TM_246
10 14|3|2023 #246 Η Salesforce , παγκόσμιος ηγέτης στο CRM, παρουσίασε το Einstein GPT, την πρώτη παγκοσμίως τεχνολογία ΑΙ CRM, η οποία παρέχει περιεχόμενο που δημιουργείται με τεχνητή νοημοσύνη, σε hyperscale, και βοηθά τις ομάδες πωλήσεων, υπηρεσιών, μάρκετινγκ, εμπορίου και πληροφορικής στις αλ- ληλεπιδράσεις με τους πελάτες τους. Η ανακοίνωση έγινε στο πλαίσιο του TrailblazerDX 23 , τ ου κορυφαίου συνεδρίου προ- γραμματιστών της εταιρείας, το οποίο πραγματοποιήθηκε στις 7 και 8 Μαρτίου στο Σαν Φρανσίσκο. Το Einstein GPT θα εμπλουτίσει τα πατενταρισμένα μοντέλα AI της Salesforce με τεχνολογία γενετικής τεχνητής νοημοσύνης (Generative AI), συνδυάζοντας real time data από εξωτερικούς συνεργάτες και το Salesforce Data Cloud , το οποίο εισάγει, εναρμονίζει και ενοποιεί όλα τα δεδομένα πελατών μιας εται- ρείας. Με το Einstein GPT, οι πελάτες μπορούν στη συνέχεια να συνδέσουν αυτά τα δεδομένα με τα έτοιμα προς χρήση προηγ- μένα μοντέλα AI της OpenAI ή να επιλέξουν το δικό τους μο- ντέλο, χρησιμοποιώντας εντολές σε φυσική γλώσσα απευθείας στο Salesforce CRM, για τη δημιουργία περιεχομένου που προ- σαρμόζεται συνεχώς στις μεταβαλλόμενες πληροφορίες και ανάγκες των πελατών σε πραγματικό χρόνο. Εφαρμογή ChatGPT για το Slack: Στο πλαίσιο μιας συνεχι- ζόμενης στρατηγικής συνεργασίας, η Salesforce και η OpenAI παρουσίασαν, επίσης, την εφαρμογή ChatGPT για το Slack . Η εφαρμογή αξιοποιεί την ισχυρή τεχνολογία γενετικής τεχνη- τής νοημοσύνης του ChatGPT, παρέχοντας άμεσα περιλήψεις συνομιλιών, εργαλεία έρευνας και βοήθεια κατά τη συγγραφή απευθείας στο Slack, δίνοντας τη δυνατότητα σε δεκάδες εκα- τομμύρια εργαζόμενους να είναι πιο παραγωγικοί χρησιμοποι- ώντας την τεχνητή νοημοσύνη. Με την εφαρμογή ChatGPT για το Slack, οι χρήστες μπορούν: • Να ενημερώνονται γρηγορότερα για το τι συμβαίνει, ζητώ- ντας περιλήψεις συνομιλιών και μηνυμάτων. • Να βρίσκουν άμεσα απαντήσεις για οποιοδήποτε project ή θέμα, μέσω εργαλείων αναζήτησης με τεχνητή νοημοσύνη, απευθείας από το Slack. • Να γράφουν μηνύματα σε δευτερόλεπτα, ξοδεύοντας λιγότε- ρο χρόνο για τη σύνταξη απαντήσεων, ενημερώσεων και ση- μειώσεων συσκέψεων, έχοντας έτσι περισσότερο χρόνο για την υλοποίηση ενεργειών. Ταμείο γενετικής τεχνητής νοημοσύνης: Η Salesforce ανα- κοίνωσε, επίσης, πως εγκαινιάζει ταμείο γενετικής τεχνητής νοημοσύνης, μέσω της Salesforce Ventures, τον παγκόσμιο επενδυτικό βραχίονα της εταιρείας, για την ενίσχυση του οικο- συστήματος των νεοφυών επιχειρήσεων (startups) και την ανά- πτυξη «υπεύθυνης» γενετικής τεχνητής νοημοσύνης. Το νέο ταμείο, ύψους 250 εκατ. δολαρίων, θα επενδύσει αρχικά σε τέσσερις εταιρείες AI (Anthropic, Cohere.ai, Hearth και You. com), οι οποίες έχουν επιδείξει την ικανότητά τους να μετασχη- ματίζουν ουσιαστικά τα λογισμικά εφαρμογών και να επηρεά- ζουν τις ροές εργασίας των τελικών χρηστών χρησιμοποιώντας υπεύθυνες και αξιόπιστες διαδικασίες ανάπτυξης. Το Κέντρο Αειφορίας ( CSE) διοργάνωσε τον Φεβρουάριο on-line συνέδριο στην Αμερική με τίτλο: «Winning the ESG & Net-Zero Race – Trends for 2023 and beyond» . Στο συνέδριο συμμετείχαν σημαντικοί ομιλητές, όπως ο κος Matthew Rusk , Head of Regional Hub North America του Global Reporting Initiative (GRI) , ο κος David Marshall , Director, Sustainability & Public Affairs της RESOLUTE , η κα Elisabeth Philippe , Senior Manager, CSR and Media Relations Executive Operations στην Ομοσπονδιακή Πιστωτική Ένωση των Ηνωμένων Εθνών (UNFCU) , η κα Rosalinda Sanquiche , Head of Global Sustainability & Communications της CHG και η κα Arlette Palacio, CEO σε Club de Innovación RD και Sustainable Innovation Partners (SIP) Group . Τον συντονισμό της συζήτησης πραγματο- ποίησε ο κος Νίκος Αυλώνας , Πρόεδρος Κέντρου Αειφορίας(CSE) και Αντιπρόε- δρος του Ινστιτούτου Εταιρικής Ευθύνης. Στο συνέδριο παρουσιάστηκαν τα απο- τελέσματα της πρόσφατης Έρευνας του Κέντρου Αειφορίας (CSE) στις Ηνωμέ- νες Πολιτείες και τον Καναδά για τις τάσεις στη χρήση των κριτηρίων ESG και στην έκδοση Εκθέσεων Βιωσιμό- τητας . Η κυρίαρχη τάση, βάσει της έρευ- νας σε περισσότερες από 300 εταιρίες FT500 από 31 τομείς, είναι ότι υπάρχει αυξημένη επιρροή μεταξύ των οικονομι- κών επιδόσεων, όπως εκφράζεται μέσω της αύξησης των κερδών από τις επι- λεγμένες 300, FT 500 εταιρείες, και των πρακτικών ESG και ότι οι εταιρείες με τη μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση κερδών εφαρμόζουν κοινές πρακτικές ESG. Η Salesforce παρουσίασε το Einstein GPT Το CSE διοργάνωσε συνέδριο για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz