TM_221

6 6|2|2023 #221 Την άψογη συνεργασία με την Revival Consultig Services εξήρε σε βίντεο ο Ιδρυτής της Coffee Lab, κος Στέλιος Ρουμελιώτης. Όπως μπορείτε να δείτε ο κος Ρουμελιώτης, επισήμανε πως η Revival Consulting Services σ υνιστά αρωγό, βοηθό και υπο- στηρικτή σε κάθε επιχειρηματική δραστηριότητα που επιλέγει η Coffee Lab και την βοηθά να αντιμετωπίσει κάθε νέα πρόκληση. Ο κος Ρουμελιώτης, τέλος, έκανε ιδιαίτερη μνεία στον Πρόεδρο και Ceo της εταιρείας, κο Γιώργο Αντύπα . Υπενθυμίζεται, πως ένα από τα πιο χαρακτηριστικά στιγμιότυπα της συνεργασίας μεταξύ των δύο εταιρειών αποτέλεσε η υλοποίηση της λύ- σης B2Β/eCommerce της SoftOne α πό τη Revival Consulting Services στα καταστήματα της Coffee Lab. Η Revival Consulting Services συμβουλεύει την Coffee Lab Το Skroutz π αρουσιάζει την αποτίμη- ση της online αγοραστικής κίνησης στο Skroutz Marketplace για το 2022. Όπως αναφέρεται, παρά την επιστροφή στην κανονικότητα και την επαναλει- τουργία των φυσικών καταστημάτων το 2022, οι ηλεκτρονικές αγορές συνέχισαν να καταγράφουν σημαντική αύξηση, γε- γονός που αποτυπώνει την εξέλιξη στην αλλαγή των καταναλωτικών συνηθει- ών. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία που συγκέντρωσε και ανέλυσε η Skroutz, το 2022 πραγματοποιήθηκαν 7,1 εκατ. παραγγελίες από το Skroutz Marketplace, καταγράφοντας αύξηση ύψους 61,48% σε σύγκριση με το 2021. Από το σύνολο των online αγορών το 2022, το 88,93% υλοποιήθηκε από επα- ναλαμβανόμενους πελάτες, γεγονός που αποδεικνύει ότι οι καταναλωτές είναι ολοένα και περισσότερο εξοικει- ωμένοι με τις online αγορές και συνεχί- ζουν να τις επιλέγουν. Οι 10 πιο δημοφιλείς κατηγορίες προϊόντων που αναζήτησαν οι κατα- ναλωτές στο Skroutz το 2022, κατά σειρά αναζήτησης, είναι: Κινητά τηλέ- φωνα, sneakers, αθλητικά παπούτσια, smartwatches, θήκες κινητών, τηλεορά- σεις, ανδρικά μπουφάν, γυναικείες τσά- ντες, laptops και bluetooth handsfree. Ορισμένες από τις κατηγορίες των προϊ- όντων που παρουσίασαν τη μεγαλύτερη πτώση στις αναζητήσεις το 2022 είναι τα αξεσουάρ γυμναστικής, ταWII games και τα εργαλεία περιποίησης νυχιών. Αντί- στροφα, κατηγορίες όπως παντελόνια σκι & snowboard, μπασκετικά παπού- τσια και παιδικά ποδοσφαιρικά παπού- τσια, παρουσίασαν από τις υψηλότερες αυξήσεις σε αναζητήσεις, δείχνοντας πως η αναζήτηση ρούχων και ενδυμά- των μέσα από την πλατφόρμα κερδίζει ολοένα και περισσότερο έδαφος. Skroutz Οι τάσεις στο online shopping για το 2022

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz