TM_187
4 6|12|2022 #187 Μία ακόμα δυνατότητα ψηφιακής επι- κοινωνίας με τους πολίτες παρέχει η Πε- ριφέρεια Αττικής μέσω της νέας εφαρ- μογής για κινητά τηλέφωνα MyAttica . Η εφαρμογή κάνει πραγματικότητα την αμφίδρομη επικοινωνία με τους πολί- τες της Αττικής, προσφέροντας εξει- δικευμένη ενημέρωση για τα θέματα ενδιαφέροντός τους και προσωποποιη- μένη εξυπηρέτηση γύρω από ζητήματα καθημερινότητας. Κατεβάζοντας την εφαρμογή μέσα από τις πλατφόρμες διανομής ψηφιακών εφαρμογών Apple Store κ αι Google Play , κάθε πολίτης μπορεί να επιλέξει τις θεματικές κατηγορίες και τις γεωγραφι- κές ενότητες για τις οποίες θέλει να μα- θαίνει τις εξελίξεις, αλλά και να αποκτήσει μια συνολική εικόνα για το έργο και τις δράσεις της Περιφέρειας Αττικής. Πα- ράλληλα μπορεί να αποκτήσει πρόσβα- ση στον Οδηγό του Πολίτη, το ψηφιακό περιβάλλον υπηρεσιών και διαδικασιών της Περιφέρειας Αττικής, ώστε να ενημε- ρωθεί έγκυρα και έγκαιρα για τον τρόπο εξυπηρέτησής του. Τέλος, κάθε χρήστης της εφαρμογής έχει τη δυνατότητα να αναφέρει σε πραγμα- τικό χρόνο προβλήματα που εντοπίζει και σχετίζονται με τους δρόμους της Ατ- τικής και να αντιμετωπίσει έτσι πριν και πάνω απ’ όλα τα δικά του προβλήματα καθημερινότητας. Της Αφροδίτης Μπαλίδου Της Αφροδίτης Μπαλίδου Νέο εργαλείο ενημέρωσης και εξυπηρέτησης πολιτών από την Περιφέρεια Αττικής Μια νέα εποχή στην πρόσβαση των πολιτών στη δημόσια πλη- ροφορία που αφορά στις δημόσιες υπηρεσίες και διαδικασίες εγκαινιάζει τ ο Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης μέσω της πιλοτικής διασύνδεσης του gov.gr με το Εθνικό Μητρώο Διοικη- τικών Διαδικασιών « Μίτος » . Συγκεκριμένα, στην αρχική σελίδα κάθε ψηφιακής υπηρεσίας στο gov.gr σταδιακά θα προστίθε- ται σύνδεσμος, ο οποίος θα παραπέμπει στα στοιχεία και στην αναλυτική περιγραφή της διαδικασίας, όπως αυτή είναι καταγε- γραμμένη στον «Μίτο». Με τον τρόπο αυτό, πραγματοποιείται μία βασική διασύνδεση με- ταξύ υπηρεσιών και μητρώων του Δημοσίου και δίνεται η δυνα- τότητα στους πολίτες να μπορούν να αναζητούν εύκολα και απλά κάθε λεπτομέρεια σχετικά με τη διαδικασία εξυπηρέτησής τους. Ήδη περισσότερες από τριάντα υπηρεσίες του gov.gr έχουν ενεργοποιήσει την παραπομπή στον «Μίτο». Ανάμεσα σε αυτές είναι η έκδοση εξουσιοδότησης και υπεύθυνης δήλωσης, η έκ- δοση πιστοποιητικών δημοτολογίου και ληξιαρχικών πράξεων, η αίτηση επιδόματος ανεργίας, η απόδοση ΑΦΜ σε φυσικό πρό- σωπο, το επίδομα παιδιού, το αντίγραφο ποινικού μητρώου και η αίτηση για την έκδοση άδειας πολιτικού γάμου. Υπενθυμίζεται ότι το Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασι- ών «Μίτος» παρουσιάστηκε και τέθηκε σε πιλοτική λειτουργία στις αρχές του περασμένου Ιουλίου. Σχεδιάστηκε και διαμορ- φώνεται από τη Γενική Γραμματεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών και υλοποιείται τεχνικά από το Εθνικό Δίκτυο Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας ΑΕ (ΕΔΥΤΕ ΑΕ – GRNET), φορέα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Μέσα σε λιγότερους από πέντε μήνες, έχουν δημοσιευτεί περισ- σότερες από 2.000 διαδικασίες, για τις οποίες οι πολίτες μπορούν να αναζητήσουν στάδια υλοποίησης, φυσικά ή/και ψηφιακά ση- μεία εξυπηρέτησης, αριθμό δικαιολογητικών, εκτιμώμενο χρόνο και κόστος διεκπεραίωσης. Επιπλέον, πάνω από 2.500 ακόμα δια- δικασίες βρίσκονται σε στάδιο επεξεργασίας, έγκρισης ή δημοσί- ευσης και σύντομα θα είναι προσβάσιμες από τους πολίτες. Διασύνδεση του gov.gr με το Εθνικό Μητρώο Διαδικασιών «Μίτος»
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz