TM_304

10 13|6|2023 #304 Εκπαιδευτικές δράσεις από το e-shop.gr Το e-shop.gr , με σεβασμό στις προσπάθειες των εκπαιδευτικών, θέλησε να εκφράσει τη στήριξή του σε ένα σχολείο που προσφέρει καθημερινά στον τομέα της εκπαίδευσης, παρέχοντας στους μαθητές ίσες ευκαιρίες να γνωρίσουν τον κόσμο μέσα από δημιουργικές δραστηριότητες. Συγκεκριμένα, αντιπροσωπεία της εταιρεί- ας επισκέφτηκε το σχολείο και προσέφερε δωρεάν έναν σύγχρονο υπολογιστή και ένα ολοκληρωμένο ηχοσύστημα. Στη συνέχεια, ακολούθησε συνάντηση με τον Διευθυντή του σχολείου κο Κωνσταντίνο Πρέντο στο e-shop point Αμαρουσίου, στον οποίο δόθηκε η τιμη- τική πλακέτα από τη Διευθύντρια Marketing του e-shop.gr, κα Νίκη Προδρόμου. Ο κος Διονύσης Γρηγοράτος , Διευ- θύνων Σύμβουλος τη ς Nexi Ελ λάδος, μίλησε για την αγορά των ψηφιακών πληρωμών στην Ελλάδα, σε πρόσφατη συμμετοχή του σε συνέδριο με κεντρικό θέμα τις τραπεζικές ψηφιακές υπηρε- σίες και το FinTech. «Οι έμποροι σήμερα, είτε είναι ελεύθε- ροι επαγγελματίες, μικρομεσαίες επιχει- ρήσεις, ή μεγάλοι retailers αναζητούν τη δυνατότητα να δέχονται ανέπαφες πληρωμές, όπου κι αν βρίσκονται εύ- κολα, γρήγορα, και πάντα με ασφάλεια, και να παρέχουν στους πελάτες τους τον πιο σύγχρονο τρόπο πληρωμής που υποστηρίζει ανέπαφες συναλλαγές, με ψηφιακά πορτοφόλια, smartphones ή wearables», επισήμανε ο CEO της Nexi. Αντίστοιχα, τόνισε πως «δεν υπάρχουν πλέον σύνορα στο ηλεκτρονικό εμπό- ριο, που σημαίνει ότι ο καταναλωτής, απ’ όπου κι αν βρίσκεται, μπορεί να πάρει την κάρτα του και να αγοράσει κάποιο προϊόν. Η δυνατότητα να εξυπηρετού- νται στις ηλεκτρονικές πωλήσεις όλα τα σχήματα καρτών είναι εξαιρετικά σημα- ντική», υπογραμμίζοντας παράλληλα το συγκριτικό πλεονέκτημα των λύσεων που παρέχει η Nexi. Οι συναλλαγές με κάρτες διά ζώσης έχουν επιταχυνθεί σε σταθερή βάση από το 2019. Κομβικό ρόλο έπαιξε το ρυθμιστικό πλαίσιο και ο ευρύτερος εκσυγχρονισμός της Φορολογικής Διοί- κησης, όπως εξήγησε ο κος Γρηγοράτος. Παράλληλα, αναφέρθηκε και στα Ευ- ρωπαϊκά Κονδύλια που είναι διαθέσιμα μέσα από το Ταμείο Ανάκαμψης «Ελλά- δα 2.0», τα οποία αφορούν στην επιδό- τηση τερματικών POS, με στόχο να επω- φεληθούν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις και να μπορέσουν να εκσυγχρονιστούν και να πετύχουν την ψηφιακή τους με- τάβαση. «Είναι μια πρωτοβουλία που η Nexi, ακόμα και σε επίπεδο Ομίλου, έχει αγκαλιάσει, φροντίζοντας να την επικοι- νωνήσουμε σε όλους μας τους πελάτες». Αναφορικά με πιο προηγμένες λύσεις, όπως το e-commerce και τα e-shops, o επικεφαλής της Nexi στην Ελλάδα εξέ- φρασε πως η δυνατότητα να μπορεί κά- ποιος να πουλάει προϊόντα και υπηρεσίες μέσα από ένα ψηφιακό περιβάλλον «δεν είναι προνόμιο των μεγάλων επιχειρή- σεων», προτρέποντας τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και τους ελεύθερους επαγ- γελματίες να στραφούν στην υιοθέτηση νέων και ευέλικτων τρόπων πώλησης και συναλλαγών που σήμερα αναζητούν ολοένα και περισσότερο οι καταναλω- τές. Ωστόσο, παραδέχτηκε πως υπάρ- χουν ακόμα σημαντικές προκλήσεις, κα- θώς «μια επιχείρηση χρειάζεται να έχει τους κατάλληλους ανθρώπους που θα μπορούν να στήσουν ένα e-shop, να το συνδέσουν με την πλατφόρμα πληρω- μών και να μπορούν να συντηρούν ένα περιβάλλον πολλαπλών πληρωμών, κάτι που προφανώς δεν είναι χωρίς κόστος». Nexi Οι ηλεκτρονικές πληρωμές στην Ελλάδα

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz