TM_26

2 9|3|2022 #026 Γιατί αποτυγχάνει ο ψηφιακός μετασχηματισμός των ελληνικών επιχειρήσεων Η Bitdefender διακρίθηκε για την καλύτερη προστασία για Windows (εταιρικά προ- ϊόντα), την καλύτερη προ- στασία γιαWindows (οικιακά προϊόντα) και την καλύτερη ασφάλεια σε Android από το AV-TEST, ένα διάσημο ανε- ξάρτητο ίδρυμα δοκιμών ασφάλειας πληροφορικής. Οι λύσεις Bitdefender δοκι- μάστηκαν χρησιμοποιώντας σενάρια πραγματικής χρή- σης κατά τη διάρκεια ενός έτους και διακρίθηκαν όλες σταθε- ρά στα κριτήρια αξιολόγησης της προστασίας από απειλές, της απόδοσης του προϊόντος και της χρηστικότητάς τους. Όπως δήλωσε ο Maik Morgenstern, ο Διευθύνων Σύμβουλος της AV-TEST: «Αυτή η βράβευση σηματοδοτεί τη 18η χρονιά που δο- κιμάζουμε το Bitdefender και κάθε χρόνο η εταιρεία αποδεικνύει την αριστεία της στην πρό- ληψη, τον εντοπισμό και την απόκριση στις πιο πρόσφα- τες απειλές». Ιδιαίτερα για την επιχεί- ρηση, το Bitdefender GravityZone Ultra, η ενο- ποιημένη πλατφόρμα ασφαλείας της εταιρείας για την προστασία των endpoints (EPP), την ανί- χνευση και απόκριση των endpoints (EDR) και το προηγμένο risk analytics, κέρδισε το βραβείο Καλύτερης Προστασίας για εταιρικούς χρήστες Windows. Το GravityZone απέδειξε την ικανότητά του να ενισχύει την ορα- τότητα και τη συσχέτιση της ανίχνευσης απειλών συνδυάζοντας την ευαισθησία και το πλούσιο πλαίσιο ασφάλειας του EDR με την ανάλυση σε όλη την υποδομή των endpoints. Η Bitdefender κέρδισε τρία βραβεία από το AV-TEST Η σωστή χρήση των δεδομένων (data) και της τεχνολογίας, αλλά και η συνεχής παρακολούθηση και μέτρηση της προ- όδου είναι από τους σημαντικότερους παράγοντες στην πορεία μετασχηματι- σμού μίας επιχείρησης, και η μη τήρησή τους ευθύνεται σε μεγάλο βαθμό για την αποτυχία του εγχειρήματος σε πολ- λές ελληνικές εταιρείες. Σε έναν μετασχηματισμό η αφετη- ρία πρέπει να είναι τα προϋπάρχοντα προβλήματα της επιχείρησης και όχι οι τεχνολογικές λύσεις που αναζητούν πρόβλημα. Συνήθως, μια εξωτερική απειλή ή εσωτερική κρίση βοηθά στον μετασχηματισμό, καθώς ο φόβος μειώ- νει την αντίσταση στην αλλαγή και τη χωρίς λόγο πολυφωνία. Τα στοιχεία αυτά παρέθεσε ο Δρ Αν- δρέας Αθανασόπουλος, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος, Group Chief Transformation Officer, Digital & Retail, Eurobank Holdings, σε εκδήλωση του Κέντρου Αριστείας του ΣΕΒ με τίτλο Δημι- ουργική Ηγεσία: Πώς (δεν) αποτυγχάνουν οι μετασχηματισμοί των επιχειρήσεων. Σχετικά με τους λόγους αποτυχίας των μετασχηματισμών, ένας από τους σημα- ντικότερους είναι οι ανέφικτοι στόχοι που έχουν τεθεί από την εκάστοτε επιχείρηση, προκειμένου να δικαιολογηθεί η υψηλή επένδυση που αναπόφευκτα απαιτείται. Σύμφωνα με τον Ανδρέα Αθανασόπου- λο, για να πετύχει ο όποιος μετασχημα- τισμός, είναι απαραίτητο πριν ξεκινή- σουν οι διαδικασίες για την υλοποίησή του, η επιχείρηση να έχει εντοπίσει και να έχει κατανοήσει το «purpose» (σκο- πό) της, το οποίο είναι πολύ πιο βαθύ και διαφορετικό από το «mission» (απο- στολή) και το «vision» (όραμα) της. Ακόμη, αναφέρθηκε σε έξι παράγο- ντες που είναι κρίσιμοι για την επιτυχία ενός μετασχηματισμού: ο καθορισμός μίας ξεκάθαρης και ολοκληρωμένης στρατηγικής, η δέσμευση στην ηγεσία τόσο από τα ανώτερα, όσο και τα με- σαία στελέχη, η τοποθέτηση των σω- στών ανθρώπων στις σωστές θέσεις, η υιοθέτηση μιας ευέλικτης νοοτροπίας διοίκησης, η συνεχής παρακολούθη- ση και μέτρηση της προόδου προς τον μετασχηματισμό, καθώς και η σωστή χρήση των δεδομένων (data) και της τεχνολογίας. Δίνοντας στη συνέχεια παραδείγματα από τον τραπεζικό τομέα, ο ομιλητής έδωσε έμφαση στο γεγονός ότι υπάρ- χουν δύο σημεία πίεσης: η ανάγκη να μετασχηματιστεί το σύστημα (τραπεζι- κό) και η ανάγκη το σύστημα να βοη- θήσει την κοινωνία να μετασχηματιστεί. «Η αλλαγή δεν θα πρέπει να αφορά τους λίγους μέσα στον οργανισμό, αλλά το σύνολο του οργανισμού». ενώ επεσή- μανε πως «όταν ξεκινήσει ο μετασχημα- τισμός δεν πρέπει ποτέ να κοιτάξουμε πίσω». Η μεγάλη επιτυχία του μετασχη- ματισμού, σύμφωνα με τον ίδιο, είναι να δώσει λύση σε πραγματικά προβλήμα- τα που αντιλαμβάνονται όλοι, τόσο οι εργαζόμενοι, όσο και οι πελάτες μιας επιχείρησης. Του Γιώργου Καλούμενου

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz