TM_190
12 9|12|2022 #190 Η Wolt , υποστηρίζοντας το Εθνικό Μη- τρώο Νεοφυών Επιχειρήσεων, βράβευσε την Covariance για τη διάκρισή της στην κατηγορία Κορυφαία Νεοφυής Επιχεί- ρηση από το Οικοσύστημα στα Εθνικά Βραβεία Νεοφυούς Επιχειρηματικότητας – Elevate Greece 2022. Στο πλαίσιο της ενίσχυσης της επιχειρη- ματικότητας στη χώρα, η Wolt προχω- ρά στην οικονομική επιβράβευση της Covariance, με στόχο της την υποστήρι- ξη του πλάνου ανάπτυξης των δραστη- ριοτήτων μιας εταιρείας που κατάφερε να διακριθεί στη φετινή διοργάνωση των Βραβείων Νεοφυούς Επιχειρηματι- κότητας – Elevate Greece. Παράλληλα, η διοικητική ομάδα της Wolt στην Ελ- λάδα, θα μοιραστεί με τα στελέχη της Covariance εμπειρία και τεχνογνωσία σε ειδικά mentoring sessions, συνεισφέ- ροντας στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων του ανθρώπινου δυναμικού της βρα- βευμένης νεοφυούς επιχείρησης. Με τα εφόδια αυτά, η Covariance θα αποκτήσει επιπλέον εργαλεία, ώστε να γίνει αντα- γωνιστικότερη και να ανταπεξέλθει στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον. Σε συνέχεια της βράβευσης ο κο ς Άκης Σταμούλης , C ommunications Manager της Wolt για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλ- τα σημείωσε: «Είναι ιδιαίτερη χαρά για όλους εμάς στη Wolt που σήμερα επι- βραβεύουμε την Covariance, μία start- up εταιρεία που ιδρύθηκε το 2019 από ανθρώπους με πάθος για την αξιοποίηση δεδομένων. Είμαστε περήφανοι υποστη- ρικτές του Elevate Greece, καθώς μέσω αυτού, ελληνικές start-up εταιρείες, όπως η Covariance, μπορούν να κάνουν τη διαφορά αξιοποιώντας σημαντικά κίνη- τρα για να δημιουργήσουν κορυφαίες υπηρεσίες και ανταγωνιστικά προϊόντα». Από την πλευρά της, η Ελισάβετ Νίκα , Διευθύνουσα Σύμβουλος της Covariance δήλωσε: «Σήμερα η Covariance βραβεύ- τηκε ως η Κορυφαία Νεοφυής Επιχείρηση από το οικοσύστημα του Elevate Greece. Είναι μεγάλη η τιμή και η χαρά για όλη την ομάδα μας. Η βράβευση αυτή έρχε- ται σε μία συγκυρία ιδιαιτέρως σημαντι- κή για εμάς, καθώς χρονικά συμπίπτει με την επέκταση των δραστηριοτήτων μας στον τομέα της ανάπτυξης καινοτόμων εφαρμογών που πρόκειται να δώσουν λύσεις και να ανατρέψουν τα δεδομένα στις αυξανόμενες ανάγκες των κλάδων της υγείας και της ασφάλισης». Ανοδική πορεία κατέγρα- ψε η COSMOTE e-Value , η οποία σημείωσε αύξηση στον κύκλο εργασιών της, μεγαλύτερη από 35% το 2021, αναλαμβάνοντας νέα έργα για εταιρείες και ορ- γανισμούς από τον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα. Η αναπτυξιακή της τροχιά επιβραβεύτηκε με τρεις διακρίσεις στα φετινά European Contact Center & Customer Service Awards, την πιο σημαντι- κή Ευρωπαϊκή διοργά- νωση για τον κλάδο, που πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνο, και στην οποία έλαβαν μέρος πολυεθνι- κές εταιρείες Outsourcing και μεγάλα διεθνή brands από 32 ευρωπαϊκές χώρες. Ειδικότερα, η εταιρεία απέσπασε Gold βραβείο στην κατηγορία Most Effective Management of Peak Demand για την αποτελε- σματική συνεργασία της με τον ΔΕΔΔΗΕ σε περιόδους κρίσεων και αυξημένων αναγκών εξυπηρέτησης και υποστήριξης των πολιτών. Χάρη στην τεχνο- γνωσία, την ευελιξία και το καταρτισμένο προσωπικό που διαθέτει, η COSMOTE e-Value διαχειρίστηκε απο- τελεσματικά έως και πεντα- πλάσια κίνηση. Επιπλέον, τιμήθηκε με Silver βραβείο στην κα- τηγορία Best Innovation in Customer Service για το σύστημα AI εξυπηρέτησης «COSMOTE AI Personal Assistant». Ο Προσωπικός Βοηθός της COSMOTE, που σχεδιάστηκε από την ομάδα Εξυπηρέτησης Πε- λατών της COSMOTE e- Value, αντιλαμβάνεται και απαντά σε φυσική γλώσ- σα, καθοδηγώντας τους πελάτες μέσα στο Chat και το Τηλε- φωνικό Κέντρο. Στην COSMOTE e-Value απονεμήθηκε, επίσης, Bronze βραβείο στην κατηγορία Best Pan-European Contact Centre Operation για την άριστη εξυπηρέτηση που προσφέρει σε πελάτες της σε όλη την Ευρώπη από τις εγκαταστάσεις της σε Ελλάδα και Ρουμανία. Διακρίσεις για την COSMOTE e-Value Βράβευση της Covariance από τηWolt
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz