TM_250

4 20|3|2023 #250 Τα ερευνητικά αποτελέσματα της Focus Bari π ου ρίχνουν «φως» στη σχέση των σύγχρονων Ελλήνων και Ελληνίδων με τα video παρουσίασε η κα Ξένια Κούρ- τογλου στο Greek Tube Festival , που έλαβε χώρα στο Δημοτικό Θέατρο Πει- ραιά στις 11-12 Μαρτίου. Όπως αναφέρει η Focus Bari σχετικά, τα τελευταία χρόνια, ειδικά μετά την πανδημία, τα κοινωνικά δίκτυα έχουν παρουσιάσει ραγδαία αύξηση τόσο στη χρήση όσο και στη δημοτικότητά τους και οι Έλληνες χρήστες όλο και αυξάνο- νται. Ωστόσο, πολλοί χρήστες δηλώνουν ότι ευχαριστιούνται να βλέπουν περιεχό- μενο αλλά όχι να το δημιουργούν. Πιο συγκεκριμένα, η νέα έρευνα με τίτλο «Οι Έλληνες και το Βίντεο» έδειξε ότι: • Οι ψηφιακοί Έλληνες, και ειδικά οι νέοι, έχουν καθημερινή τριβή και επηρεάζο- νται θετικά από την ενασχόληση τους με τα κοινωνικά δίκτυα. • Τα σύντομα βίντεο που παρέχουν αβί- αστα την πληροφορία φαίνεται να έχουν μεγαλύτερη απήχηση. • Οι «ψηφιακοί» Έλληνες καταναλώνουν περιεχόμενο βίντεο κάθε μέρα/πολλές φορές την ημέρα για να ψυχαγωγηθούν, να εμπνευστούν, να πάρουν χρήσιμες πληροφορίες. • Ένα σημαντικό ποσοστό των Ελλή- νων δεν δημιουργούν βίντεο, αλλά δηλώνουν ότι θα ήθελαν να δημιουργή- σουν στο μέλλον. Για να διαβάστε αναλυτικά τα αποτελέ- σματα της έκθεσης μπορείτε να πατήσε- τε εδώ . Focus Bari: Αυτή είναι η σχέση των Ελλήνων με τα video ΣυνεργασίαWolt και Μασούτης Τη νέα τους συνεργασία εγκαινίασαν Wolt κ αι Μασούτης . Όπως ανακοινώθηκε, ήδη 8 καταστήματα Μασούτης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και συνολικά 4 καταστήματα σε Βόλο , Λάρισα , Πάτρα και Κοζάνη , είναι διαθέσιμα στην εφαρμογή της Wolt. Οι παραγγελίες στα καταστήματα Μασούτης δύναται να πραγ- ματοποιηθούν από Δευτέρα έως Παρασκευή (09:00-20:00) και Σάββατο (09:00-19:00), ενώ υπάρχει και η δυνατότητα προ-πα- ραγγελίας μέσω της πλατφόρμας της Wolt, όλες τις ημέρες της εβδομάδας, για όλο το 24ωρο, με παράδοση εντός του προκα- θορισμένου ωραρίου. Οι συναλλαγές μπορούν να πραγματο- ποιηθούν τόσο μέσω κάρτας, όσο και με μετρητά. Ο κος Δημήτρης Καρέλος , Γενικός Διευθυντής της Wolt για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα δήλωσε σχετικά πως: «Η νέα μας συ- νεργασία με μια σημαντική ελληνική αλυσίδα supermarket στην Ελλάδα, όπως ο Μασούτης, εντάσσεται στο πλαίσιο του στρατη- γικού μας σχεδιασμού για τον συνεχή εμπλουτισμό των διαθέ- σιμων επιλογών στην εφαρμογή της Wolt. Στόχος μας είναι να καινοτομούμε και να δημιουργούμε υπηρεσίες που κάνουν τη διαφορά και βελτιώνουν την καθημερινότητα των πελατών μας. Μέσω της νέας συνεργασίας με τον Μασούτη, αυξάνουμε ακόμα περισσότερο τις διαθέσιμες επιλογές για τους χρήστες της εφαρ- μογής μας, κάνοντας τις αγορές τους πιο εύκολες και γρήγορες».

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz