TM_210

6 20|1|2023 #210 Το Ίδρυμα Vodafone π αρουσίασε εχθές, Πέμπτη, 19 Ιανουαρίου 2023, δύο νέες πρωτοβουλίες που φέρνουν τις ψηφιακές δεξιότητες στο επίκε- ντρο της εκπαίδευσης, μέσα από μία νέα πανευρωπαϊκή έρευνα που αναδεικνύει το ψηφιακό χάσμα στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκ- παίδευση της Ελλάδας και την έναρξη ενός νέου Εκπαιδευτικού Προγράμ- ματος Σπουδών, σε συνεργασία με την ομάδα DAISSy του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (ΕΑΠ), τον εκπαιδευτικό Μη Κερδοσκοπικό Ορ- γανισμό Επιστήμη Επικοινωνία (SciCo) και την Ελληνογερμανική Αγωγή. Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Vodafone Ελλάδας και πρεσβευ- τής του Ιδρύματος Vodafone, Χάρης Μπρουμίδης δήλωσε: «Στη Vodafone πιστεύουμε ότι η τεχνολογία, η εκπαί- δευση και η επιστημονική γνώση θα είναι ο καταλύτης της Ελλάδας για τα άλ- ματα που θα κληθούμε να κάνουμε σή- μερα και στο μέλλον. Και συμβάλλουμε σε αυτήν την προσπάθεια με ουσιαστι- κά προγράμματα και ενέργειες για την εξοικείωση των νέων με τις δεξιότητες STEM, υποστηρίζοντας έτσι την ψηφια- κή μετάβαση της Ελλάδας». Σύμφωνα με έρευνα που διενήργησε η IPSOS για λογαριασμό του Ιδρύματος Vodafone, οι λειτουργοί της πρωτο- βάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαί- δευσης στην Ελλάδα θεωρούν ότι στην πλειονότητά τους διαθέτουν πολύ καλά επίπεδα δεξιοτήτων στην πληροφορική, με αποτέλεσμα η χώρα μας να αποκτά μία ιδιαίτερα υψηλή θέση στην Ευρώπη. Επιπλέον, διαπιστώνουν ότι δεξιότητες, όπως η υπευθυνότητα, η εξοικείωση με τα ψηφιακά μέσα, η προσαρμοστικό- τητα και η ευελιξία θεωρούνται οι πιο σημαντικές σε μια ψηφιακή κοινωνία. Όμως, αναγνωρίζουν ότι υπάρχει χάσμα μεταξύ της συνάφειας ορισμένων ικανο- τήτων και της ικανότητας των σχολείων να τις προάγουν, όπως πρέπει. Παράλληλα, οι εκπαιδευτικοί θεωρούν τα σχολεία υπεύθυνα για την προετοιμα- σία των νέων για τις τεχνολογικές απαι- τήσεις ενός ψηφιακού μέλλοντος. Επι- πλέον, δηλώνουν ότι τόσο οι οικογένειες όσο και τα σχολεία έχουν την ευθύνη για την ανάπτυξη των συναισθηματικών και κοινωνικών δεξιοτήτων των μαθητών, ώστε να προσαρμοστούν στο αύριο της τεχνολογίας, διαφοροποιούμενοι από τους ξένους συναδέλφους ως προς τον ρόλο του σχολείου στη μετάβαση αυτή. Επενδυτικό σχέδιο κατέθεσε η Specisoft , στην δράση «Ψηφιακός Μετασχηματισμός Μικρομεσαίων Επι- χειρήσεων», και συγκεκριμένα στο πρόγραμμα ΙΙ Ανάπτυξη Ψηφιακών Προϊόντων και Υπηρεσιών . Η επένδυση αφορά στη δημιουργία πλατφόρμας επιλογής χαρτοφυλακίων μετοχών, με σύνδεση με όλα τα χρημα- τιστήρια των G20, μέσω API. Ειδικότε- ρα, το επενδυτικό σχέδιο προβλέπει τη δημιουργία ενός ευφυούς συστήματος συνδυαστικής χρήσης των τριών κύριων θεωριών επιλογής χαρτοφυλακίων μετο- χών, θεμελιώδους ανάλυσης, επιλογής χαρτοφυλακίου με χρήση του μετώπου των άριστων χαρτοφυλακίων (Efficient Frontier) και της τεχνικής ανάλυσης. Ήδη, από το ερευνητικό σκέλος έχουν προκύ- ψει εντυπωσιακά αποτελέσματα για τα χαρτοφυλάκια μετοχών και τα χρηματι- στήρια των G20. Με αυτήν την επένδυση, η Specisoft ευελ- πιστεί να πετύχει ένα ακόμη βήμα στη δι- αδικασία εδραίωσής της στην παγκόσμια αγορά με το καινοτόμο αυτό λογισμικό, εξελίσσοντας τα παρεχόμενα προϊόντα της σύμφωνα με τις τελευταίες τάσεις και απαιτήσεις του κλάδου. Η Specisoft επενδύει σε ψηφιακά προϊόντα και υπηρεσίες Vodafone: Επαρκείς στις ψηφιακές δεξιότητές τους νιώθουν οι Έλληνες εκπαιδευτικοί

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz