιμο- ποιεί τη γενετική τεχνητή νοημοσύνη, την ίδια τεχνολογία που στηρίζει μια νέα γενιά chatbots και εργαλείων δημιουργί- ας εικόνων, για να δείχνει ρούχα σε μια μεγάλη ποικιλία σωματότυπων. Με αυτό το εργαλείο στοχεύει στο να διευκολύνει τους διαδικτυακούς αγοραστές να γνω- ρίζουν πώς θα τους φαίνονται τα ρούχα πριν πραγματοποιήσουν μια αγορά. Με τη λειτουργία αυτή, οι αγοραστές μπορούν να δουν πώς ένα ρούχο θα διπλώνει, θα προσκολλάται, θα τεντώ- νεται ή θα σχηματίζει ζάρες και σκιές σε ένα σύνολο μοντέλων σε διάφορες πόζες, σύμφωνα με την εταιρεία. Η Google λανσάρει επίσης μια λειτουργία που βοηθά τους χρήστες να βρουν πα- ρόμοια κομμάτια ρούχων σε διαφο- ρετικά χρώματα, μοτίβα ή στυλ, από εμπόρους σε όλο το διαδίκτυο , χρη- σιμοποιώντας έναν αλγόριθμο οπτικής αντιστοίχισης που τροφοδοτείται από τεχνητή νοημοσύνη. Η Google δήλωσε ότι ανέπτυξε την εικο- νική δυνατότητα δοκιμής χρησιμοποι- ώντας πολλά ζεύγη εικόνων από περισ- σότερα από 80 μοντέλα που στέκονται μπροστά και πλάγια, από τα μεγέθη XS έως XL, και με διαφορετικούς τόνους δέρ- ματος, σωματότυπους και καταγωγή. Στη συνέχεια, το εργαλείο έμαθε να ταιριάζει μέσω τεχνητής νοημοσύνης με το σχή- μα ορισμένων πουκαμίσων σε αυτές τις θέσεις για να δημιουργήσει ρεαλιστικές εικόνες του ατόμου από όλες τις γωνίες. Η λειτουργία θα ξεκινήσει αρχικά με γυ- ναικείες μπλούζες από μάρκες, όπως οι Anthropology, Loft, H&M και Everlane. Η Google δήλωσε ότι στο μέλλον θα επεκταθεί και σε ανδρικά πουκάμισα. Η εταιρεία υποσχέθηκε, τέλος, ότι το εργα- λείο θα γίνει πιο ακριβές με την πάροδο του χρόνου.

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz