TM_178

8 23|11|2022 #178 Η πανδημία επιτάχυνε τις στρατηγικές ψηφιακού μετασχημα- τισμού σε όλο τον κόσμο και τώρα αναμένεται ότι η καινοτο- μία θα συνεχιστεί με τον ίδιο ρυθμό. Το 2023, οι οργανισμοί θα προσπαθήσουν να διατηρήσουν τον ρυθμό αυτόν, αλλά θα επικεντρωθούν στη διατήρηση αποτελεσματικών, επεκτά- σιμων, βιώσιμων και ασφαλών λειτουργιών, παράλληλα με τις καινοτομίες τους. Η κατανόηση των ψηφιακών τάσεων που συμβαίνουν τώρα και που θα ακολουθήσουν στο μέλλον είναι καθοριστικής ση- μασίας για τους οργανισμούς, καθώς προσαρμόζουν τα μο- ντέλα λειτουργίας τους και τις τεχνολογικές επενδύσεις τους για να αναπτυχθούν. Η Mulesoft , που πρόσφατα εξαγοράστη- κε από την Salesforce , συγκέντρωσε τα πιο πρόσφατα δεδο- μένα της αγοράς για να εντοπίσει τις τάσεις που διαμορφώ- νουν τις στρατηγικές ψηφιακού μετασχηματισμού κορυφαίων επιχειρήσεων. Αυτοματοποίηση για αποτελεσματικότητα: Παρόλο που οι επιχειρήσεις έχουν ήδη υιοθετήσει αυτοματισμούς, η Mulesoft προτείνει ότι το 2023 οι επενδύσεις στην τεχνολο- γία θα γενικευθούν. Ο στόχος θα είναι να βοηθηθούν οι ηγέτες των επιχειρήσεων, ώστε να κάνουν περισσότερα με λιγότερα. Αυτό τελικά θα τους βοηθήσει να επιτύχουν αποτελεσματική ανάπτυξη, να ενισχύσουν την παραγωγικότητα και να εξοικο- νομήσουν κόστος εν μέσω επιχειρηματικής αβεβαιότητας, η οποία προκαλείται από τον αυξανόμενο πληθωρισμό, το αυ- ξανόμενο κόστος ενέργειας, τις αυξανόμενες ελλείψεις εργα- τικού δυναμικού και τις γεωπολιτικές συγκρούσεις. Συνθεσιμότητα για το agility: Σύμφωνα με τη Mulesoft, το 2023 οι εταιρείες θα αντιμετωπίσουν αυτό το πρόβλημα υιο- θετώντας ευρέως μια πιο σύνθετη επιχειρηματική στρατηγι- κή. Αυτό θα επιτρέψει στις ομάδες να επαναχρησιμοποιήσουν τις υπάρχουσες ικανότητές τους για να προσαρμοστούν στις μεταβαλλόμενες ανάγκες της αγοράς, βοηθώντας τες να γί- νουν αξιόπιστες και να εμπλουτίσουν το πελατολόγιό τους με οικονομικά αποδοτικό και στρατηγικό τρόπο. Εργαλεία low code/no-code για την αντιμετώπιση της έλλει- ψης εργατικού δυναμικού: Με αυτά τα εργαλεία, περισσότεροι οργανισμοί θα δημιουργούν ομάδες που συνδυάζουν εμπειρο- γνώμονες επιχειρήσεων και τεχνολογίας, οι οποίοι θα είναι εξου- σιοδοτημένοι να επιταχύνουν τα έργα μετασχηματισμού, έτσι ώστε να τηρούνται αυστηρά οι προθεσμίες. Συνολική εμπειρία (TX) για την υποστήριξη πελατών και εργαζομένων: Η Mulesoft εκτιμά ότι το 2023, ένας αυξανό- μενος αριθμός κορυφαίων οργανισμών θα εξετάσει τη συνο- λική εμπειρία (TX) ως μέσο βελτίωσης των μεταβάσεων τόσο των πελατών όσο και των εργαζομένων, ιδιαίτερα στις περιο- χές όπου διασταυρώνονται. Αυτό θα δημιουργήσει ανώτερες κοινές εμπειρίες και θα οδηγήσει σε πρόσθετη επιχειρηματι- κή αξία, μέσω της επαναχρησιμοποίησης υπαρχουσών επεν- δύσεων τεχνολογίας που είναι θεμελιώδεις για την ανάληψη σημαντικών πρωτοβουλιών που βελτιώνουν την εμπειρία πε- λατών και εργαζομένων. Automated data intelligence: Οι εταιρείες θα αντιμετωπί- σουν αυτό το θέμα με μια σύγχρονη, πιο σύνθετη προσέγγιση. Ο δρόμος ανοίγει για τη δημιουργία ενός ιστού που συνδέει δεδομένα σε πλατφόρμες μεταξύ επιχειρηματικών χρηστών. Με την ενσωμάτωση αναλυτικών στοιχείων σε πραγματικό χρόνο σε αυτόν τον ιστό δεδομένων, οι οργανισμοί θα μπο- ρούν να αυτοματοποιούν τη λήψη αποφάσεων, να βελτιώνουν δυναμικά τη χρήση δεδομένων και να μειώνουν τις ενέργειες για τη διαχείριση των δεδομένων κατά 70%. Πολυεπίπεδη και ολοκληρωμένη άμυνα στον κυβερνο- χώρο: Σύμφωνα με τη Mulesoft, οι αυξανόμενες επενδύσεις σε κατανεμημένες αρχιτεκτονικές και τεχνολογίες edge θα οδηγήσουν σε μεγαλύτερους κινδύνους για την ασφάλεια το 2023. Σε απάντηση, η εταιρεία λέει ότι οι οργανισμοί θα υιο- θετήσουν την προσέγγιση mesh cybersecurity, όπου μια ευέ- λικτη σύνθετη αρχιτεκτονική ενσωματώνει ευρέως κατανεμη- μένες και ανόμοιες υπηρεσίες cyber security. Η βιωσιμότητα ως focus point: Το 2023, οι εταιρείες θα προ- σπαθήσουν να προωθήσουν τη βιωσιμότητα στις δραστηρι- ότητές τους, χρησιμοποιώντας μια συνθετική επιχειρηματική στρατηγική για να «ξεκλειδώσουν» και να ενοποιήσουν δεδο- μένα και εφαρμογές. Οι τάσεις ψηφιακού μετασχηματισμού για το 2023 Του Στάθη Ασπιώτη

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz