TM_254

8 24|3|2023 #254 Ο Όμιλος Επιχειρήσε ων Σαρακάκη , αν α- κοίνωσε μία ιδιαιτέρως «ηχηρή» συνερ- γασία με τον παλαιότερο κατασκευαστή μηχανοκίνητων δίκυκλων, την εμβλημα- τική Peugeot Motorcycles. Σε σχετικό Δελτίο Τύπου αναφέρεται πως: «Με 125 χρόνια ιστορίας, η Peugeot Motorcycles είναι μια παγκόσμια μάρκα που έχει να επιδείξει μοναδική τεχνο- γνωσία, ακρίβεια, κουλτούρα, κομψό- τητα και επινοητικότητα, πάντα υπηρε- τώντας τον άνθρωπο μέσω της ισχυρής γαλλικής κληρονομιάς της. Η Peugeot Motocycles μοιράζεται όλα τα θεμελιώ- δη στοιχεία ταυτότητας και σχεδιασμού της διάσημης μάρκας με σήμα το Λιο- ντάρι. Οι μηχανικοί και οι σχεδιαστές της PEUGEOT κατασκευάζουν οχήματα σύμφωνα με τα υψηλότερα πρότυπα δι- εγείροντας έντονα συναισθήματα μέσω μιας συναρπαστικής και απολαυστικής οδηγικής εμπειρίας». Όπως επισημαίνεται, η προμήθεια των δίκυκλων οχημάτων της Peugeot αναμέ- νεται να εκκινήσει στην ελληνική αγορά το αμέσως προσεχές διάστημα. «Ο Όμι- λος Επιχειρήσεων Σαρακάκη συνεχίζει την παράδοση που έχει σε καινοτόμα και τεχνολογικά προηγμένα προϊόντα, καθώς και σε πρωτοποριακές υπηρεσίες. Έχοντας υιοθετήσει στην κουλτούρα του μία απόλυτα πελατοκεντρική προσέγ- γιση, ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη στοχεύει σε υψηλής ποιότητας εξυπηρέ- τηση και σε εξατομικευμένες εμπειρίες που παρέχουν στους πελάτες του ηρεμία και ασφάλεια», καταλήγει το δελτίο. ΟΌμιλος Σαρακάκη φέρνει στην Ελλάδα την Peugeot Motorcycles Το πρώτο συνέδριο τη ς Skroutz γ ια το μέλλον και τις τάσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα είχε ως στόχο να ενημε- ρώσει για τις τελευταίες εξελίξεις του e-Commerce σε Ελλάδα και εξωτερικό, να μοιραστεί δεδομένα για τις τάσεις και τις ευ- καιρίες που έρχονται, αλλά και να παρουσιάσει τις λύσεις που η Skroutz προσφέρει ήδη στους συνεργάτες της. Η δυναμική του ηλεκτρονικού εμπορίου φαίνεται από τα στοι- χεία που μοιράστηκαν οι ομιλητές του συνεδρίου, κος Φάνης Βαχά- ρης , Head of Digital Automations & Partner της Omnicliq και η κα Βάλια Αρανίτου , Αναπληρώτρια Καθηγήτρια του τμήματος Κοινω- νιολογίας, ΕΚΠΑ και Διευθύντρια του Ινστιτούτου Εμπορίου και Υπη- ρεσιών (ΙΝ.ΕΜ.Υ) της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου & Επι- χειρηματικότητας (Ε.Σ.Ε.Ε.) αντίστοιχα. Μέχρι το 2026 μία στις τέσσερις λιανικές πωλήσεις θα γίνονται online, ενώ το 2040 υπολογίζεται ότι το 95% όλων των αγορών θα γίνεται online. Αναφέρθηκε ότι η νέα γενιά των καταναλωτών, Generation Z, σε ποσοστό 64% εμπιστεύονται τις αξιολογήσεις προϊό- ντω ν και υπηρεσιών από ανεξάρτητους καταναλωτές, σκιαγρα- φώντας τη σημασία του shopping community. Κάτι που τόνισε και ο κος Χατζηγεωργίου, CEO Skroutz, στην αρχή του συνεδρί- ου, δηλαδή ότι μαζί με τους εμπόρους και την κοινότητα των 2 εκατ. ενεργών χρηστών , μπορούμε να χτίσουμε μια νέα επο- χή για το Marketplace, ένα “shopping community”. Για την αξία των δεδομένων και το πώς μπορούμε να τα αξιοποιήσουμε για την αύξηση των πωλήσεων και τη λήψη αποφάσεων σε μία επι- χείρηση, μίλησε και ο κος Παναγιώτης Γκεζερλής , Ιδρυτής και Πρόεδρος του Convert Group. Για την εξέλιξη και το μέλλον της πλατφόρμας μίλησαν ο κος Μάνος Ευθυμίου , Commercial Director, Skroutz, και η κα Γιώ- τα Τζαβάρα , Head of Commercial Partners Division, Skroutz. Ο Μάνος Ευθυμίου ανέφερε χαρακτηριστικά ότι «οι νέες δυνατότητες που δίνου- με στους συνεργάτες μας δημιουρ- γούν ένα περιβάλλον εμπορίου που επαναπροσδιορίζει την αγοραστι- κή εμπειρία. Οι καταναλωτές μέσα από την πλατφόρμα μας μπορούν να ανακαλύψουν τα καλύτερα προ- ϊόντα για τις ανάγκες τους και να τα αγοράσουν με τον πιο εύκολο και ασφαλή τρόπο, ενώ οι εμπορικοί μας συνεργάτες αποκτούν πρό- σβαση σε ένα εξαιρετικά ενεργό καταναλωτικό κοινό μέσω του οποίου διευρύνουν εντυπωσιακά τις δυνατότητες των κατα- στημάτων τους και αυξάνουν την κερδοφορία τους». Δεν έλειψαν και οι λύσεις που προσφέρει η πλατφόρμα στους εμπόρους δια στόματος του κου Μιχάλη Καρυπίδη , Fulfilled By Skroutz, Operations Manager, ο οποίος μίλησε για την υπη- ρεσία Fulfilled by Skroutz και τις καθημερινές δυσκολίες που επιλύονται με αυτήν. Η κα Έλενα Μπαρμποπούλου , Product Manager, παρουσίασε τις λύσεις προώθησης και διαφήμισης που έχουν στη διάθεσή τους οι έμποροι και κάποια success stories που καταδεικνύουν τη χρησιμότητα του Skroutz σαν δι- αφημιστικό εργαλείο. Πραγματοποιήθηκε το 1ο συνέδριο της Skroutz

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz