TM_273

12 27|4|2023 #273 Μετά από την ολοκλήρωση διαγωνιστικής διαδικασίας, η Enzyme α νέλαβε την επικοινωνία της Combatt για το έργο «Σχεδιασμός & Υλοποίηση διαφημιστικού πλάνου προ- βολής της Combatt A.E. και των υπηρεσιών της» . Η επικοινωνία περιλαμβάνει την εταιρική εικόνα και τις δράσεις ευαισθητοποίησης στις ομάδες κοινού στόχου, όπως είναι οι κατασκευαστές και οι εισαγωγείς μπαταριών οχημάτων και της αντίστοιχης βιομηχανίας, οι επαγγελ- ματίες αγοράς, πώλησης και αντικατάστασης μπαταριών οχημάτων και της αντίστοιχης βιομηχανίας, αλλά και στο ευρύ κοινό, όπως είναι οι καταναλωτές και η μαθητική κοινότητα. Ο κος Σταμάτης Ρήγας , Client Service Director της Enzyme, δήλωσε: «Στην Enzyme είμαστε ενθουσιασμένοι για τη νέα αυτή συνεργασία που καταδεικνύει και τη δυναμική της εταιρείας μας, αλλά και γιατί μοιραζόμαστε κοινές αξίες με την Combatt για την ανθρώπινη επικοινωνία, δημιουργικό- τητα και τη βελτίωση της ζωής στον πλανήτη». Την προβολή της Combatt ανέλαβε η Enzyme Το Skroutz παρουσιάζει νέα πλατφόρ- μα εκπαίδευσης συνεργατών Skroutz Academy και νέα υπηρεσία εικονικής εξυπηρέτησης συνεργατών. Πιο συγκε- κριμένα, η πλατφόρμα εκπαίδευσης συνεργατών Skroutz Academy δημι- ουργήθηκε για να μάθουν οι έμποροι να αξιοποιούν αποτελεσματικότερα όλες τις δυνατότητες και τα εργαλεία που τους προσφέρει το Skroutz. Μέσα από μία σειρά διαδραστικών μαθημά- των, θα έχουν τη δυνατότητα να μά- θουν πώς μπορούν να βελτιώσουν την απόδοση της επιχείρησής τους, να πε- τύχουν υψηλότερες πωλήσεις μέσω του Skroutz Marketplace και κατ’ επέκταση να γίνουν πιο επιτυχημένοι. Το Skroutz Academy θα προσφέρει στους συνεργάτες: • Εξειδικευμένη εκπαίδευση με βάση την κατηγορία και το μέγεθος της επιχείρη- σής τους. • Πρόσβαση σε πληροφορίες για την αποδοτικότερη αξιοποίηση της πλατ- φόρμας, των εργαλείων και υπηρεσιών του Skroutz. • Χρήσιμες συμβουλές για την αύξηση των πωλήσεών τους. • Έγκαιρη ενημέρωση για όλες τις καινο- τομίες που φέρνει το Skroutz στον χώρο του e-commerce. • Ζωντανά εκπαιδευτικά σεμινάρια που θα πραγματοποιούνται τακτικά από την εξειδικευμένη ομάδα εκπαίδευσης του Skroutz. Η πλατφόρμα μέχρι τώρα περιλαμβάνει 45 μαθήματα με διαδραστικές εκπαιδεύ- σεις, quizzes, videos και σενάρια επιτυχί- ας, ενώ νέα μαθήματα ανεβαίνουν κάθε μήνα ανάλογα με τις εκπαιδευτικές ανά- γκες που προκύπτουν. Στις θεματικές ενότητες εκπαιδεύσεων περιλαμβάνονται η διαχείριση καταστή- ματος, προϊόντων και παραγγελιών, η αξιοποίηση των διαθέσιμων υπηρεσιών, όπως και η βελτίωση της επιχειρηματι- κής απόδοσης. Μελλοντικά αναμένεται να προστεθούν μαθήματα με ασκήσεις προσομοίωσης, σύντομοι οδηγοί, καθώς και μαθήματα για την επίλυση διαχει- ριστικών ζητημάτων, αλλά και γενικής γνώσης που θα βοηθήσουν τη γενικότε- ρη εξέλιξη των συνεργατών. Ο νέος εικονικός βοηθός απαντά γρήγορα στις ερωτήσεις των συνεργατών, που ξε- περνούν τις 20.000 κάθε μήνα, και έτσι μει- ώνεται ο χρόνος αναμονής για τις απαντή- σεις. Σε πρώτη φάση, ο εικονικός βοηθός καλύπτει μόνο περιπτώσεις καθυστερημέ- νης παράδοσης, ενημερώνοντας τους συ- νεργάτες για την κατάσταση της παράδο- σης και για τα επόμενα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν, αλλά στα άμεσα πλάνα είναι να φτάσει σε σημείο να απαντά ολο- κληρωμένα για όλα τα ζητήματα σχετικά με τις παραδόσεις και τις μεταφορικές. Tο Skroutz λανσάρει νέα εργαλεία

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz