TM_294

2 29|5|2023 #294 H Prada στηρίζεται σε λύσεις της Oracle Η Oracle α νακοίνωσε την επιτυχή υλο- ποίηση των Retail cloud-based εφαρμο- γών της στον όμιλο Prada . Το γνωστό brand συνεργάζεται από καιρό με την Oracle με στόχο να συνδυάσει τις φυσι- κές προσφορές στα καταστήματα με τις ψηφιακές προσφορές του, να γνωρίσει καλύτερα τους πελάτες του και να αξιο- ποιήσει τα διαθέσιμα δεδομένα, ούτως ώστε να προσφέρει στους πελάτες μια αναβαθμισμένη καταναλωτική εμπειρία. Μέσω των λύσεων Oracle Retail Xstore Point-of-Service (POS) και Oracle Retail Customer Engagement Cloud Service , ο όμιλος Prada μπορεί να συλλέγει τις προτιμήσεις και τις αγο- ραστικές συνήθειες των πελατών του. Τα δεδομένα αυτά μπορούν στη συνέ- χεια να αναλυθούν και να μετατραπούν σε στρατηγικές ενέργειες με στόχο την αύξηση της πιστότητας των πελάτων. «Ένας παγκόσμιος όμιλος, όπως ο όμι- λος Prada, αφιερώνει χρόνο για να κα- τανοήσει τα δεδομένα γύρω από τους πελάτες του, συμπεριλαμβανομένων των χαρακτηριστικών, της συμπερι- φοράς και της αγοραστικής συνήθει- άς τους», δήλωσε ο Mike Webster , Ανώτερος Αντιπρόεδρος και Γενικός Διευθυντής Retail της Oracle. «Ο συν- δυασμός του προγραμματισμού και των αναλυτικών δεδομένων με τεχνο- λογίες που αφορούν στην βελτίωση της εμπειρίας των πελάτων, δίνουν τη δυνατότητα στον έμπορο λιανικής να μπορεί να προβλέπει, να εξατομικεύει και να παραδίδει ανάλογα με τη στρα- τηγική που υπόσχεται το κάθε brand. Είμαστε στην ευχάριστη θέση να γιορ- τάσουμε την επιτυχημένη ανάπτυξη των λύσεων σχεδιασμού και πρόβλε- ψης λιανικής πώλησης που βασίζονται σε cloud υπηρεσίες, οι οποίες είναι εμπλουτισμένες με λειτουργικότητες τεχνητής νοημοσύνης και είναι ενσω- ματωμένες με τις omnichannel λύ σεις στον όμιλο Prada», συμπλήρωσε. Υπενθυμίζεται, πως λίγο καιρό πριν ο όμιλος Prada Group υλοποίησε με επιτυχία τις λύσεις Oracle Retail Cloud Services για τον οικονομικό προγραμ- ματισμό των εμπορευμάτων, την συλ- λογή και τον προγραμματισμό ειδών για τη βελτιστοποίηση των διαδικασι- ών merchandising. Οι Κουλουράδες , η ελληνική εταιρεία που καθιέρωσε το παραδοσιακό κουλούρι Θεσ- σαλονίκης ως μια μοντέρνα καθημερινή συνήθεια, επέλεξε την ολοκληρωμένη λύση ταμείου λιανικής GO Retail on Cloud της SoftOne γ ια την έκδοση ηλεκτρονικών απο- δείξεων, με αυτόματη διασύνδεση με την πλατφόρμα myDATA και επιλεγμένα POS/EFT. To GO Retail on Cloud συνιστά μια αξιόπι- στη, ολοκληρωμένη, ψηφιακή ταμειακή που περιλαμβάνει επώνυμο και πιστοποι- ημένο εξοπλισμό POS (ή tablet), barcode scanner και εκτυπωτή. Ειδικά σχεδιασμένη για τη μικρή λιανική και τα καταστήματα take away, το GO Retail on Cloud δύναται να καλύψει τις ανάγκες που απορρέουν από τη νέα νομοθεσία, αντικαθιστώντας τις παραδοσιακές ταμειακές μηχανές και τους φορολογικούς μηχανισμούς και διασφαλίζοντας την πλήρη εναρμόνιση των επιχειρήσεων με τις σχετικές διατάξεις. Πλέον, τα καταστήματα των «Κουλουράδων» εκδίδουν εύκολα και με απόλυτη ασφάλεια αποδείξεις λιανικής, ενώ μέσω της ενσω- ματωμένης υπηρεσίας ηλεκτρονικής τιμο- λόγησης EINVOICING, όλα τα εκδιδόμενα παραστατικά αποστέλλονται εντελώς αυτο- ματοποιημένα προς την πλατφόρμαmyDATA της ΑΑΔΕ, απαλλάσσοντας πρακτικά τα κα- ταστήματα από την καθημερινή έκδοση Ζ, τη χρήση και συντήρηση φορολογικών μη- χανισμών, αλλά και από τις χρονοβόρες δια- δικασίες καταχώρησης αποδείξεων. Το GO Retail διασφαλίζει την απρόσκοπτη λειτουργία του ταμείου ακόμη και σε περιπτώσεις προβλημάτων με τη σύν- δεση στο διαδίκτυο, υποστηρίζοντας την offline λειτουρ- γία . Παράλληλα, υποστηρίζει πολλαπλούς τρόπους πλη- ρωμής, αλλά και την αυτόματη διασύνδεση με τερματικά πληρωμών EFT/POS . Το GO Retail on Cloud «παντρεύει» την παράδοση με την εξέλιξη

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz