TM_286

2 17|5|2023 #286 Σε μία ταχύτατα μεταβαλλόμενη περί- οδο στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών και των contact centers, τόσο σε επί- πεδο τεχνολογίας και υποδομών όσο και σε επίπεδο πελατειακών αναγκών, η Barphone θεωρεί πως η μετάβαση στο cloud συνιστά μονόδρομο κι ανα- κοινώνει πως εφαρμόζει μια νέα στρα- τηγική βασισμένη σε τρεις πυλώνες. Συγκεκριμένα, σε ανακοίνωσή της η Barphone αναφέρει πως αναγνωρί- ζοντας τις τάσεις και τις ανάγκες της αγοράς έρχεται να διαμορφώσει τη νέα στρατηγική της με σκοπό να συμβά- λει καθοριστικά στη δημιουργία ενός contact center με αποτελεσματικότητα και ενσυναίσθηση. Οι τρεις βασικοί πυλώνες της νέας στρατηγικής τής Barphone έχουν στό- χο την εσωτερική αναδιοργάνωση της εταιρείας με κατεύθυνση την επόμενη ημέρα των επικοινωνιών στο cloud. Οι τρεις πυλώνες στους οποίους εκτείνε- ται η στρατηγική είναι: • Cloud First: Όλες οι επενδύσεις, εκ- παιδεύσεις και συνέργειες προσανα- τολίζονται σε τεχνολογίες και λύσεις cloud. • Consulting Services: Αναβάθμιση των υπηρεσιών προσθέτοντας συμ- βουλευτικό χαρακτήρα και συγκεκρι- μένες μεθοδολογίες για τη μετάβαση στο cloud. • Multi-vendor Approach: Διεύρυνση του portfolio και των λύσεων με νέες στρατηγικές συνεργασίες με τους ηγέ- τες της αγοράς. Συνεχίζοντας, η εταιρεία εκτιμά πως προσέγγιση «one size fits all», πλέον, δεν αντιστοιχεί στις ανάγκες και τις απαιτή- σεις της εποχής. Η Barphone συνεχίζει τη μακροχρόνια πορεία της ως Avaya Diamond Partner και προσθέτει στο portfolio της δύο νέους κορυφαίους παίχτες. Η συνεργασία με τηMicrosoft και συγκεκριμένα με την ευρέως δια- δεδομένη πλατφόρμα MS Teams στον τομέα των unified communications και collaboration, σε συνδυασμό με την εμπειρία και την εξειδίκευση της Barphone στο voice, δίνει τη δυνατό- τητα παροχής εξειδικευμένων υπηρε- σιών ενοποίησης ή μετατροπής του MS Teams σε ένα ολοκληρωμένο τη- λεπικοινωνιακό σύστημα (τηλεφωνικό κέντρο). Η συνεργασία με τη Genesys και συγκεκριμένα με το Genesys Cloud CX στον τομέα του cloud contact center – κορυφαία πρόταση για τη μετάβαση στο public cloud – έρχεται να αναδείξει το Experience as a Service μέσα από μία all-in-one λύση (τηλεφωνία, email, chat, κείμενο, κοινωνικά μέσα). Η επόμενη ημέρα της Barphone

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz