TM_184

16 1|12|2022 #184 Η Prosvasis π ροχώ- ρησε στη δημιουργία του Prosvasis Cloud ERGANI , μίας νέας web υπηρεσίας, που υποστηρίζει πλήρως τις ανάγκες εφαρμο- γής της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας, διασυν- δέοντας σε πραγματικό χρόνο επιχειρήσεις, εργαζόμενους και λογιστές με το πληροφο- ριακό σύστημα Εργάνη. Η νέα web λύση της Prosvasis παρουσιάστηκε σε περισσότερους από 20.000 λογιστές στα μεγάλα events που διοργανώθηκαν στην Αθήνα, τη Θεσσαλονί- κη και σε άλλες πόλεις στην Ελλάδα. Μέσω του Prosvasis Cloud ERGANI, οι επιχει- ρήσεις καλύπτουν όλες τις απαιτήσεις που προκύπτουν από το μέτρο του Ψηφιακού Ωραρίου και της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας, είτε διατηρούν εσωτερικό λογιστήριο είτε συνεργάζονται με εξωτερικό λογιστή. Μέσω της νέας web λύσης της Prosvasis, τόσο οι λογιστές όσο και οι επιχειρήσεις έχουν τη δυ- νατότητα να επωφεληθούν από την πλήρως αυτοματοποιημένη διαδικασία ενημέρωσης του Π.Σ. ΕΡΓΑΝΗ, στο οποίο μπορούν να έχουν πρόσβαση από οπουδήποτε. Επιπλέ- ον, το Prosvasis Cloud ERGANI παρέχει μεγά- λο εύρος πρόσθετων δυνατοτήτων στις επι- χειρήσεις, και στους εργαζόμενούς τους, ελαχιστοποιώντας την πιθανότητα λαθών και παραλείψεων, εξοι- κονομώντας παράλληλα σημαντικό χρόνο και κόστος. Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της εφαρμογής αποτελεί η ανεξάρτητη λειτουρ- γία της από προγράμματα HR και Μισθοδο- σίας που διαθέτει η επιχείρηση. Λαμβάνοντας υπόψη ότι η υποχρεωτική εφαρμογή του νέου μέτρου βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη, η Prosvasis παρέχει τη βασική λει- τουργία της ψηφιακής κάρτας εργασίας προς όλες τις επιχειρήσεις, εντελώς δωρεάν, μέσα από την έκδοση Prosvasis Cloud ERGANI Free. Επιπρόσθετα, η Prosvasis παρέχει στους λογιστές δωρεάν, για πάντα, πρόσβαση στην εφαρμογή Prosvasis Cloud ERGANI κάθε επι- χείρησης, ενώ παράλληλα για τη δική τους επιχείρηση προσφέρει την έκδοση Prosvasis Cloud ERGANI Basic εντελώς δωρεάν. Εκδότης Αργύρης Νομικός arnomikos@techmail.gr Εμπορικός Διευθυντής Νίκος Σαράφογλου n.sarafoglou@librapress.gr Διευθυντής Σύνταξης Σωτήρης Χατζηστρατής Αρχισυντάκτρια Βασιλική Χονδροδήμου v.chondrodimou@techmail.gr Σύνταξη Παναγιώτης Αποστολόπουλος Χρίστος Κρανάκης Χάρης Ματθαίου Νίκος Δρικάκης Συνεργάτες Στάθης Ασπιώτης Παύλος Κερασίδης Marketing & Sales Manager Αφροδίτη Μπαλίδου a.balidou@librapress.gr Ειδικός Συνεργάτης Αντώνης Βαμβακάρης a.vamvakaris@techmail.gr Ανταποκριτής Β. Ελλάδας Κώστας Παπαζαχαρίου Καλλιτεχνική Επιμέλεια Σωτήρης Ανδρίτσος Web Developer Λευτέρης Χαμακιώτης Videographer Αντώνης Παπαθανασίου Νομική Υποστήριξη Βασιλική Κέντογλου Λογιστήριο Χρύσα Τσιαντούλα fin@digitaltvinfo.gr ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ Καυκάσου 145,113 64, Αθήνα, Τηλ.: 210-8815417, Fax: 210-8815416 e-mail: info@techmail.gr Site: www.techmail.gr Η Salesforce δ ημοσίευσε πρόσφατα την όγδοη ετήσια έκθεσ η State of Marketing , σύμφωνα με την οποία η δουλειά των marketers παρέχει αυξανό- μενη αξία παρά τις μακρο- οικονομικές και εργασιακές αντιξοότητες, ενώ τα στελέχη του κλάδου προσαρμόζονται στους νέους κανονισμούς απορρήτου, παρόλο που δια- χειρίζονται περισσότερες πη- γές δεδομένων από ποτέ. Οι κυριότερες τάσεις που διαφαίνονται στην ετήσια State of Marketing της Salesforce, η οποία βασίζεται σε στοιχεία που συλλέχθηκαν έπειτα από έρευνα σε 6.000 επιτυχημένους marketers από 35 χώρες και 6 ηπείρους, είναι οι εξής: • Οι marketers επενδύουν σε έναν συνδυασμό καναλιών και τεχνολογιών για να προσεγγί- σουν νέα κοινά και να δημιουργήσουν μα- κροχρόνιες σχέσεις. 89% των B2B και B2B2C marketers χρησιμοποιούν ΑΒΜ (account based marketing) πλατφόρμες, βοηθώντας τις ομάδες τους να δημιουργήσουν στοχευ- μένες καμπάνιες πωλήσεων και υπηρεσιών. Ωστόσο, το e-mail marketing εξακολουθεί να κυριαρχεί, αντιπροσωπεύοντας πάνω από το 80% όλων των εξερχόμενων μηνυ- μάτων marketing, βάσει των τρισεκατομμυ- ρίων μηνυμάτων που αποστέλλονται από το Salesforce Marketing Cloud. • Οι marketers προσαρμόζονται στους νέ- ους κανονισμούς απορρήτου και στη δια- φάνεια δεδομένων. Παρόλο που το 75% των marketers εξακολουθεί να επενδύει σε third party data, το 68% έχει ήδη σχεδιάσει μια στρατηγική first party data. • Πλέον οι marketers χρειάζε- ται να παρακολουθούν ολο- ένα περισσότερες μετρήσεις. Η ταχύτητα πρόσβασης στην πληροφορία παραμένει αντα- γωνιστικό πλεονέκτημα. Το 72% των πιο επι- τυχημένων marketers μπορούν να αναλύσουν την απόδοση marketing σε πραγματικό χρό- νο, έχοντας ένα πλεονέκτημα στην απόκριση, αλλά και στη βελτιστοποίηση της απόδοσης της καμπάνιας. Σύμφωνα με την έρευνα, οι εταιρείες marketing προσελκύουν πελάτες σε πραγματικό χρόνο σε ένα ή περισσότερα κα- νάλια marketing. • Αναγνωρίζοντας ότι η εξ αποστάσεως εργα- σία ήρθε για να μείνει, οι ηγέτες της αγοράς πραγματοποιούν επενδύσεις σε νέα εργαλεία συνεργασίας. 69% των marketers λένε ότι εί- ναι πιο δύσκολο να συνεργαστούν τώρα από ό, τι πριν από την πανδημία, γι’ αυτό και επεν- δύουν σε νέες τεχνολογίες που διευκολύνουν την ψηφιακή συνεργασία, όπως π.χ. οι βιντεο- κλήσεις, οι cloud πλατφόρμες και οι εφαρμο- γές chatting. Salesforce: Αποφασισμένοι να επιτύχουν οι marketers Νέα web υπηρεσία από την Prosvasis για την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz