TM_285

8 16|5|2023 #285 H devolo ανακοινώνει την έναρξη διεξαγωγής έρευνας με θέμα: Το gaming στην Ελλάδα . Σύμφωνα με την devolo, το gaming, αποτελεί μία ασχολία πολ- λών ανθρώπων, οι περισσότεροι από τους οποίους το βλέπουν ως μία μορφή ενασχόλησης και ψυχαγωγίας για τον ελεύθερο χρόνο τους. Υπάρχουν, όμως, και αυτοί που καταφέρνουν να κάνουν τη διασκέδαση εργασία, εξασφαλίζοντας κάποιο εισό- δημα από το gaming. Η έρευνα θα καταπιαστεί με ερωτήματα όπως: Πόσοι είναι οι Έλληνες που ασχολούνται με το gaming, για ποιούς λόγους, ποιά είναι τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν και πώς έχει αλ- λάξει η αγοραστική τους συμπεριφορά και συνήθειες λόγω των οικονομικών και τεχνολογικών εξελίξεων τα τελευταία χρόνια. Η συγκεκριμένη έρευνα της devolo, έχει σκοπό να συγκε- ντρώσει πληροφορίες για τη συμπεριφορά των gamers στην Ελλάδα, να ερευνήσει τα προβλήματα που ενδεχο- μένως αντιμετωπίζουν και να καταλήξει σε συμπεράσμα- τα τα οποία θα βοηθήσουν τους gamers να έχουν την καλύτερη δυνατή εμπειρία παιχνιδιού. Η διεξαγωγή της έρευνας θα διαρκέσει μέχρι και την Πα- ρασκευή 7 Ιουλίου. Μπορείτε να συμμετάσχετε δωρεάν στην έρευνα εδώ: https://survey.zohopublic.eu/zs/ DpDHts . Ακόμη, συμπληρώνοντας το mail σας λαμβά- νετε απευθείας μέρος στον διαγωνισμό για ένα devolo Repeater 5400, αξίας 150 ευρώ. Ο χρόνος συμμετοχής δεν ξεπερνά τα 5 λεπτά. Έρευνα της devolo για το gaming στην Ελλάδα Πρωτοποριακή υπηρεσία από τα Public Το Public Group παρουσιάζει την πλατ- φόρμα “Public Insights”, μια πρωτοπορι- ακή για τα ευρωπαϊκά δεδομένα πρω- τοβουλία, ιδιαίτερα για τους κλάδους τεχνολογίας, ψυχαγωγίας και ηλεκτρι- κών/οικιακών συσκευών, που επιτρέ- πει τη βέλτιστη και από κοινού με τους προμηθευτές γνώση των δεδομένων της αγοράς, πάντα με σεβασμό στην ισχύου- σα νομοθεσία περί προστασίας προσω- πικών δεδομένων. Η ανάπτυξη της σχετικής τεχνολογίας του εμπορικού μοντέλου, αλλά και η υλο- ποίηση του έργου γίνεται από την ελλη- νική Convert Group, την ηγέτιδα εταιρεία στον τομέα των Data & Analytics στο ηλεκτρονικό -και πλέον omni-channel- εμπόριο. Αξιοποιώντας τις δυνατότητες που προ- σφέρει η πλατφόρμα, το Public Group ενδυναμώνει ακόμα περισσότερο τις σχέσεις εμπιστοσύνης με τους προμη- θευτές και βελτιώνει την ακρίβεια και ταχύτητα της πληροφορίας που φτάνει σε αυτούς, δημιουργώντας ευκαιρίες αμοιβαίας ανάπτυξης. Αναδεικνύοντας με ακρίβεια τις τάσεις των καταναλωτών, η πρωτοβουλία ενισχύει περαιτέρω και τη δέσμευση του Ομίλου για ένα βιώσι- μο επιχειρηματικό μοντέλο, σύμφωνα με τις αρχές του Green Commerce. Ένα κοινό επιχειρηματικό πλάνο (joint business plan) μεταξύ Public Group & Προμηθευτή θα μπορεί από σήμερα πλέον να βασιστεί σε στατιστικά δεδο- μένα όπως: • Λιανικές πωλήσεις (τζίρος, παραγγελίες, τεμάχια, μέση τιμή). • Αποθέματα φυσικών και ηλεκτρονικών καταστημάτων. • Στοιχεία 24 μηνών. • Σύγκριση πωλήσεων σε φυσικά / ηλεκτρονικά καταστήματα (omni- channel effect). • Ανάλυση του ταξιδιού του κατανα- λωτή στα ηλεκτρονικά καταστήματα (browsing experience). • Ανάλυση καλαθιού και συσχέτιση προ- ϊόντων. • Όροι αναζήτησης των καταναλωτών ανά κατηγορία και κωδικό (σε ποσοστι- αία ανάλυση). • E-visibility και e-merchandising κωδι- κών στα ηλεκτρονικά καταστήματα. • Ποσοστά απόδοσης ενεργειών marketing στα ηλεκτρονικά καταστήμα- τα (retail media). Ο διαμοιρασμός των παραπάνω γίνεται σε σχεδόν πραγματικό χρόνο μέσω της εύχρηστης πλατφόρμας της Convert Group, η οποία εκτός από την πρωτο- ποριακή τεχνολογία της, συνεισφέρει στην υποστήριξη των Προμηθευτών του Public Group με την εξειδικευμένη ομά- δα της, τη διεθνή εμπειρία της και τις δο- κιμασμένες σε 21 χώρες πρακτικές της.

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz