TM_195
6 16|12|2022 #195 Η ασφαλιστική Fairfax Financial κ αθί- σταται ο δεύτερος μεγαλύτερος μέτο- χος τη ς Mytilineos , α γοράζοντας 2,7 εκατ. μετοχές στην τιμή των 18,5 ευρώ ανά μετοχή! Αυτό το «πακέτο» αγοράς μετοχών φτά- νει στα 50 + 50 εκατ. ευρώ. Ενώ η αξία της χρηματιστηριακής μετοχής της Mytilineos αναμένεται να εκτοξευθεί. Η ανακοίνωση που δόθηκε στη δημοσι- ότητα, μεταξύ άλλων, αναφέρει πως: «Η MYTILINEOS Α.Ε. και η Fairfax Financial Holdings Limited ενισχύουν περαιτέρω τη σχέση τους μέσω της αύξησης του ποσοστού που κατέχει η Fairfax στο με- τοχικό κεφαλαίο της MYTILINEOS, με τη Fairfax να συμφωνεί να αυξήσει τη θέση της στη MYTILINEOS κατά 50 εκατ. ευρώ, καθώς και της δυνατότητας για την επένδυση επιπλέον 50 εκατ. ευρώ, ως αποτέλεσμα των ισχυρών επιδόσεων και των εξαιρετικών προοπτικών ανά- πτυξης της MYTILINEOS». Και συνεχίζει: «Με την ολοκλήρωση αυτού του πρώτου σκέλους της συναλλαγής, η Fairfax θα γί- νει ο δεύτερος μεγαλύτερος μέτοχος στη MYTILINEOS, κατέχοντας 6.688.047 μετο- χές της MYTILINEOS, ποσοστό 4.68% του συνόλου των μέτοχων της εταιρείας». Εκ μέρους της Fairfax Financial, o Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, PremWatsa, δήλωσε: «Είμαστε ενθουσι- ασμένοι για την αύξηση της επένδυσης της Fairfax στη MYTILINEOS. Η εταιρεία έχει εξαιρετικό track-record και ανυ- πομονούμε να συνεργαστούμε με τον Ευάγγελο Μυτιληναίο και την ομάδα του για την περαιτέρω ανάπτυξη της εταιρείας σε μακροπρόθεσμη βάση». Από την πλευρά του, ο κος Ευάγγελος Μυτιληναίος ανέφερε: «Καλωσορίζουμε τη Fairfax ως τον 2ο μεγαλύτερο μέτοχο στη MYTILINEOS, γεγονός που αποτελεί απόδειξη της υπάρχουσας εξαιρετικής σχέσης και που σταθερά αναπτύχθηκε από το 2012». Μεγάλο deal των Mytilineos και Fairfax Financial Δύο χρόνια παρουσίας στη χώρα μας συμπληρώνει τ ο Wolt Market , έ χοντας σήμερα δραστηριότητα σε 3 πόλεις (Αθήνα, Θεσ- σαλονίκη και Πάτρα) με 10 καταστήματα, τα οποία λει- τουργούν όλες τις ημέρες της εβδομάδας, από τις 8 το πρωί ως τα μεσάνυχτα, παραδίδοντας τις παραγ- γελίες σε περίπου 20 λεπτά. Η Ελλάδα ήταν μία από τις πρώτες χώρες όπου η Wolt επένδυσε στη δημιουργία ενός δικτύου καταστημά- των Wolt Market, εμπλου- τίζοντας τις διαθέσιμες επι- λογές μέσω της εφαρμογής. Μέσω του Wolt Market, οι καταναλωτές εξοικονομούν χρόνο κάνοντας τις αγορές τους χωρίς να χρειάζεται να περιμένουν σε ουρές και μπορούν να προγραμ- ματίσουν την παράδοση της παραγγελίας τους σε ώρα και ημέρα που τους εξυπηρετεί. Παράλληλα, το Wolt Market διαθέτει περισσότερους από 4.000 κωδικούς προϊόντων που συνεχώς εμπλουτίζονται και καλύπτουν όλο το φά- σμα καθημερινών ανα- γκών. Στα παραπάνω αξίζει να προστεθεί η συνεργασία με την κάβα Cellier, με την Intersport, με την εταιρεία ΒΕΝΕΤΗ, καθώς και με τα παιχνίδια LEGO. Τα ηλε- κτρονικά ράφια του Wolt Market είναι επίσης ένα νέο κανάλι πωλήσεων για τοπικούς προμηθευτές, καθώς οι πελάτες μπορούν να προμηθευτούν προϊό- ντα από εταιρείες, όπως οι Aroma Farms, Sknipa beer, Voreia και άλλους τοπικούς παραγωγούς. Στόχος του Wolt Market είναι οι καταναλωτές να συνεχίσουν να απολαμβά- νουν τα αγαπημένα τους προϊόντα πιο οικονομικά, γι’ αυτό και η εταιρεία προ- χώρησε σε μειώσεις τιμών σε βασικά καταναλωτικά αγαθά και συγκεκριμένα σε 1.500 κωδικούς προϊόντων, ενώ συμμετέχει εθελοντικά στην πρωτοβουλία του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, «Καλάθι του Νοικοκυριού». ΗWolt Market συμπληρώνει 2 χρόνια στην Ελλάδα
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz