TM_269

4 21|4|2023 #269 Tο myΔΕΗ είναι πλέον διαθέσιμο για τους πελάτες της ΔΕΗ και τους δίνει τη δυνατότητα να έχουν πρόσβαση στους λο- γαριασμούς τους οπουδήποτε και οποτεδήποτε, να διαχειρί- ζονται τις παροχές τους και τα προσωπικά τους στοιχεία και να ενεργοποιούν νέες υπηρεσίες και προϊόντα, ενώ παράλλη- λα τους προσφέρει εργαλεία και συμβουλές εξοικονόμησης ενέργειας, καθώς και προγράμματα επιβράβευσης. Το myΔΕΗ θα ανανεώνεται συνεχώς με νέες εφαρμογές, δυνατότητες και προσφορές, φέρνοντας ό,τι καινούριο υπάρχει στον κόσμο της ΔΕΗ στις οθόνες των καταναλωτών. O Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος Εμπορικών Δραστη- ριοτήτων της ΔΕΗ, κος Γεώργιος Καρακούσης, ανέφερε σχετι- κά: «Βασικός πυλώνας της στρατηγικής μας είναι η πελατοκε- ντρική φιλοσοφία. Κάθε καινούριο προϊόν που λανσάρουμε, κάθε νέα υπηρεσία, θέλουμε να κάνει τη ζωή των πελατών μας καλύτερη. Το myΔΕΗ είναι μία νέα εμπειρία που κάνει τη συνολική διαχείριση της σχέσης με τη ΔΕΗ, του κάθε πελάτη ξεχωριστά, εύκολη και άμεση, ενώ προσφέρει πολλά προνό- μια στους χρήστες. Προτρέπουμε όλους τους πελάτες μας να κατεβάσουν την εφαρμογή, να γνωρίσουν τη νέα ψηφιακή εμπειρία εξυπηρέτησης και να επωφεληθούν από τα προ- γράμματα επιβράβευσης και εξοικονόμησης». Οι πελάτες της ΔΕΗ, κατεβάζοντας την εφαρμογή myΔΕΗ στο κινητό τους ή μπαίνοντας στο mydei.dei.gr , αφού εγ- γραφούν, αποκτούν πρόσβαση στον νέο ψηφιακό κόσμο της ΔΕΗ. Οι βασικότερες δυνατότητες του myΔΕΗ περιλαμβάνουν: • Εύκολη και γρήγορη διαχείριση λογαριασμών. • Ενεργοποίηση προϊόντων και υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας. • E-Selfmetering για καταχώριση της πραγματικής κατανάλωσης. • Εξοικονόμηση ενέργειας με το ΔΕΗ myEnergy Coach. • Επιβράβευση της εμπιστοσύνης των πελατών. Το marketplace Skroutz κ ατέγραψε την αγοραστική σ υμπεριφορά των κατα- ναλωτών στις online αγορές κατά την περίοδο πριν το Πάσχα (1-16/4/2023) σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο (9-24/4/2022). Σύμφωνα με τα στοιχεία που συλλέχθηκαν, ο παραγό- μενος τζίρος των καταστημάτων στο Skroutz Marketplace για την εξεταζόμε- νη περίοδο του 2023 σημείωσε αύξηση κατά 12,76% σε σύγκριση με το αντίστοι- χο διάστημα του 2022. Ακόμα, αύξηση παρουσιάζει και η μέση τιμή του καλαθιού του καταναλωτή, αγ- γίζοντας σχεδόν τα 60 ευρώ, αύξηση της τάξεως του 16,65% εν συγκρίσει με πέρυσι. Την ίδια στιγμή σημαντικά αυ- ξήθηκε και ο αριθμός των παραγγελι- ών, αγγίζοντας το 40,52% σε σύγκριση με το 2022, που πραγματοποιήθηκαν μέσω Skroutz κατά το εξεταζόμενο δι- άστημα . Το γεγονός αυτό σκιαγραφεί την τάση των καταναλωτών να στρέ- φονται ολοένα και περισσότερο προς τις online αγορές . Σε ό,τι έχει να κάνει με το shopping on-the-go, τα στοιχεία δείχνουν ότι ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές δίνουν «ψήφο εμπιστοσύ- νης» στα ψώνια μέσω εφαρμογών. Πιο συγκεκριμένα, αξιοσημείωτη είναι η αύ- ξηση των επισκέψεων στο skroutz app με ποσοστό 67%, ενώ οι επισκέψεις στην ιστοσελίδα παρέμειναν στα ίδια επίπεδα με την περσινή πασχαλινή περίοδο. Αναφορικά με τις κατηγορίες που μονο- πώλησαν το ενδιαφέρον των κατανα- λωτών και παρουσίασαν τη μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων παρατηρείται μια ραγδαία αύξηση στις λευκές συσκευ- ές. Πιο συγκεκριμένα, η λίστα με τις top 10 κατηγορίες εμπεριέχει: Πλυντήρια ρούχων, πλυντήρια πιάτων, ψυγεία, κουζίνες & φούρνοι, εστίες κουζίνας, οικιακά κλιματιστικά Inverter, τηλε- οράσεις, απορροφητήρες κουζίνας, επεξεργαστές και μνήμες RAM . Χαρακτηριστικό παράδειγμα αύξησης πωλήσεων αποτελεί η κατηγορία «Πλυ- ντήρια ρούχων» που σημείωσε και τη μεγαλύτερη αύξηση σε σχέση με το 2022 αγγίζοντας το 800% σχεδόν. H μεγαλύτερη online αγοραστική κίνη- ση σημειώθηκε τη Δευτέρα 3 Απριλίου, μια εβδομάδα ακριβώς πριν την Μεγάλη Εβδομάδα, γεγονός που καταδεικνύει ότι τα ψώνια της τελευταίας στιγμής, μετατρέπονται και σε online συνήθεια. Τέλος, πάνω από 2.000 παραγγελίες έγι- ναν με το πρόγραμμα «Δόσεις για όλους» (Buy Now, Pay Later) που προσφέρει η Skroutz, με τη μέση παραγγελία να αγγί- ζει τα 400 ευρώ, ενώ οι καταναλωτές που επέλεξαν το Google Pay ως τρόπο πλη- ρωμής πραγματοποίησαν αγορές αξίας 45 ευρώ κατά μέσο όρο. Ο νέος ψηφιακός κόσμος της ΔΕΗ Οι προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών το φετινό Πάσχα

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz