TM_190
10 9|12|2022 #190 Σύμφωνα με την έρευνα π ου υλο- ποίησε η Focus Bari γ ια το 13o Ετή- σιο Συνέδριο DYI & Home Improvement σχετικά με τη σχέ- ση των Ελλήνων με το σπίτι τους στην μετα-covid εποχή, προέκυψαν τα εξής πορίσματα: • Οι Έλληνες φαίνε- ται να δίνουν μεγα- λύτερη σημασία στη συντήρηση του σπι- τιού τους με 2 στους 3 να δηλώνουν πως κάνουν ήδη ενέρ- γειες για να αποφύγουν ζημιές από φυσικούς κινδύνους, ενώ 3 στους 4 βάζουν ως προτεραιότητα την προστασία του σπιτιού από τα καιρικά φαινόμενα. • 3 στους 4 έκαναν τουλάχιστον μια ενέργεια αναδιαμόρφωσης του σπιτιού, ενώ παρόμοια αναλογία δηλώνει πρόθεση για αλ- λαγές στους επόμενους 12 μήνες. • Η εξοικείωση με τους υπολογιστές απέφερε θετικά απο- τελέσματα, καθώς 3 στους 4 Έλληνες κά- νουν αγορές online, και 4 στους 5 χρη- σιμοποιούν online πηγές ενημέρωσης για DIY. Παρόλα αυτά, η αγορά ειδών σπιτιού παραμένει omnichannel, και οι offline πηγές ενημέ- ρωσης διατηρούνται σημαντικές για 3 στους 4 Έλληνες. • Οι Έλληνες e- shoppers, όσοι δηλα- δή πραγματοποιούν online αγορές, αναζητούν κυρίως αναλυ- τικές περιγραφές των προϊόντων, νοιάζονται για την ασφάλεια των δεδομένων τους, τη δυνατότητα ελέγχου, μέσω του site, της διαθεσιμότητας των προϊόντων στα καταστήματα, αλλά και τη δυνατότητα αλλαγής ή αντικατάστασης των προϊόντων που αγόρασαν online στα φυσικά καταστήματα. Εξοικείωση των καταναλωτών με τον υπολογιστή στην μετά covid εποχή Τα αποτελέσματα της 3ης πανελλήνιας έρευνας The State of Cyber Security 2022 , παρουσίασε η Pylones Hellas . H έρευνα καταπιάνεται με τα κυριότερα προβλήματα κυβερνοασφάλειας που αντιμετωπίζουν οι υπεύθυνοι πληροφο- ρικής στην Ελλάδα και – μεταξύ άλλων – διαπιστώνει πως πάνω από το 55% των ελληνικών εταιρειών χαρακτηρίζεται από έλλειψη εξειδικευμένου προσωπικού, αλλά και εκπαίδευσης σε θέματα κυβερ- νοασφάλειας! Πιο συγκεκριμένα, στόχος της έρευνας ήταν να εκτιμηθεί ο τρόπος και ο βαθ- μός αλλαγής της πολιτικής ασφάλειας των εταιρειών ως προς την ασφάλεια των δεδομένων τους, τον τρόπο πρόληψης απέναντι στις κυβερνοεπιθέσεις, και κυ- ρίως, ποιες είναι οι στρατηγικές που δια- μορφώνονται στον τομέα της ψηφιακής ασφάλειας. Τα πλέον σημαντικά ευρήματα της έκ- θεσης υποδηλώνουν πως 1 στις 3 επι- χειρήσεις αντιμετώπισε κάποια κυβερ- νοαπειλή το περασμένο διάστημα, ενώ το 55,70% θεωρεί βέβαιο ότι η εταιρεία του μπορεί να είναι πλήρως λειτουργική μετά από μεγάλη κυβερνοεπίθεση σε λι- γότερο από 1 εβδομάδα. Βέβαια, ταυτό- χρονα, το 35% παραδέχτηκε ότι υπάρχει υποστελέχωση του τμήματος πληροφο- ρικής και το 55,70% ότι αντιμετωπίζει ταυτόχρονη έλλειψη εξειδικευμένου προσωπικού, αλλά και εκπαίδευσης. Αναφορικά με τους πιο δημοφιλείς το- μείς κυβερνοασφάλειας, στους οποίους αναμένεται να επενδύσουν το προσεχές διάστημα οι επιχειρήσεις, είναι το e-mail Security and Protection (32%) και το IT Security Awareness Training (31,65%). Ακόμα, το cybersecurity awareness βρί- σκεται στην κορυφή της λίστας των επιχει- ρήσεων, με το 57% των επιχειρήσεων να εφαρμόζει τακτικά κάποιο cybersecurity awareness training (εσωτερικά ή από ανεξάρτητο φορέα). Καταληκτικά, όπως συμπεραίνουν οι συγ- γραφείς της έκθεσης, οι ελληνικές εταιρεί- ες συνεχίζουν να χαρακτηρίζονται από άγνοια κινδύνου αναφορικά με το συ- νολικό φάσμα του cybersecurity και εμφανίζονται διστακτικές στο να δη- μιουργήσουν εξειδικευμένες ομάδες cybersecurity, οι οποίες να απασχολού- νται αποκλειστικά με αυτό. Μάλιστα, η πλειονότητα των οργανισμών φαίνεται να πιστεύει πως με ένα απλό antivirus ή network firewall θα παραμεί- νει ασφαλής απέναντι στις ολοένα και πιο πολύπλοκες κυβερνοεπιθέσεις. Τέλος, ο χρόνος πλήρους ανάκαμψης από μια μεγάλη κυβερνοεπιθέση που εκτιμάνε πως θα χρειαστούν οι ελληνικές εταιρεί- ες, προβληματίζει επίσης τους συντάκτες της έκθεσης. Φως στα ενδότερα της κυβερνοασφάλειας ρίχνει η Pylones Hellas
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz