TM_30

8 15|3|2022 #030 ΗWATT+VOLT εμπιστεύεται το Vodafone SD-WAN για τον ψηφιακό της μετασχηματισμό Η λήψη αποφάσεων με γνώμονα τα δεδομένα είναι μια βασική ικανότητα για όλες τις επιχειρήσεις Η WATT+VOLT ανέθεσε τον ψηφιακό μετασχηματισμό της στο Vodafone Business, επενδύοντας στο υπερσύγ- χρονο δίκτυο Vodafone SD-WAN. Με το Vodafone SD-WAN, κάθε σημείο του δι- κτύου της WATT+VOLT είναι αυτόνομο, επιτρέποντας στα καταστήματα να επι- κοινωνούν μεταξύ τους ανεξάρτητα για διάφορες απαραίτητες ενέργειες, όπως είναι οι διαδικτυακές προσφορές. Έτσι, η WATT+VOLT μέσα από το δίκτυο Vodafone SD-WAN εξοικονομεί πόρους σε επενδύσεις εξοπλισμού και τεχνο- γνωσίας, που την καθιστούν απόλυτα ευέλικτη και λειτουργική, ώστε να αντα- ποκρίνεται στις απαιτήσεις της εποχής, οι οποίες απαιτούν ευελιξία και προ- σαρμοστικότητα στις εκάστοτε συνθή- κες της αγοράς. Το Vodafone SD-WAN είναι μία υπηρε- σία, που εκσυγχρονίζει την επιχείρη- ση και την ετοιμάζει για την ψηφιακή εποχή. Η δυνατότητα διαχείρισης ολό- κληρου του δικτύου από μία και μόνο κεντρική πλατφόρμα, καθώς και η εν- σωματωμένη ευφυΐα του, επιτρέπουν την επίβλεψη 3.000 και πλέον εφαρμο- γών και πρωτοκόλλων, την αναγνώριση και την ταξινόμησή τους ανά προτεραι- ότητα, αλλά και τον ποιοτικό έλεγχο για την απόδοσή τους, με βάση τη ζήτηση και τις απαιτήσεις κάθε επιχείρησης. Ανάμεσα σε αυτές τις εφαρμογές είναι, λόγου χάριν, τα συστήματα πληρωμών και τα εργαλεία αποδοτικότητας, συνερ- γασίας και τηλεδιάσκεψης. Με το Vodafone SD-WAN μπορούν να αξιοποιηθούν ταυτόχρονα διάφορα κανάλια συνδεσιμότητας, όπως ευρυ- ζωνική, σταθερή, ασύρματα κινητά δί- κτυα 4G και 5G, καθώς και μισθωμένη γραμμή, χωρίς καθυστερήσεις και με πλήρη ασφάλεια. Επιπλέον, με την υι- οθέτηση της λύσης Vodafone SD-WAN το Vodafone Business αναλαμβάνει τη διαχείριση και τον σχεδιασμό του δι- κτύου ανάλογα με τις ανάγκες της κάθε εταιρείας. Στις 29 Μαρτίου, στις 10.30 π.μ., πραγματοποιείται το διαδικτυακό σεμινάριο Marketing Analytics – Automation , το οποίο είναι χρήσιμο για τις επιχειρή- σεις, για να μπορούν να συ- γκεντρώνουν όλες τις πη- γές δεδομένων marketing σε μία τοποθεσία, ώστε να έχουν πλήρη εικόνα της δα- πάνης, της απόδοσης του προϋπολογισμού και των δεδομένων τους. Με το σεμινάριο αυτό οι ομάδες marketing και εμπορίας ενδυναμώνονται, φτάνοντας στο σημείο να λαμβά- νουν καλύτερες αποφάσεις, βασισμένες στα διαθέσιμα δεδομέ- να τους, χρησιμοποιώντας σύγχρονα εργαλεία και λύσεις ανά- λυσης και τεχνητής νοημοσύνης. Το πρώτο βήμα για να επιτευχθεί αυτό είναι με την αυτοματοποί- ηση μεγάλων τμημάτων της διαδικασίας «λήψης, καθα- ρισμού και προετοιμασίας δεδομένων», προκειμένου να περιοριστεί η χειρωνακτική εργασία και να ελαχιστοποιη- θούν τα πιθανά σφάλματα. Ο αυτοματισμός θα κάνει τα δε- δομένα πιο αξιόπιστα και θα βοηθήσει στην εξοικονόμηση χρόνου, ώστε να μπορούν οι ομάδες marketing να εστιά- ζουν στα πιο σημαντικά ζητή- ματα αναλυτικών στοιχείων. Εκτός από τη συνεργασία με κορυφαίους προμηθευτές λογισμικού και υπηρεσιών, η προσέγγιση του σεμιναρίου εστιά- ζει στην επίτευξη άμεσων αποτελεσμάτων για τους ενδιαφερό- μενους φορείς και στην εξοικονόμηση χρόνου. Για να δηλώσετε συμμετοχή στο σεμινάριο Marketing Analytics, πατήστ ε εδώ . Online σεμινάριο για Marketing Analytics από την Performance

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz