TM_220

10 3|2|2023 #220 Η Action1 Corporation , π άροχος της ομώνυμης πλατφόρμας διαχείρισης ενημερώσεων κώδικα, remote access, remote και management (RMM) που έχει σχεδιαστεί για οργανισμούς work-from- anywhere, ανακοίνωσε ότι οπλίζει τις ομάδες πληροφορικής με ένα δωρεάν εργαλείο για να τις βοηθήσει να εντοπί- σουν την έκθεση του οργανισμού τους σε κινδύνους μετά την παραβίαση του LastPass, αλλά και να μετριάσουν προλη- πτικά τον κίνδυνο. Η δωρεάν προσφορά της Action1 επι- τρέπει στις ομάδες IT να αποκτήσουν ορατότητα σε όλα τα προγράμματα πε- ριήγησης στα οποία είναι εγκατεστημέ- νη η επέκταση LastPass, βοηθώντας τες να μετριάσουν τους κινδύνους για το πε- ριβάλλον τους από την παραβίαση. Η εταιρεία εξουσιοδοτεί τις ομάδες IT με δυνατότητες αυτοματοποιημένης δέσμης ενεργειών για να αναγνωρίζουν όλες τις εγκαταστάσεις LastPass που είναι εγκατεστημένες ως επεκτάσεις προγράμ- ματος περιήγησης και να εξαλείφουν τις πιθανότητες των παραγόντων απειλών να αξιοποιήσουν δυνητικά αδύναμους ή επαναχρησιμοποιημένους κύριους κωδικούς πρόσβασης για να εισβάλουν στα κρίσιμα συστήματα του οργανι- σμού εργαζόμενοι απευθείας με ευάλω- τους χρήστες. Η προσφορά της Action1 περιλαμβά- νει: Δυνατότητες αυτοματοποιημέ- νης δέσμης ενεργειών, δωρεάν για τα πρώτα 100 τελικά σημεία και δωρεάν σενάριο για τον προσδιορισμό όλων των εγκαταστάσεων LastPass που εί- ναι εγκατεστημένες ως επεκτάσεις Chrome , κατάλληλο για χρήση μέσω οποιουδήποτε συστήματος διαχείρισης τελικού σημείου. «Οι άνθρωποι χρησιμοποιούν πιο συχνά το LastPass ως επέκταση προγράμματος περιήγησης. Ωστόσο, τα περισσότερα εργαλεία RMM από προεπιλογή μπο- ρούν να αναγνωρίσουν το LastPass μόνο ως εγκατεστημένη εφαρμογή, η οποία δίνει στις ομάδες IT μια λανθασμένη αίσθηση της χαμηλής υιοθέτησης του LastPass από τους χρήστες τους», δή- λωσε ο Mike Walters, VP of Vulnerability and Threat Research στην Action1. «Λαμβάνοντας υπόψη την επιδεκτικό- τητα των περισσότερων ανθρώπων σε κακές πρακτικές κωδικών πρόσβασης, οι ομάδες IT θα πρέπει να διερευνήσουν την έκθεση του οργανισμού τους σε κιν- δύνους εντοπίζοντας όλες τις εγκατε- στημένες επεκτάσεις του LastPass στο πρόγραμμα περιήγησης». Έρευνα του WorkLab της Microsoft επιχείρησε να με- τρήσει τις προσδοκίες των εργαζομένων σε μια εποχή οικονομικής αβεβαιότητας και ραγδαίων τεχνολογικών αλλαγών (όπως η άνοδος του δημοφιλέστατου τελευταία ChatGPT) για την υβριδική ερ- γασία. Ερευνήθηκαν 2.700 ερ- γαζόμενοι και 1.800 decision makers στις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιαπωνία. Η έρευνα διαπίστωσε ότι το 89% των ανθρώπων αισθά- νονται «πιο ικανοποιημένοι» όταν έχουν πρόσβαση σε ερ- γαλεία τεχνητής νοημοσύνης (AI) «επειδή μπορούν να αφι- ερώσουν χρόνο σε εργασία που έχει πραγματικά σημα- σία». Ωστόσο, το 30% των ερ- γαζομένων που συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσαν ότι δεν έχουν πρόσβαση σε εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης. Από αυτούς που έχουν πρόσβαση σε εργαλεία τεχνητής νοημοσύ- νης, το 54% είπε ότι οι δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης βοη- θούν στις εργασίες επίλυσης προβλημάτων και το 89% ελπίζει ότι μπορούν να χρησιμοποιήσουν την τεχνητή νοημοσύνη για περισσότερες εργασίες και δραστηριότητες. Η έρευνα της Microsoft διαπίστωσε επίσης ότι το 77% των εργα- ζομένων επιθυμούν να έχουν περισσότερη πρόσβαση σε εργα- λεία χαμηλού ή μηδενικού κώδικα (low-code και no-code αντί- στοιχα), και πάλι επειδή αυτά τα εργαλεία μπορεί να βοηθήσουν τον οργανισμό τους να αυτομα- τοποιήσει επαναλαμβανόμενες ή πεζές εργασίες, να μειώσει το κόστος, να βελτιώσει τις ανα- λυτικές ικανότητες, να διαχει- ριστεί καλύτερα δεδομένα και την προώθηση της καινοτομίας. Η έρευνα διαπίστωσε ακόμη ότι περίπου τα 2/3 των ερω- τηθέντων εργάζονταν από το σπίτι ή μόνο με μερική απασχόληση στο γραφείο. Η έρευνα βρήκε επίσης μια αποσύνδεση μεταξύ των δι- ευθυντών που υλοποιούν έργα ψηφιακού μετασχημα- τισμού και των εργαζομένων που χρησιμοποιούν τα τεχνο- λογικά μέσα. Περίπου το 61% των εργαζομένων δήλωσε ότι ένιωθε ότι ήταν αναπό- σπαστο μέρος του ψηφιακού μετασχηματισμού, ενώ το 70% είπε ότι οι πολιτικές της εταιρείας περιορίζουν την ικανότητά τους να εξερευ- νούν ή να εφαρμόζουν δικές τους ψηφιακές λύσεις. Τα ευρήματα δείχνουν να ταιριάζουν με τη στρατηγική της Microsoft για επένδυση στο AI και εργαλεία όπως το ChatGPT. Ο τεχνολογικός γίγαντας έκανε πρόσφατα μια μεγάλη επένδυση στο OpenAI, την εταιρεία πίσω από το ChatGPT, και είπε ότι θα αναπτύξει τα μοντέλα του OpenAI σε καταναλωτικά και επιχειρηματικά προϊόντα του και «θα εισαγάγει νέες κατηγορίες ψηφιακών εμπειριών που βασίζο- νται στην τεχνολογία του OpenAI». Του Στάθη Ασπιώτη Η Action1 προστατεύει από παραβιάσεις LastPass Οι εργαζόμενοι επιζητούν περαιτέρω πρόσβαση σε AI Της Αφροδίτης Μπαλίδου

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz