TM_273

10 27|4|2023 #273 Σύμφωνα με τη μελέτ η Global Banking Consumer Study τ ης Accenture , οι τράπεζες μπορούν να αποκομίσουν πρόσθετα έσοδα μετασχηματίζοντας τα κανάλια υπηρεσιών τους προκειμένου να βελτιώσουν την αλληλεπίδραση με τους πελάτες τους και να προσφέρουν πιο συναφή προϊόντα και υπηρεσίες που καλύπτουν τις εξελισσόμενες οικο- νομικές ανάγκες τους. Η παγκόσμια έρευνα, που διενεργήθηκε σε 49.000 καταναλωτές (συμπεριλαμβα- νομένων 1.000 από Ελλάδα), αποκαλύ- πτει ότι μόνο το 30% των ερωτηθέντων (27% στην Ελλάδα) αξιολόγησε την εξυπηρέτηση πελατών της κύριας τράπεζάς τους ως άριστη, ενώ το 36% (42% στην Ελλάδα) ανέφερε ότι είχε προβλήματα σε επίπεδο εξυπηρέτησης. Ταυτόχρονα, η έρευνα διαπίστωσε ότι μόλις 23% των ερωτη- θέντων (21% στην Ελλάδα) βαθμολόγησαν την τράπεζά τους υψηλά ως προς το εύρος των προσφερόμενων προϊόντων και υπηρεσιών. Επιπρόσθετα, μόλις 23% (21% στην Ελλάδα) αξιολόγησε υψηλά την ικανότητα της τράπεζας να παρέχει εξατομικευμένες οικονομικές συμβουλές. Αυτό οδηγεί τους καταναλωτές στην αναζήτηση νέων παρόχων. Συγκεκριμέ- να, το 59% (67% στην Ελλάδα) αγόρασε πρόσφατα ένα χρη- ματοοικονομικό προϊόν από πάροχο διαφορετικό από την κύρια τράπεζά του, με το 52% (55% στην Ελλάδα) όλων των ερωτηθέντων να χρησιμοποιούν μια αποκλειστικά ψηφιακή τράπεζα σε κάποιο βαθμό. Η Accenture εκτιμά ότι οι τράπεζες θα μπορούσαν να αυξή- σουν τα έσοδα από τους κύριους πελάτες τους έως και 20%, επενδύοντας σε έναν ψηφιακό πυρήνα που αξιοποιεί τεχνολο- γίες τεχνητής νοημοσύνης, cloud και ανάλυσης δεδομένων για να εντοπίζουν καλύτερα τις οικονομικές προθέσεις των πελα- τών τους, να έχουν πιο προσωπικές συνομιλίες σε όλο το εύρος φυσικών και ψηφιακών καναλιών τους και να προσφέρουν πιο συναφή προϊόντα και υπηρεσίες, τραπε- ζικά και μη. Ενώπολλές τράπεζες συνεχίζουν να μειώ- νουν το δίκτυο των καταστημάτων τους, το 67% των καταναλωτών (68% στην Ελ- λάδα), ανεξαρτήτως ηλικίας, επιθυμεί να βλέπει υποκαταστήματα τραπεζών στη γειτονιά του, καθώς αυτό αποκωδικο- ποιείται ως ένδειξη αξιοπιστίας, σταθε- ρότητας και διαθεσιμότητας υπηρεσιών. Επιπλέον, το 63% των καταναλωτών (68% στην Ελλάδα) απευθύνεται σε υποκατα- στήματα για την επίλυση συγκεκριμένων και σύνθετων προβλημάτων. Καθώς τα επιτόκια αυξάνονται και η οικονομική αβεβαιότητα παραμένει, το 43% των ερωτηθέντων (57% στην Ελλάδα) ανέ- φερε ότι το αυξανόμενο κόστος ζωής είχε επηρεάσει σημαντικά την ικανότητά τους να αποπληρώνουν δάνεια τους τελευταίους 12 μήνες. Η μελέτη προτείνει στις τράπεζες να επανατοποθε- τήσουν τα υποκαταστήματά τους ως συμβουλευτικά κέ- ντρα , με τους υπαλλήλους να αξιοποιούν την τεχνολογία για να προσφέρουν μια πιο εξατομικευμένη εμπειρία. Άλλα βασικά ευρήματα της έρευνας περιλαμβάνουν: • Περίπου το ένα τρίτο των καταναλωτών δήλωσε ότι θα αγό- ραζε μη χρηματοοικονομικά προϊόντα μεγάλης αξίας, όπως ακίνητα (36%), αυτοκίνητα (32%) και ταξίδια (20%), από ή μέσω τράπεζας. Στην Ελλάδα τα αντίστοιχα ποσοστά είναι 39%, 33% και 21%. • Μόνο το 25% των ερωτηθέντων (28% στην Ελλάδα) δήλωσε ότι η τράπεζά τους έχει «εξαιρετικά καλές επιδόσεις» στο να γνωρίζει σημαντικές αλλαγές στην οικονομική και προσωπική τους κατάσταση. • Το 63% (69% στην Ελλάδα) ανέφερε ότι η πλειονότητα των συνδέσεών τους μέσω mobile banking αφορά στον έλεγχο του υπολοίπου λογαριασμών. Ψηφιακός μετασχηματισμός τραπεζών με το βλέμμα στους πελάτες Την έναρξη συνεργασίας της Entersoft με τον Όμιλο Fourlis σ ηματοδοτεί η συμ- φωνία για την υλοποίηση της λύσης e-Τι- μολόγησή μου για τις εταιρείες ΙΚΕΑ & INTERSPORT που αφορά όλη τη δραστη- ριότητα λιανικής/χονδρικής και τη δια- σύνδεση με τα διάφορα συστήματα έκδο- σης παραστατικών που χρησιμοποιούν. Μέσα από την υλοποίηση της λύσης, ο Όμιλος Fourlis στοχεύει στην ελαχιστο- ποίηση του διαχειριστικού κόστους και χρόνου απασχόλησης και ελέγχων από το λογιστήριο, μέσα από την ψηφιοποί- ηση και απλοποίηση των επιχειρημα- τικών διαδικασιών, χρησιμοποιώντας την πρόσβαση στο τεράστιο δίκτυο των >56.000 συνδεδεμένων επιχειρήσεων της Entersoft, καθώς και μέσα από την κατάργηση των φορολογικών μηχανι- σμών με την real time έκδοση και διαβί- βαση στην ΑΑΔΕ του τεράστιου όγκου των αποδείξεων λιανικής, ενώ απώτε- ρος στόχος είναι η αποϋλοποίηση κάθε συναλλαγής. ΟΌμιλος Fourlis επέλεξε την Entersoft

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz