3

6 3|2|2022 #003 ΗWebjar ετοιμάζει νέα user friendly ιστοσελίδα για την Endless Μελέτη Accenture: Οι αγορές από πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης θα τριπλασιαστούν έως το 2025 Σύμφωνα με νέα μελέτη της Accenture με τίτλο «Why Shopping’s Set for a Social Revolution», η παγκόσμια αγορά εμπορίου από μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social commerce) των $492 δισ. αναμένεται να αναπτυχθεί τρεις φορές ταχύτερα από το παραδοσιακό ηλεκτρονικό εμπό- ριο, αγγίζοντας τα 1,2 τρισεκατομμύρια δολάρια έως το 2025. Το social commerce αναφέρεται στη συνολική αγο- ραστική εμπειρία ενός καταναλωτή – από την ανακάλυψη ενός προϊόντος, έως τη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς – που πραγματοποιείται σε μια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης. Το 64% των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης που συμμετείχε στην έρευνα, δηλαδή περίπου 2 δις αγοραστές παγκοσμίως, δήλωσε ότι πραγματοποί- ησε τουλάχιστον μία αγορά μέσω κοινωνικών δικτύων τον περασμένο χρόνο. Οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις μπορούν να επωφεληθούν από το social commerce, κα- θώς το 59% των αγοραστών δήλωσε ότι είναι πιο πιθανό να υποστηρίξει ΜΜΕ μέσω social commerce, παρά μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου. Επιπλέον, το 63% δήλωσε ότι εί- ναι πιο πιθανό να αγοράσει ξανά από τον ίδιο πωλητή, γε- γονός που υπογραμμίζει τα οφέλη του social commerce στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης και στην αύξηση των επαναλαμβανόμενων αγορών. Tο μεγαλύτερο εμπόδιο στην υιοθέτηση του social commerce, είναι η ανησυχία των χρηστών σχετικά με θέματα προστασίας και πολιτι- κών επιστροφών. Η μελέτη της Accenture έδειξε επίσης ότι μέχρι το 2025, ο μεγαλύτερος αριθμός αγορών μέσω κοινωνικών δικτύων παγκοσμίως αναμένεται σε είδη έν- δυσης, ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης, προϊό- ντα διακόσμησης σπιτιού, φρέσκα τρόφιμα και σνακ, και προϊόντα ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας. Η Εndless EC με νέα εταιρική ταυτότητα, προχωρά και στη δημι- ουργία νέου website για το brand Endless. Η ιστοσελίδα ακολου- θεί τη νέα αισθητική που η εταιρεία υιοθετεί για τα προϊόντα της και απευθύνεται στο σύγχρονο και ενημερωμένο καταναλωτικό κοινό, που αναζητά προϊόντα για να καλύψει τόσο τις καθημερι- νές, όσο και τις αισθητικές του ανάγκες. Το νέο website σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από την Webjar και προσφέρει πλοήγηση πολύ φιλική προς τους καταναλωτές και πε- ριλαμβάνει αναλυτικές παρουσιάσεις των προϊόντων της Endless EC, χωρισμένες ανά κατηγορία ενδιαφέροντος. Στο νέο site της Endless θα βρείτε ένα κομμάτι ειδικά αφιερωμένο στην περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση. Εκεί, θα ενημερωθείτε και για τη δέσμευση της ίδιας της εταιρείας σε αειφόρες πρακτι- κές παραγωγής και διαχείρισης των προϊόντων της, αλλά και για την κατεύθυνσή της σε πιο βιώσιμες πρακτικές εν γένει. Ένα άλλο κομμάτι, το Endless Professional, απευθύνεται αποκλει- στικά στους επαγγελματίες, με όλα τα προϊόντα και τις λύσεις που προσφέρει η εταιρεία για τις ανάγκες τους. Πιστοποίηση της Hull BlythAraouzos από τηνTÜVAUSTRIA Cyprus Η Hull Blyth Araouzos Ltd που λειτουργεί από το 1936 διαμορφώνει τη ναυτιλιακή βιο- μηχανία της Κύπρου και διατηρεί, από την έναρξη της λειτουργίας της το 1936, ηγετική παρουσία στην εγχώρια αγορά, συμβάλλοντας στην ανάπτυξη του κλάδου και της οι- κονομίας ευρύτερα, παρέχοντας ένα ολοκληρωμένο φάσμα εξειδικευμένων και αξιόπι- στων ναυτιλιακών υπηρεσιών και συνδέοντας διαχρονικά την Κύπρο με ολόκληρο τον κόσμο. H Hull Blyth Araouzos πιστοποιήθηκε από την TÜV AUSTRIA Cyprus για: • Το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας (ISO 9001:2015). • Το Σύστημα Περιβαλλοντικής Διαχείρισης (ISO 14001: 2015). • ΤοΣύστημαΔιαχείρισηςΥγείαςκαιΑσφάλειαςστηνΕργασία (ISO45001:2018).

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz