TM_291

8 24|5|2023 #291 Η Quest Συμμετοχών αν ακοίνωσε ότι στις 22 Μαΐου 2023 προέβη στην εξαγορά του 100% του μετοχικού κεφαλαίου τής εται- ρείας Έπαφος Συστήματα Πληροφορι- κής Μονοπρόσωπη Ανώνυμη Εταιρεία έναντι τιμήματος ύψους 2.470.000 ευρώ, ενώ η συνολική επένδυση ενδέχεται να ανέλθει έως τα 4.940.000 ευρώ μέσα στην επόμενη διετία λόγω πρόβλεψης για την απόδοση επιπλέον ποσού προς τον πα- λαιό μέτοχο συνδεόμενη με τα μελλοντικά αποτελέσματα της εταιρείας. Η εν λόγω επένδυση εκτιμάται ότι θα συ- νεισφέρει στον όμιλο Quest σε ετήσια βάση περί τα 5.000.000 ευρώ επιπλέον έσοδα με EBITDA margin περί το 10%. Η εταιρεία « ΕΠΑΦΟΣ » γ ια περισσότερα από 30 χρόνια διαθέτει σειρά ολοκληρωμένων προϊόντων που καλύπτουν όλες τις ανάγκες των εκπαιδευτηρίων από τη διαχείριση των λειτουργιών τους μέχρι την εκπαίδευση των μαθητών. Κατέχει ισχυρή θέση στην αγορά με 3.000 ενεργούς πελάτες στο χώρο της εκπαίδευσης, με σημαντικό μερίδιο αγοράς και καλύπτει ένα ευρύτατο φάσμα παρο- χής λύσεων και υπηρεσιών Τεχνολογίας και Πληροφορικής. Η Quest εξαγόρασε την «Έπαφος» έναντι 2,47 εκατ. ευρώ Στη σημαντική αύξηση στις on-line πωλή- σεις, καθώς και γενικότερα στην παρουσία τής Allianz Direct στο διαδίκτυο, συνεισέ- φερε η Globe One Digital , μ ία εκ των κο- ρυφαίων digital marketing agencies στην Ελλάδα. Η Allianz Direct α ποτελεί το κανάλι απευ- θείας πωλήσεων της Allianz Ελλάδος, ενός από τους μεγαλύτερους ασφαλιστικούς ομίλους που δραστηριοποιούνται στην Ελ- λάδα. Η συνεργασία της Allianz Direct με την Globe One Digital ξεκίνησε το 2019, θέτοντας ως βασικούς στόχους την ενδυ- νάμωση της ψηφιακής παρουσίας της και την αύξηση των on-line πωλήσεων και των οργανικών αποτελεσμάτων. Η συνεργασία εξελίχθηκε γρήγορα σε στρατηγική σύμπραξη καθοριστικής σημασίας, όταν η Globe One Digital έθεσε τις βάσεις για να γί- νει ένας πλήρης ψηφιακός μετασχηματισμός της Allianz Direct. Το αποτέλεσμα ήταν να αναπτυχθούν και να υλοποιηθούν όλες οι απαιτούμενες διαδικασίες που οδήγησαν στον τριπλασιασμό των αποτελεσμάτων του συγκεκριμένου καναλιού πωλήσεων μέσα σε διάστημα μόλις τριών ετών. Στο πλαίσιο της συνεργασίας, σχεδιάστηκε ένα εξειδικευμένο και ολοκληρωμένο πλάνο δράσης. Η εφαρμογή πρακτικών και στρατηγικών που βασίζονται στην απόδοση της επένδυσης (ROI), σε συνδυασμό με ψηφιακά επιχειρη- ματικά μοντέλα που ακολουθούν τις τελευ- ταίες τάσεις και εξελίξεις στην παγκόσμια ασφαλιστική αγορά, έφεραν σημαντικά αποτελέσματα, καθώς η Allianz Direct μαζί με την Globe One Digital κατάφεραν να πε- τύχουν με ακρίβεια τα αποτελέσματα των ετήσιων προβλέψεών τους, σημειώνοντας απόκλιση μικρότερη του 5%. Η συνεργασία μεταξύ των δύο διευρύνθη- κε και στη δημιουργία υποδομών για το εταιρικό website, τη διαχείριση των social media, την αξιοποίηση νέων τεχνολογιών, την εφαρμογή πρακτικών SEO, την ανάλυ- ση δεδομένων, καθώς και στη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη. Επιπλέον, αναβαθμί- στηκαν οι υποδομές για συστήματα υποστήριξης πωλήσεων μέσω Call Center και υλοποιήθηκε σύστημα παρακολούθησης σε πραγματικό χρόνο των on-line πωλήσεων, ενώ η Globe One Digital παρείχε και συμβουλευτικές υπηρεσίες προς την Allianz Direct. Η πετυχημένη συνεργασία επιβραβεύτηκε στα πρόσφατα Growth Hacking Awards , όπου η Allianz Direct απέσπασε 7 βραβεία , μεταξύ αυτών και το μεγάλο βραβείο του «Most Awarded Growth Hacking Brand» για τη συνεργασία της με την Globe One Digital . Η Globe One Digital αρωγός της Allianz Direct

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz