TM_227

12 14|2|2023 #227 Τα APIs είναι εξαιρετικά για την παραγω- γικότητα και την απόδοση των επιχειρή- σεων, αλλά με την ανάπτυξή τους έρχο- νται μεγαλύτερες ευκαιρίες και για τους εγκληματίες του κυβερνοχώρου. Τους τελευταίους 12 μήνες, το 95% των εται- ρειών είχαν τουλάχιστον ένα περιστατικό ασφαλείας API με βάση τα στοιχεία της Salt Security, με το προβλεπόμενο ποσο- στό των επιθέσεων API να αυξάνεται κατά 681%. Τα τρωτά σημεία του API φαίνεται να κοστίζουν στις επιχειρήσεις έως και 75 δισ. δολάρια ετησίως! Τα τελευταία τουλάχιστον πέντε χρόνια το shadow IT ήταν ένα πραγματικό πρό- βλημα και πλέον διαπιστώνουμε ότι το shadow API γίνεται ένα εξίσου μεγάλο αν όχι μεγαλύτερο. Πέρυσι γίναμε μάρτυρες ορισμένων σημαντικών παραβιάσεων, όπου οι hackers χρησιμοποίησαν ευπά- θειες API ως αποτελεσματική μέθοδο επί- θεσης. Η παραβίαση του Optus οδήγησε στην κλοπή 2,1 εκατ. προσωπικών πληρο- φοριών χρηστών, στο Twitter διείσδυσαν δεδομένα 5,4 εκατ. χρηστών και η ευπά- θεια BrickLink API της Lego ανέδειξε επί- σης το σύνολο των τρωτών σημείων που ενυπάρχουν στα OpenAPIs. Άσχημα είναι τα νέα που καταφτάνουν στα γραφεία του Twitter και κάνουν τον γύρο του κόσμου, σχετικά με τη διαφημιστική δραστηριότητα της πλατφόρμας. Όπως έγινε γνωστό από τα διεθνή μέσα, πάνω από τους μισούς εκ των χιλίων κορυφαίων διαφημιστών του Twitter αποφάσι- σαν να αποσυρθούν τον Σεπτέμβριο. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με στοιχεία που γνωστοποίησε το CNN και προέρχονται από την εταιρεία ανάλυσης ψηφιακού marketing Pathmatics, κοντά στους 625 από τους 1.000 κορυφαίους διαφημιστές στο Twitter, συμπεριλαμβανομένων μεγάλων εμπορικών σημάτων, όπως η Coca-Cola, η Unilever, η Jeep, η Wells Fargo και η Merck, έχουν σταματήσει να διαφημίζονται στην πλατφόρμα. Ως αποτέλεσμα της απόσυρσης πολλών διαφημιστών, τα μηνιαία έσοδα από τους 1.000 κορυφαίους διαφημιστές του Twitter μειώθηκαν πάνω από 60% από τις αρχές Οκτω- βρίου έως τις 25 Ιανουαρίου, από περίπου 127 εκατ. δολά- ρια σε λίγο περισσότερα από 48 εκατ. δολάρια. Παρ’ ότι η διαφημιστική δραστηριότητα του Twitter ήταν πάντα κατά πολύ μικρότερη από αυτή άλλων Social Media, εξασφάλιζε ανά τα χρόνια τη συντριπτική πλειοψηφία των εσόδων της εταιρείας. Ο Musk τώρα καλείται να καλύψει αυτό το κενό, καθώς κοιτάζει τις προκαταβολές τόκων για το χρέος που ανέλαβε για να αγοράσει το Twitter για 44 δισ. δολάρια. Παγκόσμια απειλή οι επιθέσεις στο API Της Αφροδίτης Μπαλίδου Του Χρίστου Κρανάκη Οι διαφημιστές «γυρίζουν την πλάτη» στο Twitter

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz