TM_255
2 27|3|2023 #255 Ολοκληρώθηκε την Πέμπτη, 23 Μαρτίου, η ενημέρωση στους επαγγελματίες των media σχετικά με τις μελλοντικές πρωτοβουλίες που αναμένεται να πάρει η HP στην Ελλάδα. Η δημοσιογραφική ενημέρωση έλαβε χώρα στα γραφεία της εταιρείας στο Χαλάνδρι και βασικός εισηγητής ήταν ο Νίκος Χρηστάκης , M anaging Director της HP Ελλάδας και Κύπρου. Ο κος Χρηστά κης ξεκίνησε παρουσιάζοντας το εταιρικό ορ- γανόγραμμα της HP στην Ελλάδα, το οποίο αποτελούν μια σειρά εξειδικευμένων επαγγελματιών, πολλοί και πολλές εκ των οποίων νεοπροσληφθέντες/ είσες. Όπως εξήγησε, αυτό δεν είναι κάτι που έτυχε, καθώς αποτελεί ακρογωνιαίο λίθο της φιλοσοφίας της εταιρείας το προσωπικό της να ενισχύε- ται διαρκώς με νέα άτομα και «φρέσκιες» ιδέες και οι εργαζό- μενοι να μεταφέρονται σε διαφορετικά πόστα, προκειμένου να «εξερευνήσουν» το σύνολο των ικανοτήτων τους. Αναφε- ρόμενος, πιο συγκεκριμένα, στο ιδιαίτερο βάρος που πέφτει στις «πλάτες» του ελληνικού γραφείου της HP στην Ελλάδα, ο κος Χρηστάκης τόνισε πως αυτό έχει δύο βασικούς ρόλους: Αρχικά, την εξυπηρέτηση των πελατειακών αναγκών σε Ελ- λάδα και Κύπρο και δευτερευόντως, ακριβώς επειδή υπάρχει συσσωρευμένη εμπειρία στο προσωπικό της HP Ελλάδας, χάρη στην 40ετη παρουσία τής εταιρείας στη χώρα, στελέχη του ελληνικού παραρτήματος - ταυτόχρονα με τις αρμοδιότη- τές τους σε Ελλάδα και Κύπρο – να εκτελούν χρέη σε Regional ακόμα και σε Worldwide πόστα. Εστιάζοντας, μάλιστα, στον ιδιαίτερο ρόλο των Ελλήνων εργαζομένων στην παγκόσμια λειτουργία της HP, τόνισε πως το γεγονός ότι σε περιοχές ανά τον κόσμο, από την Αφρική μέχρι την Γερμανία, μέρος του management αναλαμβάνεται από Έλληνες του εξωτερικού! Περνώντας στο κύριο θέμα της παρουσίασης, ο κος Χρη- στάκης υπογράμμισε πως πέραν των ανθρώπων της εται- ρείας, που αποτελούν και τον βασικό πυλώνα επιτυχίας της, το τελευταίο διάστημα η HP στην Ελλάδα κερδίζει πολλά από τον εσωτερικό ψηφιακό μετασχηματισμό που υλοποιεί. Όπως εξήγησε, η εταιρεία εκσυγχρονίζει τα συστήματά της και ψηφιοποιεί ολοένα και περισσότερο την καθημερινή της λειτουργίας, ώστε να μπορέσει να προσδώσει στους πελάτες της μεγαλύτερη ταχύτητα και ευελιξία στις διαδικασίες της πελατειακής της υποστήριξης. Αναφορικά με το, ήδη πλούσιο, προϊόντικο χαρτοφυλάκιο της HP, ο κος Χρηστάκης διαβεβαίωσε πως η εταιρεία διαρκώς δι- ευρύνει την γκάμα προϊόντων που προσφέρει και προσθέτει σε αυτή είδη που προέρχονται από τις εξαγορές άλλων προ- μηθευτών στις οποίες έχει προχωρήσει η HP. Ιδιαίτερα στο κομμάτι των εξαγορών, ειδική μνεία έγινε στις εξαγορές της Poly (πρώην Plantronics) και της HyperX. Αναφορικά με την πρώτη, ο κος Χρηστάκης ενημέρωσε πως αυτή θα ολοκλη- ρωθεί επίσημα ως την 1η Νοεμβρίου και η HP βρίσκεται ήδη σε αναζήτηση διανομέα στην ελληνική επικράτεια και επε- ξεργάζεται σχέδια για να στήσει ένα ολοκληρωμένο κανάλι διανομής. Μέσω της εξαγοράς της Poly, η HP σκοπεύει να κυριαρχήσει στον χώρο της επικοινωνίας βίντεο, φωνής και περιεχομένου. Αναφορικά με την εξαγορά της HyperX, η HP στοχεύει στην ακόμα μεγαλύτερη αναβάθμιση της θέσης της όσον αφορά στα προϊόντα gaming (μικρόφωνα, πληκτρολό- για, ποντίκια) Όσον αφορά στη λογική του sustainability, όρος που κερδί- ζει ολοένα και μεγαλύτερο ενδιαφέρον στον επιχειρηματικό κόσμο, ο κος Χρηστάκης τόνισε πως η HP πιθανότητα απο- τελεί τον μοναδικό vendor που υιοθετεί το ίδιο πρόγραμμα sustainability τόσο για την εταιρεία όσο και για τους συνερ- γάτες της, προκειμένου να τους εκπαιδεύσει πάνω στη λογι- κή του sustainability. Ταξινομώντας τις 5 βασικές προτεραιότητες (priorities) της HP αναφορικά με τη δράση της στην Ελλάδα, ο κος Χρηστά- κης τόνισε πως η εταιρεία στρέφεται κυρίαρχα στα εξής: • Περιφερειακά συστήματα, είτε κλασσικά είτε hyperrisk είτε αυτά της Poly. • Gaming, μια αγορά που διαρκώς διευρύνεται ανά τον κόσμο. • Προϊόντα απαραίτητα για την υβριδική εργασία. • Consumer Subscription και κυρίως στο πρόγραμμα Instant Ink, μια συνδρομητική υπηρεσία προμήθειας μελάνης της HP με σκοπό την εξοικονόμηση χρημάτων των συνεργατών της. • Personalazation και 3D. Με βάση την παραπάνω στοχοθεσία, η HP αποκάλυψε πως έχει θέσει στα «σκαριά» ένα ΗP e-shop για την καλύτερη εξυ- πηρέτηση των Ελλήνων καταναλωτών, ενώ πρέπει να θεω- ρείται σίγουρο το άνοιγμα ενός φυσικού καταστήματος της HP στην Ελλάδα τα επόμενα χρόνια. Τέλος, όσον αφορά στους οικονομικούς στόχους της εταιρεί- ας ο κος Χρηστάκης ανέφερε πως επιδιώκουν να ενισχύσουν τα μερίδιά της κατά 10% σε σχέση με την προηγούμενη οικο- νομική χρήση. Τα σχέδια της HP για την ελληνική αγορά Του Χρίστου Κρανάκη
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz