TM_305

2 14|6|2023 #305 Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία α ποτελεί, αναμφίβολα, σημαίνοντα παίκτη στην ελληνική ζυθοποιία και ευρύτερα την ελληνική αγορά τροφίμων και ποτών, ενώ παράλληλα πρωτοστατεί στην πορεία ψηφιακού μετασχηματισμού των ελληνικών επιχειρή- σεων. Η τεχνογνωσία της εταιρείας αποτελεί «οδηγό» προς τον ανταγωνισμό, αλλά και προς τις εταιρείες IT, ως προς το τι πρέ- πει να γίνει προκειμένου οι επιχειρήσεις του σήμερα να ευθυ- γραμμιστούν με τις σύγχρονες απαιτήσεις της ψηφιοποιημένης εποχής. Ο κύριος Αλέξανδρος Δανιηλίδης , CEO της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, παραχώρησε συνέντευξη στο περιοδικό Techmail αναφορικά με τις τελευταίες κινήσεις ψηφιακής αναβάθμισης της εταιρείας, αλλά και το μέλλον αυτής. Όπως ανέφερε χαρα- κτηριστικά, «ο ψηφιακός μετασχηματισμός παίζει καθοριστικό ρόλο στην επιτυχή λειτουργία μιας επιχείρησης», ενώ – μετα- ξύ άλλων – στάθηκε στη στενή συνεργασία της εταιρείας του με ειδικούς για την αξιοποίηση προηγμένων λύσεων, όπως το Internet of Things (IoT), την τεχνητή νοημοσύνη, τον αυτοματι- σμό και τη χρησιμοποίηση digital λύσεων B2B. Παρακάτω παρατίθεται αναλυτικά η συνέντευξη του κύριου Α. Δανιηλίδη: - Αποτελείτε μία από τις πιο πλέον σημαίνουσες εταιρείες στην Ελλάδα. Τα τελευταία χρόνια, μάλιστα, καταγράφετε σημαντική αύξηση εσόδων. Ποιο είναι το «μυστικό» της επιτυχίας σας; Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, από την ίδρυσή της μέχρι σήμερα, έχει κατορθώσει να συνδυάζει μια δυναμική πρωταθλητισμού με ένα πραγματικά ανθρώπινο πρόσωπο. Αυτός ο αρμονικός συνδυασμός είναι το συστατικό της επιτυχίας. Από τη μία επεν- δύουμε στις ανθρώπινες σχέσεις , είτε αυτές αφορούν στους εργαζόμενους μας είτε στους συνεργάτες μας, καθώς το αν- θρώπινο δυναμικό και η συνεργασία αποτελούν τις πιο καθορι- στικές μεταβλητές της προόδου μας. Από την άλλη, επιδιώκου- με κάθε μέρα το άριστο αποτέλεσμα . Όπως οι πρωταθλητές, κάθε μέρα ανταγωνιζόμαστε τον εαυτό μας, δεν συμβιβαζόμα- στε με τη μετριότητα και δεν κάνουμε εκπτώσεις στους στό- χους μας. Αυτή η ανθεκτική κουλτούρα μάς επιτρέπει αφενός να μένουμε ενωμένοι στις απαιτητικές περιόδους, όπως για παράδειγμα στην πανδημία, που προτεραιότητα είχε η ασφά- λεια των ανθρώπων μας, αφετέρου να υπηρετούμε πιστά την αρχική μας δέσμευση για την παραγωγή ενός καλύτερου αύριο. Αλ. Δανιηλίδης Οι ψηφιακές ανάγκες των σύγχρονων επιχειρήσεων Συνέντευξη στον Χρίστο Κρανάκη

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz