TM_217

8 31|1|2023 #217 Η Check Point Research , δημοσίευσε την έκθεση Brand Phishing Report ανα- φορικά με το τέταρτο τρίμηνο του 2022. Η έκθεση αναδεικνύει τις εμπορικές επωνυμίες που μιμήθηκαν συχνότερα οι εγκληματίες του κυβερνοχώρου στις προ- σπάθειές τους να κλέψουν προσωπικές πληροφορίες ή διαπιστευτήρια πληρω- μής κατά τους μήνες Οκτώβριο, Νοέμβριο και Δεκέμβριο του περασμένου έτους. Η Yahoo ήταν το εμπορικό σήμα που χρησιμοποιήθηκε περισσότερο για επιθέσεις phishing κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2022, ανεβαίνοντας 23 θέσεις και αντιπροσωπεύοντας το 20% όλων των προσπαθειών. Ο τομέας της τεχνολογίας ήταν ο κλάδος με τις μεγαλύτερες πιθανό- τητες μίμησης brand phishing το τελευ- ταίο τρίμηνο του 2022, ακολουθούμενος από τη ναυτιλία και τα κοινωνικά δίκτυα. Η DHL ήταν στη δεύτερη θέση με 16% όλων των προσπαθειών brand phishing, μπροστά από τη Microsoft που βρέθηκε στην τρίτη θέση με 11%. Το LinkedIn επέ- στρεψε επίσης στη λίστα αυτό το τρίμηνο, φτάνοντας στην πέμπτη θέση με 5,7%. Η δημοτικότητα της DHL θα μπορούσε να οφείλεται στην έντονη περίοδο online αγο- ρών γύρω από τη Black Friday και τη Cyber Monday, με τους χάκερ να χρησιμοποιούν το εμπορικό σήμα για να δημιουργούν «ψεύτικες» ειδοποιήσεις παραδόσεων. Ακολουθούν τα κορυφαία εμπορικά σήματα που κατατάσσονται με βάση τη συνολική τους εμφάνισησε απόπειρες brandphishing: Yahoo (20%), DHL (16%), Microsoft (11%), Google (5.8%), LinkedIn (5.7%), WeTransfer (5.3%), Netflix (4.4%), FedEx (2.5%), HSBC (2.3%), WhatsApp (2.2%). Η LG Electronics (LG) α νακοί- νωσε το σύνολο των ενοποιη- μένων εσόδων της για το 2022. Αυτά ανέρχονται σε 67,6 δισ. δολάρια, με λειτουργικά κέρ- δη, ύψους 2,9 δισ. δολαρίων. Το 2022, η LG πέτυχε τα υψη- λότερα ετήσια έσοδα σημειώ- νοντας αύξηση 12,9% σε σχέ- ση με το 2021. Η αύξηση των εσόδων της εταιρείας το 2022 οφείλεται στην έντονη ζήτηση για οικι- ακές συσκευές υψηλής ποιό- τητας και ανταλλακτικά αυτο- κινήτων. Για έβδομη συναπτή χρονιά, η επιχειρηματική μο- νάδα συσκευών παρουσίασε σημαντική ενίσχυση σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Η ανάκαμψη της επιχειρηματικής δραστηριότητας της LG Vehicle components Solutions το 2022 αντανακλά τη σταθερή άνοδο στην αυτοκινητοβιομηχανία και η εν λόγω δραστηριότητα ξεπέ- ρασε για πρώτη φορά το 10% των συνολικών εσόδων της LG . Η εταιρεία LG Home Appliance & Air Solution Company σημείωσε ρεκόρ τo 2022, με έσοδα ύψους 24,2 δισ. δολαρίων, αυξημέ- να κατά 10,3% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Η LGHome Entertainment Company ανακοίνωσε για το 2022 έσοδα ύψους 12,7 δισ. δολαρίων και λειτουρ- γικά κέρδη ύψους 4,3 εκατ. δολαρίων. Η LG Vehicle component Solutions Company αύ- ξησε τα έσοδα κατά 29,1% το 2022 από το 2021 σε 6,9 δισ. δολάρια με λειτουργικά κέρδη για ολόκληρο το έτος, ύψους 159,1 εκατ. δολαρίων. Τέλος, τα έσοδα της LG Business Solutions Company για το 2022, ύψους 4,9 δισ. δολαρίων, αυξήθηκαν κατά 11,2% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, λόγω της συνεχούς ανάκαμψης των information displays. Αναλυτικά τα ετήσια έσοδα της LG Έκθεση της Check Point για τις τελευταίες απάτες στον κυβερνοχώρο

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz