TM_181
6 28|11|2022 #181 Μία στις πέντε εταιρείες βιώνει οικονομικά προβλήματα επειδή οι πελάτες τους καθυστερούν ή δεν πληρώνουν καθόλου τα τιμολόγιά τους. Αυτό είναι ένα από τα βασικά συμπεράσματα της έρευνας της EOS με τίτλο European Payment Practices 2022 , στην οποία συμμετείχαν 3.200 οικονομικά στελέχη από 16 ευρωπαϊκές χώρες. Ακόμα αποτυπώθηκε πως ένας στους πέντε πελάτες στη Δυτι- κή Ευρώπη και ένας στους τέσ- σερις στην Ανατολική Ευρώπη, πληρώνουν καθυστερημένα ή δεν πληρώνουν καθόλου. Μάλιστα, τα στοιχεία αυτά φαντάζουν ακόμα πιο ανησυχητικά αν αναλογιστούμε πως την ακριβώς ίδια περίοδο, οι εταιρείες είχαν αλλάξει τους όρους πληρωμής τους – προς όφελος των πελατών. Συγκεκριμένα, σε ολόκληρη την Ευ- ρώπη, η μέση προθεσμία πληρωμής επεκτάθηκε από 33 ημέρες το 2019 σε 37 ημέρες το 2022. Οι αιτίες που προκαλούν την παραπάνω προβληματική κατά- σταση ποικίλλουν. Ο βασικός λόγος πάντως σύμφωνα με την έρευνα είναι ότι πολλοί από τους πελάτες που πληρώνουν καθυστερημένα βιώνουν τις δικές τους οικονομικές δυ- σκολίες. Το 60 % των εταιρει- ών δήλωσε ότι ο λόγος για τον οποίο οι συνεργάτες τους καθυστερούν να τις ξεχρεώ- σουν είναι διότι οι δεύτεροι αντιμετωπίζουν με τη σειρά τους αδυναμίες πληρωμών από τους δικούς τους πελάτες. Ακόμα, η έρευνα έδειξε ότι άνω του 50% των εταιρειών που χρωστάνε χρήματα στους συ- νεργάτες τους αντιμετωπίζουν ελλείψεις κερδών, ενώ το 42% έχουν σοβαρά προβλήματα ρευστότητας. Ως αποτέλεσμα, περίπου το ένα τρίτο μείωσαν τις επενδύσεις τους ή αύξησαν τις τιμές των προϊόντων και των υπηρεσιών τους. Αναφερθείς στο μέλλον, ο CEO της EOS Group, Marwin Ramcke, δήλωσε πως «οι εταιρείες θα πρέπει να συνεχίσουν να “επαγγελ- ματικοποιούν” τη διαχείριση των απαιτήσεών τους και τις διαδι- κασίες τους και να αναζητήσουν τη συνεργασία με έναν εξωτε- ρικό συνεργάτη». Ακόμα προχώρησε λέγοντας ότι «η πώληση απαιτήσεων μπορεί επίσης να είναι μια καλή λύση». Αυξάνονται οι καθυστερημένες πληρωμές σύμφωνα με έρευνα της EOS Ένα από τα σημαντικότερα εμπόδια στην ανάπτυξη δυνατοτήτων προστασίας δεδομένων είναι η πολυπλοκότητα του roll-out. Συχνά απαιτείται εξειδικευμένη τεχνογνωσία και συχνά εμπλέκονται προ- ϊόντα από πολλούς προμηθευτές. Ακόμη και οι hyperscalers καλούνται να παρέ- χουν υπηρεσίες προστασίας δεδομένων πολλαπλού νέφους. H έρευνα GDPI της Dell διαπίστωσε ότι το 85% των οργανισμών με πολλούς προμη- θευτές προστασίας δεδομένων θέλουν να μειώσουν τον αριθμό των προμηθευτών που χρησιμοποιούν. Σε οργανισμούς που χρησιμοποιούν έναν μόνο προμηθευτή προστασίας δεδομένων κοστίζει 34% λιγότερο η ανάκτηση δεδομένων μετά από περιστατικά, σε σχέση με αυτούς που χρησιμοποιούν πολλούς προμηθευτές. Η Dell θέλει να είναι αυτός ο μοναδικός πάροχος, ξεκινώντας με την ανακοίνωση μιας νέας συσκευής PowerProtect, με βελ- τιώσεις στις υπηρεσίες αποθήκευσης APEX και μια συμφωνία για τη χρήση του Google Cloud για ανάκτηση στον κυβερνοχώρο. H Dell PowerProtect Data Manager Appliance έχει σχεδιαστεί γιαναπροσφέρει προστασίες δεδομένων με τεχνητή νοημο- σύνη σε ένα εταιρικό περιβάλλον πληρο- φορικής, συμπεριλαμβανομένων συνεχών λειτουργιών δημιουργίας αντιγράφων ασφαλείας και επαναφοράς (backup & restore), με υποστήριξη για υβριδικά περι- βάλλοντα cloud Kubernetes και VMware. Η συσκευή έχει επίσης στόχο να βοηθήσει στην επιτάχυνση της υιοθέτησης αρχιτε- κτονικών μηδενικής εμπιστοσύνης. Η Dell ανακοίνωσε επίσης ότι θα επεκτεί- νει τις υπηρεσίες cloud APEX για να συμπε- ριλάβει τις ανακοινωθείσες προστασίες δεδομένων. Νωρίτερα φέτος, η εταιρεία ει- σήγαγε εφεδρικές υπηρεσίες και υποστή- ριξη ανάκτησης για το μοντέλο κατανάλω- σης αποθηκευτικού χώρου pay-per-use. Επιπλέον, η Dell έχει επεκτείνει την προ- σέγγισή της για την προστασία δεδομέ- νων για να συμπεριλάβει το Google Cloud ως επιλογή για ανάκτηση στον κυβερνο- χώρο. Υποστηρίζει ήδη τις υπηρεσίες Web Amazon και το Microsoft Azure. Το PowerProtect Cyber Recovery για το Google Cloud δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες να αναπτύξουν ένα απομονωμέ- νο cyber vault στο Google Cloud για πιο ασφαλή διαχωρισμό και προστασία δε- δομένων από μια κυβερνοεπίθεση. Οι οργανισμοί μπορούν να χρησιμοποι- ήσουν την υπάρχουσα συνδρομή τους στο Google Cloud για να αγοράσουν το PowerProtect Cyber Recovery μέσω του Google Cloud Marketplace ή να αποκτή- σουν την υπηρεσία απευθείας από την Dell και τους συνεργάτες της. Η Dell επεκτείνει τη σειρά προϊόντων προστασίας δεδομένων Του Στάθη Ασπιώτη
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz