TM_285
10 16|5|2023 #285 Η SES π αρουσίασε τα αποτε- λέσματα της ετήσιας έρευνας ανάλυσης της χρήσης δορυ- φορικών συστημάτων, μίας ολοκληρωμένης έρευνας που αποτυπώνει τον βαθμό χρή- σης υπηρεσιών δορυφορικής τηλεόρασης σε ένα μεγάλο εύρος γεωγραφικών περιοχών και δεδομένων αγοράς. Όπως ανακοινώθηκε σε ΔΤ της εται- ρείας, η SES, πλέον, προσφέ- ρει περισσότερα από 8.000 κανάλια σε 369 εκατομμύρια νοικοκυριά παγκοσμίως, κα- ταγράφοντας αύξηση κατά 3 εκατομμύρια συγκριτικά με την προηγούμενη χρονιά . Η ισχυρή αυτή ανάπτυξη προκύπτει από τις αυξήσεις στις συν- δέσεις από την Ευρώπη (+6,3 εκατομμύρια) και την Αφρική (+3 εκατομμύρια), και τη σταθεροποίηση των συνδέσεων στη Λα- τινική Αμερική και την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού. Οι συνδέσεις στη Βόρεια Αμερική βρίσκονται σε μείωση (-5,4 εκατομμύρια) λόγω της τάσης «cord cutting» (τη στροφή των τηλεθεατών από την καλωδιακή και δορυφορική τηλεόραση στις υπηρεσίες streaming) και της συνεχιζόμενης επέκτασης της συνδεσιμότη- τας οπτικών ινών στις Ηνωμένες Πολιτείες. Περισσότερα στοιχεία που προέκυψαν από την έρευνα για τη χρήση δορυφορικών συστημάτων παρουσιάζονται παρακάτω: • Ενώ το Video on Demand συνεχίζει να προσελκύει θε- ατές, η ελεύθερη τηλεόραση καταγράφει αυξητικές τάσεις παγκοσμίως. • Καθώς η συνδεσιμότητα οπτικών ινών επεκτείνεται πα- γκοσμίως, η Τηλεόραση Πρω- τοκόλλου Διαδικτύου (IPTV) συνεχίζει να αναπτύσσεται ως μέθοδος παρακολούθησης τηλεόρασης, προσελκύοντας μερίδιο από την παραδοσιακή καλωδιακή τηλεόραση. • Στην Αφρική, η χρήση δο- ρυφόρου εξακολουθεί να συνδράμει στην αύξηση του αριθμού νοικοκυριών που αποκτούν πρόσβαση σε τηλεοπτικές υπηρεσίες άμεσης λήψης (direct-to-home), ως μια εύκολα επεκτάσιμη και οικονομική μέθοδος παρακολούθησης τηλεόρασης. Στην Αιθιοπία, η SES καλύπτει το 90% των τηλεοπτικών συνδέσεων μέσω του συνερ- γάτη της, Ethiosat. Εδώ και σχεδόν 30 χρόνια, η έρευνα χρήσης δορυφόρων της SES, που διεξάγεται από ινστιτούτα έρευνας αγοράς, αποτελεί βασικό σημείο αναφοράς παρέχοντας στοιχεία για τις τάσεις της αγοράς (λήψη τηλεοπτικού σήματος, ποιότητα ανάλυσης, συσκευές κ.λπ.), την απήχηση (ανά χώρα, τροχιακή θέση και λειτουργία λήψης) και κοινωνικά δημογραφικά στοιχεία. Μεγάλη αύξηση στις συνδέσεις της SES Έφτασε το πρώτο EV της Honda. Το EM1 e: διαθέτει ένα εναλλάξιμο Honda Mobile Power Pack e:, προσφέροντας άνεση στις αστικές μετακινήσεις χωρίς εκπομπές ρύπων. Ένας ηλεκτροκινητή- ρας ενσωματωμένος στον τροχό παρέ- χει την απαιτούμενη ισχύ κίνησης, ενώ η ωφέλιμη αυτονομία αγγίζει τα 41,3 χλμ και η τελική ταχύτητα που μπορεί να αναπτύξει φτάνει τα 45,0 χλμ/ώρα. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει ψηφιακό πίνα- κα οργάνων, αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα, θύρα φόρτισης USB, μαρ- σπιέ συνεπιβάτη και πίσω σχάρα. Το EM1 e: είναι το πρώτο δίτροχο ηλε- κτρικό όχημα της Honda που προορίζε- ται για τους Ευρωπαίους πελάτες. Απο- τελεί, επίσης, ένα αξιοσημείωτο πρώτο βήμα προς την επίτευξη του δηλωμένου στόχου της εταιρείας για ανθρακική ου- δετερότητα σε όλα τα προσφερόμενα μοντέλα μοτοσυκλετών της έως τη δεκα- ετία του 2040. Το ακρωνύμιο "EM" παραπέμπει στον όρο Electric Moped (Ηλεκτρικό Μοτο- ποδήλατο) , και το μοντέλο αυτό απευ- θύνεται κυρίαρχα στο νεανικό κοινό. Είναι συμπαγές, με “step through” επίπε- δη σχεδίαση πατώματος και διακριτικό στυλ που αναδεικνύει τη διαφοροποίη- ση, αλλά και τη μοναδική του ταυτότητα στη γκάμα της Honda. Το EM1 e: είναι ένα συμπαγές, εύχρηστο και φιλικό προς το περιβάλλον ηλεκτρικό όχημα με νεανικό στυλ, αλλά, ταυτόχρονα, το μεγαλύτερο μέρος του απαρτίζεται από στοιχεία που συναντιούνται σε ένα συμ- βατικό scooter: το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, το τηλεσκοπικό πιρούνι, τα διπλά αμορτισέρ και τα φρένα με δίσκο μπρο- στά/ταμπούρο πίσω είναι κλασικά χαρα- κτηριστικά ενός scooter. Το EM1 e: είναι πλήρως εξοπλισμένο με ψηφιακό πίνακα οργάνων, διακό- πτες υψηλής ποιότητας κατασκευής, μεγάλη επιφάνεια πατώματος, αποθη- κευτικό χώρο κάτω από τη σέλα και θύρα φόρτισης USB. Διαθέτει, επίσης, μαρσπιέ συνεπιβάτη, πίσω σχάρα και πλαϊνό σταντ για εύκολη στάθμευση. Ο ενσωματωμένος στον τροχό ηλεκτρο- κινητήρας έχει ονομαστική ισχύ 0,79PS (0,58kW) και παράγει 2,3PS (1,7kW) το μέγιστο. Στη λειτουργία ECON, η ισχύς καθορίζεται στα 1,17PS (0,86kW). Η μέγι- στη ταχύτητα είναι 45km/h και το EM1 e: μπορεί να ανέβει σε κλίση 10° με βάρος αναβάτη 75kg. Το ECON mode μαλακώ- νει τη λειτουργία τού γκαζιού και μειώνει την τελική ταχύτητα, επεκτείνοντας την ωφέλιμη αυτονομία σε περίπου 48 km. To πρώτο ηλεκτρικό δίτροχο της Honda
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz