TM_25

10 8|3|2022 #025 Vortex CM για οργάνωση της εμπορικής λειτουργίας των επιχειρήσεων Sophos: Πέντε συμβουλές για προστασία από τις κυβερνοεπιθέσεις κατά τη διάρκεια της Ρωσο-Ουκρανικής κρίσης Μέσα από ένα φιλικό και ευέλικτο πε- ριβάλλον παρέχεται ένα ισχυρό επιχει- ρηματικό εργαλείο που μπορεί να προ- σφέρει πολλά πλεονεκτήματα σε μικρές, μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις. Το Vortex CM (Commercial Management) παρέχει διαδικασίες, λειτουργίες και δυ- νατότητες που θα βοηθήσουν στην ανα- βάθμιση, τη διευκόλυνση και την αποτε- λεσματικότερη διαχείριση της εμπορικής λειτουργίας μιας επιχείρησης. Τα πλεονεκτήματα του Vortex CM: • Σύγχρονο και φιλικό περιβάλλον. • Cloud & On-Premise λειτουργικότητα. • Απεριόριστη προσαρμοστικότητα. • Δυναμικά στατιστικά. • Ενσωμάτωση λειτουργιών CRM. • Πρόσβαση από παντού. Η εφαρμογή VORTEX CM, υπάρχει και σε mobile app, η οποία αναπτύχθηκε με γνώμονα τη διευκόλυνση των επιχειρή- σεων την ώρα που ο εκπρόσωπος πραγ- ματοποιεί την επίσκεψή του στον πελάτη. Η εφαρμογή λειτουργεί σε android και iOS και έχει τις βασικές λειτουργίες που χρειάζεστε on-the-go. Μία πτυχή της τρέχουσας ουκρανικής κρίσης είναι οι ανησυχί- ες που υπάρχουν για την κλιμάκωση των κυβερνοεπιθέσεων σε άνευ προηγουμένου επίπεδα. Οι ανησυχίες μάλιστα δεν προέρχονται μόνο από κυβερνητικές πηγές ή εκπροσώπους διάφορων ιδιωτικών ή κυβερνητικών οργανισμών, μιας και οι κυβερνοεγκληματίες, οι χακτιβιστές και διάφοροι βάνδαλοι ευδοκιμούν σε τέτοιες περιόδους χάους και αβεβαιότητας, όπως η σημερινή. Η Sophos δίνει πέντε συμβουλές για τους τομείς στους οποίους πρέπει να επικεντρωθεί μια επιχείρηση για να προστατεύτει κα- λύτερα από κυβερνοεπιθέσεις κατά τη διάρκεια αυτής της περι- όδου αυξημένης αβεβαιότητας: 1. Ενημέρωση και εκπαίδευση των χρηστών σχετικά με τους αυξημένους κινδύνους: Οι άνθρωποι αποτελούν την τελευταία γραμμή άμυνας απέναντι σε μια κυβερνοεπίθεση. Η εκπαίδευση των χρηστών αποτελεί βασικό στοιχείο οποιουδήποτε προγράμ- ματος κυβερνοασφάλειας. Πριν την εκπαίδευση απαιτείται τα άτομα να καταλάβουν ότι βρισκόμαστε σε μια περίοδο αυξημέ- νου κινδύνου και ότι πρέπει να είναι πιο προσεκτικοί από όσο είναι συνήθως απέναντι στο phising, τους κακόβουλους συνδέσμους και τα συνημμένα αρχεία στην ηλεκτρονική αλληλογραφία. 2. Ενημέρωσησυστημάτων, κινητών, συσκευών και εφαρμο- γών IoT και δικτύου: Η διατήρηση των συστημάτων ενημερω- μένων με τις τελευταίες ενημερώσεις κώδικα και patches κατά των ευπαθειών και των τρωτών σημείων είναι πάντα σημαντική, ειδικά αυτήν την περίοδο. Οι συσκευές IoT, οι δρομολογητές, όπως και το λογισμικό και οι συσκευές που χρησιμοποιούνται για την απομακρυσμένη πρόσβαση, πρέπει να ενημερώνονται εξίσου με τις φορητές συσκευές και τους υπολογιστές. 3. Ενημέρωση του λογισμικού ασφαλείας: Η ύπαρξη λογι- σμικού ασφαλείας σε όλες τις τερματικές συσκευές (endpoints) είναι σημαντική για την παροχή προστασίας ενάντια στις κυ- βερνοεπιθέσεις. Η διασφάλιση ότι το λογισμικό ασφαλείας είναι πλήρως ενημερωμένο και διαμορφωμένο σωστά, πρέπει να αποτελεί προτεραιότητα. 4. Ασφάλιση των λογαριασμών και των συσκευών απομακρυ- σμένης πρόσβασης: Η επιβεβαίωση ότι οι συσκευές και το λογι- σμικό απομακρυσμένης πρόσβασης είναι πλήρως ενημερωμένα και ότι μόνο εγκεκριμένοι λογαριασμοί έχουν δυνατότητες απομα- κρυσμένης πρόσβασης, είναι εξίσου σημαντική. Αν δεν χρησιμο- ποιείτε έλεγχο ταυτότητας πολλαπλών παραγόντων (MFA) για την προστασία της απομακρυσμένης πρόσβασης, θα πρέπει να εξετά- σετε την εφαρμογή μίας τέτοιας λύσης το συντομότερο δυνατόν. 6. Δημιουργία και επαλήθευση αντιγράφων ασφαλείας: Η ύπαρξη καλών, αξιόπιστων και άμεσα αξιοποιήσιμων αντιγρά- φων ασφαλείας μπορεί να βοηθήσει στην ανάκαμψη μιας επι- χείρησης στην περίπτωση που χτυπηθεί από ransomware ή από κάποια μεγάλη κυβερνοεπίθεση. Επιπλέον, τα αντίγραφα ασφαλείας βοηθούν στην ανάκαμψη και από φυσικές ή ανθρω- πογενείς καταστροφές. Χρειάζεται λοιπόν μια καλή στρατηγική λήψης αντιγράφων ασφαλείας, συμπεριλαμβανομένης της απο- θήκευσής τους εκτός τοποθεσίας.

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz