TM_30

6 15|3|2022 #030 Το Vortex HelpDesk & Ticketing είναι ένα σύγχρονο σύστημα υποβολής και διαχείρισης αιτημάτων από πελάτες για θέματα υποστήριξης, πωλήσεων ή λογιστηρίου. Προσφέρει εύκολη παρα- κολούθηση των αιτημάτων που θέτουν οι πελάτες, βελτίωση της οργανωτικής δομής, μείωση των εξόδων και αύξηση της παραγωγικότητας. Όλα αυτά απο- βλέποντας ταυτόχρονα στη διευκόλυν- ση των πελατών. Τα κυριότερα χαρακτηριστικά του Vortex HT είναι τα εξής: • Διαχείριση αιτημάτων: Ο πελάτης δημιουργεί νέο αίτημα και λαμβάνει μια αυτοματοποιημένη απάντηση για την παραλαβή του αιτήματός του. Το κάθε αίτημα δημιουργεί ένα «ticket», τη διευθέτηση του οποίου αναλαμβάνει ο υπεύθυνος χειριστής. • Διαδραστικότητα μεταξύ τμημά- των: Το σύστημα αξιολογεί και αναθέ- τει τη διεκπεραίωση του αιτήματος στο ανάλογο τμήμα του οργανισμού. • Ανακατεύθυνση αιτημάτων: Ο κάθε χειριστής έχει τη δυνατότητα να ανακα- τευθύνει ένα αίτημα στον επόμενη απα- ραίτητο χειριστή για τη διεκπεραίωσή του με τα απαραίτητα σχόλια. • Ενοποιημένος τρόπος επικοινωνίας: Το κάθε αίτημα μπορεί να δημιουργή- σει αλυσιδωτές επικοινωνίες μεταξύ των χρηστών του οργανισμού, οι οποίες μπορούν να πραγματοποιηθούν μέσα από το ίδιο ενιαίο περιβάλλον. • Παρακολούθηση πορείας αιτημά- των: Κάθε πελάτης έχει τη δυνατότητα να παρακολουθεί online την εξέλιξη και την πορεία επίλυσης του αιτήματός του. • Πλήρες ιστορικό αιτημάτων: Στην καρτέλα του, ο κάθε πελάτης έχει πρό- σβαση στο ιστορικό όλων των αιτη- μάτων του, όσων εκκρεμούν, αλλά και όσων έχουν ολοκληρωθεί. • Προτεραιοποίηση αιτημάτων: Υπάρ- χει η δυνατότητα να αποκτούν προτε- ραιότητα τα πιο κρίσιμα tickets. • Δυνατότητα τεχνικής υποστήριξης 24/7 . Μετά την επίλυση και το κλείσιμο κάθε ticket, ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να βαθμολογήσει την ποιότητα της εξυπη- ρέτησής του και η διοίκηση να βγάλει τα απαραίτητα στατιστικά. Η Oracle Corporation ανακοίνωσε αύξηση κατά 4% στα έσοδά της συνολικά κατά το τρίτο τρίμηνο του 2021, και κατά 7% σε σταθερό νόμισμα (10,5 δισεκατομμύρια δολάρια). Τα έσοδα από υπηρεσίες cloud και υποστήριξη αδειών αυξήθηκαν κατά 5% σε USD και κατά 8% σε σταθερό νόμισμα (7,6 δισεκατομ- μύρια δολάρια). Τα έσοδα από άδειες cloud και εσωτερικής εγκατάστασης αυξήθηκαν κατά 1% σε USD και 4% σε σταθερό νόμισμα στα 1,3 δισεκατομμύρια δολάρια. Τα λειτουργικά έσοδα του τρίτου τριμήνου ήταν 3,8 δισεκατομ- μύρια δολάρια, μειωμένα κατά 1% σε USD και αυξημένα κατά 3% σε σταθερό νόμισμα. Τα λειτουργικά έσοδα εκτός GAAP ήταν 4,8 δισεκατομμύρια δολάρια, αυξημένα κατά 1% σε USD και 4% σε σταθερό νόμισμα. Το λειτουργικό περιθώριο GAAP ήταν 36%, και το λειτουργικό περιθώριο εκτός GAAP ήταν 46%. Τα καθαρά έσοδα GAAP ήταν 2,3 δισεκατομμύρια δολάρια και τα καθαρά έσοδα εκτός GAAP ήταν 3,1 δισεκατομμύρια δολάρια. Τα κέρδη ανά μετοχή τρίτου τριμήνου ήταν 0,84 δολάρια, ενώ τα κέρδη εκτός GAAP ανά μετοχή ήταν 1,13 δολάρια, μειωμένα κατά 3% σε USD και αυξημένα κατά 1% σε σταθερό νόμισμα. Τα κέρδη ανά μετοχή του τρίτου τριμήνου μειώθηκαν κατά 0,05 δολάρια, κυρίως λόγω της πτώσης της τιμής της μετοχής της εταιρείας Oxford Nanopore και μιας λειτουργικής ζημίας στην Ampere, τον κατασκευαστή των ταχύτερων τσιπ στον κόσμο για διακομιστές ARM. Τα βραχυπρόθεσμα αναβαλλόμενα έσοδα ήταν 7,9 δισεκατομ- μύρια δολάρια. Οι λειτουργικές ταμειακές ροές ήταν 10,4 δισε- κατομμύρια δολάρια κατά τους τελευταίους δώδεκα μήνες. Vortex HT για γρήγορη και αποτελεσματική διαχείριση αιτημάτων υποστήριξης Η Oracle ανακοινώνει τα οικονομικά αποτελέσματα του Γ’ τριμήνου 2021

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz