TM_20 (1)

8 28|2|2022 #020 Την Τετάρτη 30 Μαρτίου 2022 και ώρα 15:00 λήγουν οι αιτήσεις για τον Γ’ κύκλο του προγράμματος δημιουργίας 7.000 νέων θέσεων εργασίας για ανέργους 30 ετών και άνω στις Λιγότερο Αναπτυγ- μένες Περιφέρειες της χώρας (Αν. Μακεδονίας και Θράκης, Δυτι- κής Ελλάδας, Ηπείρου, Θεσσαλίας και Κεντρικής Μακεδονίας), με έμφαση σε μακροχρόνια ανέργους και ανέργους 50 ετών και άνω. Το πρόγραμμα απευθύνεται σε ιδιωτικές επιχειρήσεις και η διάρ- κεια της επιδότησης είναι 12 μήνες με τα ποσά της μηνιαίας επιχο- ρήγησης μισθού και ασφαλιστικών εισφορών για την πρόσληψη ανέργων σε νέες θέσεις πλήρους απασχόλησης να έχουν ως εξής: • 473 € μηνιαία (5.676 € ετήσια) για τους ανέργους ηλικίας έως και 49 ετών. • 568 € μηνιαία (6.816 € ετήσια) για τους ανέργους ηλικίας 50 ετών και άνω. • 615 € μηνιαία (7.380 € ετήσια) για τους μακροχρόνια ανέργους. • 710 € μηνιαία (8.520 € ετήσια) για τους μακροχρόνια ανέργους 50 ετών και άνω. Ο συνολικός προϋπολογισμός του προγράμματος ανέρχεται στα 44.000.000 € και συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο, μέσω του Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυνα- μικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020». Οι επιχειρήσεις υποβάλλουν αιτήσεις στο Πληροφοριακό Σύ- στημα Κρατικών Ενισχύσεων του Υπ. Ανάπτυξης & Επενδύσεων στη διεύθυνση www.ependyseis.gr . Γ’ κύκλος επιχορήγησης επιχειρήσεων από τον ΟΑΕΔ Δυνατότητα ψηφιακής υποβολής αιτημάτων στο Υπουργείο Εργασίας Ο Ενιαίος Αριθμός Εξυπηρέτησης Πο- λιτών για εργασιακά, ασφαλιστικά και κοινωνικά θέματα του Υπουργείου Εργα- σίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και των εποπτευόμενων φορέων ΕΦΚΑ, ΟΑΕΔ και ΟΠΕΚΑ έθεσε σε λειτουργία την ιστο- σελίδα του: https://1555.gov.gr/ . Η ιστοσελίδα παρέχει άμεση εξυπηρέ- τηση στους πολίτες για τα ζητήματα που τους απασχολούν, χωρίς να απαιτείται η κλήση στο τηλεφωνικό κέντρο του 1555. Ο ηλεκτρονικός Οδηγός του Πολίτη επι- τρέπει στους πολίτες: •Να συνδέονται και να χρησιμοποιούν τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες όλων των φορέ- ων που εποπτεύει το Υπουργείο Εργασί- ας και Κοινωνικών Υποθέσεων. • Να υποβάλουν προσωποποιημένα αι- τήματα ή ερωτήματα (tickets) και να παρακολουθούν την πορεία τους, μέσω προσωπικής θυρίδας/αποθετηρίου απαντήσεων. Ο Οδηγός του Πολίτη εμπλουτίζεται συ- νεχώς με νέες κατηγορίες και ηλεκτρονι- κές υπηρεσίες, με σκοπό να καλύψει το σύνολο των εργασιακών, ασφαλιστικών και κοινωνικών θεμάτων που απασχο- λούν τους πολίτες. Ο Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Κωστής Χατζηδάκης, δήλω- σε: «Από την αρχή της λειτουργίας του, είχαμε τονίσει πως το 1555 δεν είναι απλά ένα τηλεφωνικό κέντρο, αλλά ένα ολο- κληρωμένο ενιαίο κέντρο εξυπηρέτησης των πολιτών που περιλαμβάνει πολλαπλά κανάλια υποδοχής, διαχείρισης και παρα- κολούθησης των αιτημάτων τους. Η λει- τουργία της ιστοσελίδας 1555.gov.gr και η δυνατότητα που παρέχει για υποβολή προσωποποιημένων αιτημάτων ή ερωτη- μάτων και παρακολούθησης της πορείας τους, εξυπηρετεί ακριβώς αυτή τη λογι- κή. Ο πολίτης, χωρίς να καλεί στο 1555, μπορεί μέσα από την ιστοσελίδα του να βρίσκει άκρη στο εργασιακό, ασφαλι- στικό ή συνταξιοδοτικό ζήτημα που τον απασχολεί. Οφείλω να υπενθυμίσω πού βρισκόμα- σταν λίγους μήνες πριν. Από το χάος των κατεβασμένων τηλεφώνων μεταφερθή- καμε σε ένα περιβάλλον άμεσης εξυπη- ρέτησης, χωρίς ταλαιπωρία και πολύω- ρες αναμονές. 8 στους 10 πολίτες που χρησιμοποίησαν το 1555 δηλώνουν ότι βρήκαν λύση στο πρόβλημά τους, ενώ οι συνολικές κλήσεις που διεκπεραιώθηκαν ξεπέρασαν το 1,1 εκατομμύριο».

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz